Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies ei lue eikä kuuntele ohjeita ja tunaroi sen takia

Vierailija
09.05.2023 |

Hyvä esimerkki terassin öljyäminen. Mies on siitä hokenut ja stressannut jo huhtikuusta alkaen, vaikka kelitkään ei vielä sovi siihen. Kaikesta huolimatta tarttui toimeen ja teki kaikki mahdolliset virheet:

1. Pesi eilen terassin painepesurilla, eli oikein työnsi kosteutta puun sisään.
2. Ei malttanut antaa kuivua vähintään muutamaa päivää, vaan öljysi sen heti tänään.
3. Öljysi ronskilla kädellä, eli terassilla oli oikein lammikoita, jotka hänen mukaansa imeytyy kyllä. Pyyhin silti liikoja pois, vaikka kielsi.
4. Meinasi vetää uuden kerroksen huomenna, mutta siinä kohtaa korotin jo ääntäni, että ei, ei, ei. Puu ei ollut alunperinkään kuivaa, ei ime tuotakaan kerrosta, ja jos levität siihen lisää, se on tahmea koko kesän ja ensi talven aikana hilseilee ja on taas ruman näköinen.

Hänellä meni todella sieluun kun googletin miten se oikeasti tehdään, ja tajusi että teki koko homman päin peetä. Pitää vain päänsä että hyvin hän sen teki, ja että oman terassin saa öljytä just niinku haluaa.

Muistutin että joka kesä tekee samat virheet, terassi on tahmea, kengänpohjat tarttuu kiinni, jalkoihin jää likainen tunne ja jopa sitä öljyä, ja joka vuosi pitää tehdä uudestaan. Jos tekis ees kerran kunnolla, niin ei välttämättä tarvitsisi toistaa joka vuosi. Mutta kun on itsepäinen tonttu, niin mitään ei usko.

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonekalujen kokoaminen on ihan klassikko 😅. Ensin mun rakas siippani kasaa kalustetta sen neljä tuntia (*ttu tässä mitään ohjeita tarvita*). Sitten puretaan, mä levitän ohjeet esille, ja kasataan yhdessä uudelleen (yleensä ei ihan kunnollista enää saa kun joku osa jo hävinnyt tai rusikoitu rikki). Sitten katsellaan tyytyväisiä lähes uuden veroista kalustetta ja juodaan harjaksiksi oluet.

Aika hyvä niistä usein tulee, vaikka vähän ottaakin aikaa ja hermoja. 🙂

Miksi et hoida yksin alusta alkaen?

Miksi hoitaisin? Pitää toisen antaa yrittää, kun kerran niin kovasti haluaa. Ehkä se jossain vaiheessa oppii. Ja jos ei opi, niin so what? Rakastan mä sitä silti. Ei sen tarvii mikään ammattimainen puuseppä olla, osaa sitten muita asiota. 😉

Vierailija
42/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonekalujen kokoaminen on ihan klassikko 😅. Ensin mun rakas siippani kasaa kalustetta sen neljä tuntia (*ttu tässä mitään ohjeita tarvita*). Sitten puretaan, mä levitän ohjeet esille, ja kasataan yhdessä uudelleen (yleensä ei ihan kunnollista enää saa kun joku osa jo hävinnyt tai rusikoitu rikki). Sitten katsellaan tyytyväisiä lähes uuden veroista kalustetta ja juodaan harjaksiksi oluet.

Miksi hoitaisin? Pitää toisen antaa yrittää, kun kerran niin kovasti haluaa. Ehkä se jossain vaiheessa oppii. Ja jos ei opi, niin so what? Rakastan mä sitä silti. Ei sen tarvii mikään ammattimainen puuseppä olla, osaa sitten muita asiota. 😉

Tuskin rakastat kun haukut sen täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako mies varmasti yleensäkään lukea?

Niin, voihan se olla että ap on valinnut tasoisensa.

Vierailija
44/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä olet tuon kanssa... niin, miksi?

Et selvästi rakasta miestä kun valitat hänestä tällä miesvihapalstalla. Jätä se niin olette molemmat onnellisempia.

Kyllä on rankka taas miesvihamiehellä, kun ihan jokaiseen parisuhteeseen pitää ottaa osaa koko sydämestään. 🙄

Mitäs sanoisit jos mies haukkuisit sut ulílaudalla? Tykkäisitkö?

Paha olis ottaa asiaan kantaa jos ei siitä mitään tietäis. Jos anonyyminä valittais vaikka mun kauluspaidan silitystaidoista, niin antaa mennä vaan, ei se turhaata valittais 😂.

Vierailija
45/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me miehet vihataan näitä kädettömiä mussuttajia. me miehet yleensä joudutaan työskenteleen näitten klownien kanssa. miehiä mun on parempi miehenä vihata kun tiedä mitä miehen pitäs olla. jos ei kalut pysy kädessä niin pois tieltä, kyllä sullekkin joku homma löytyy. en perrkele ala puollustaan "miehiä" vaan sen takia mitä niitten jalkojen välissä on, pitää olla näyttöjä. enkä tarvi ketää humanistia puollustaan itteeni.

Vierailija
46/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä annat tuon SÄHLÄTÄ? Sano heti alkuunsa, että ensin katsotaan ohjeet ja sen jälkeen vasta toimitaan. Meillä on vähän roisinpäun, minä alan tekeen sen enempää ajattelematta, mies lukee ohjeita perinpohjin.. Usein saakin olla auttelemassa tuttaviakin, kun eivät taida asioita..

Kun ei se kuuntele!! Jos se päättää jotain, niin alkaa heti tehdä, vaikka hänelle kuinka lukisi ohjeita ääneen tai tietäisin muuten vaan ihan itse miten pitää toimia.

Mä sanoin että anna sen nyt kuivua hyvä mies, että ei se ole kuin vasta pintakuiva, mutta oli aloittanut jo ennen kuin huomasinkaan. Koko terassi ja sen öljyäminen on olleet hänelle kuin kutina mitä ei voi raapia siitä asti kun lumet lähti.

Ap.

JÄTÄ SE SIKA

Vierailija
47/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poimipa kohta, jossa tuota mussukkaani haukuin.

Vierailija
48/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi rakasta miestä kun valitat hänestä tällä miesvihapalstalla. Jätä se niin olette molemmat onnellisempia.

Kyllä on rankka taas miesvihamiehellä, kun ihan jokaiseen parisuhteeseen pitää ottaa osaa koko sydämestään. 🙄

Paha olis ottaa asiaan kantaa jos ei siitä mitään tietäis. Jos anonyyminä valittais vaikka mun kauluspaidan silitystaidoista, niin antaa mennä vaan, ei se turhaata valittais 😂.

Vuodesta toiseen se haukkuis millaisen säälittävän paskan kanssa se on naimisissa....

Voin sanoa ettet tykkäisi kun se olis haukkunut sinua satojen ketjujen edestä.

Vierailija
49/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailet "mussukkaasi" vammaiseksi runkkariksi joka ei osaa edes huonekalua kasata

Vierailija
50/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lannistat vaan sen lapasen, ota isoon ääneen puheeks aina kun on vieraita varsinkin miehiä :D ei kaikista ole tekiöiks, kyllä maailma insinöörejäkin tarvii. Niin voithan sää maksaakin jollekin sen kunnolla tekemisestä.

Jep, tää on hyvä. Toimii myös hakattuun naiseen.

Aaa. Joko kohta tulee tilastoa siitä, miten ne miehet kuitenkin on aina uhreja, ja ehkä tässä vielä saadaan vauvatkin hengiltä? You go boy!

Vierailija
51/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lannistat vaan sen lapasen, ota isoon ääneen puheeks aina kun on vieraita varsinkin miehiä :D ei kaikista ole tekiöiks, kyllä maailma insinöörejäkin tarvii. Niin voithan sää maksaakin jollekin sen kunnolla tekemisestä.

Jep, tää on hyvä. Toimii myös hakattuun naiseen.

Aaa. Joko kohta tulee tilastoa siitä, miten ne miehet kuitenkin on aina uhreja, ja ehkä tässä vielä saadaan vauvatkin hengiltä? You go boy!

Naisia on hyvä lannistaa. Siitähän tuossakin neuvossa oli kyse. Naisiin tehoaa hakkaaminen oikein hyvin.

Hihihi, hauskaa eikö?

Vierailija
52/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittava ukko. Ehkä haluaa päsmäröidä näyttäen valtaa tämmösissä asioissa, jos kokee että on suhteessa "altavastaaja".

Ja nämä viestit sitten saa tykkäyksiä.

Joo hei, miehet on rasittavia. Älkää sekaantuko niihin.

Vierailija
53/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyhmempi ihminen niin sitä ylpeämpi ja epävarmempi se on omasta puutteellisesta älystään.

Tässäpä pirkka niksi teille latvakakkosille, ketään ei haittaa tai edes kiinnosta kuinka tyhmiä te olette jos teillä on hyvä sydän ja jos te ette kokoajan perseilis muiden kustannuksella, kukaan ei inhoa hönö, narsistia taasen inhoaa kaikki.

Vierailija
54/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta toiseen se haukkuis millaisen säälittävän paskan kanssa se on naimisissa....

Mistäs mä sen voisin tietää, mitä se siellä uliksella kirjoittelee? Jos sillä hankkis itselleen vertaistukea, niin miten on multa pois?

Vierailija
55/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs mä sen voisin tietää, mitä se siellä uliksella kirjoittelee? Jos sillä hankkis itselleen vertaistukea, niin miten on multa pois?

On se sulta pois siinä vaiheessa kun se alkaa uskomaan mitä naisvihaajat sille kertoo. Vuosien ajan se lukee kuinka sä olet paska, kaikki naiset on.

Vierailija
56/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä yhtä jankkaajaa täällä seuratessa mietin, että tulee kyllä rumaa jälkeä kun entisestäänkin kriisiytyneestä mielenterveyshoidosta supistetaan vielä lisää...

Vierailija
57/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjonen pallonpuolisko miehille ja eteläinen naisille! sitte hommoillaan keskenään vaan ja ollaan kaikki nniiiiin pirun onnellisia :D

Vierailija
58/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailet "mussukkaasi" vammaiseksi runkkariksi joka ei osaa edes huonekalua kasata

Tuskinpa kuvailen. Tuo on ihan oman pääsi sisältöä, ei luettavissa yhdestäkäön mun viestistäni. Mutta anna mennä vaan, jos saat tuosta paremman mielen. Tosin tuskin saat, kun vuodesta toiseen täällä jaksat parkua. (🎶 Viisitoista kesää..🎶 😉)

Vierailija
59/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vain purkaisitte koko terassin v..uun? Loppuisi tuokin tyhjästä uliseminen.

Onko ihan pakko kommentoida, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa?

Miten niin ei ole järkevää sanottavaa? Mitä "järkevää" tuollaiseen aloitukseen voi sanoa, oletusarvona ilmeisesti "vaihda miestä" tai "mnekää terapiaan" ym palsta-mammojen vakioideoita?

Eiköhän se ole kaikkein järkevintä vain purkaa koko terassi, jos mies ei usko mitä häntä älykkäämpi yksilö sanoo ja näin toimiessaan tuhoaa molempien omaisuutta ja aiheuttaa turhia riitoja ja stressiä. Terassi pois, rauha maassa. Vai oliko sinulla itselläsi jotain "järkevämpää" ehdotusta? Ei? No , jatkukoon samaan malliin, ei se minun elämääni, saati terassiani liikuta :)

Tarviiko kommentoida ollenkaan? En kysynyt neuvoja tai mitään, kunhan halusin purkaa vtutusta tänne kun en halua riidellä miehen kans asiasta mille ei enää mitään mahda.

Terassin purkaminen, eli järkevä 🙄 neuvosi ei ole vaihtoehto.

Ap

Eiköhän se vitutus lähde kun sä jätät sen paskan. Ei tarvitse tänne kirjoitella sen jälkeen.

Vierailija
60/146 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kuvailen. Tuo on ihan oman pääsi sisältöä, ei luettavissa yhdestäkäön mun viestistäni. Mutta anna mennä vaan, jos saat tuosta paremman mielen. Tosin tuskin saat, kun vuodesta toiseen täällä jaksat parkua. (🎶 Viisitoista kesää..🎶 😉)

Olet itse vuodesta toiseen näissä samoissa "vertaistukiketjuissa" haukkumassa miehiä. Ei sulla mitään mussukkaa ole edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan