Niin että nyt tullaan rajan yli väkisin ja otetaan tänne tottakai?
Olemmeko maailman tyhmin kansa? Mitä hyötyä rajasta jos ei ole väliä onko kiinni vai auki? Sama lopputulos.
Kommentit (12)
Palelet hetken hangessa ja juhlapaikka loppuiäksi taattu. Hienoa. Ovatko jo visat kädessä ostarilla?
Vierailija kirjoitti:
Palelet hetken hangessa ja juhlapaikka loppuiäksi taattu. Hienoa. Ovatko jo visat kädessä ostarilla?
Ei ne viihdy täällä. Pian poistuvat minnelie. Palelivat hangessa turhaan. Tietävätköhän itsekään että miksi edes alunperinkään tulivat tänne. Hortoilijoita.
Kaiketi pitäisi yksi lauma jäädyttää hankeen jos ei russat ota. Voisivat sitten twiittailla ahkerasti ennen loppuaan jos leviäisi kunnolla ehkä seuraavat ymmärtäisivät olla tulematta russien lupauksista huolimatta.
Kesää odotellessa? Jopa nyt kymmeniä sitten satoja päivässä? Miljooniahan tuolta on tulossa kun toverit avustaa asiassa.
Palkataan työttömät rajalle rynkky kouraan 50 metrin välein. Joka kaadosta lisäbonus, vapaaehtoisia varmasti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Palkataan työttömät rajalle rynkky kouraan 50 metrin välein. Joka kaadosta lisäbonus, vapaaehtoisia varmasti riittää.
Minä minä minä olin ensin.
Onkohan heille kirinyt jo tieto että saa taskut täyteen rahaa jos lähtee vapaaehtoisesti kotiin . Mukava lomareissu ja seikkailu kuin interreil mutta matka tarjotaan kaikilla herkuilla ja taskuraha on suurempi kuin suomalaisen orjan vuosipalkka.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan heille kirinyt jo tieto että saa taskut täyteen rahaa jos lähtee vapaaehtoisesti kotiin . Mukava lomareissu ja seikkailu kuin interreil mutta matka tarjotaan kaikilla herkuilla ja taskuraha on suurempi kuin suomalaisen orjan vuosipalkka.
Minne me suomalaiset voitaisiin mennä kivalle pienelle sponsoroidulle lomamatkalle samalla lailla? Mä ainakin lähden heti jos vaan tarjotaan mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne me suomalaiset voitaisiin mennä kivalle pienelle sponsoroidulle lomamatkalle samalla lailla? Mä ainakin lähden heti jos vaan tarjotaan mahdollisuutta.
Lähdetään kaikki venäjälle.
Ei muuta kuin takaisin hankeen russien puolelle.