En voi käydä treffeillä koska olen köyhä
Ja työtön luuserimies. Siis kyllä naiset pyytää kahville ja tapailuun mutta en voi koska kaikki maksaa enkä halua maksaa kahvilan kahvista neljää euroa. Leffaan ei voi myöskään mennä koska lippu maksaa 15 euroa. Saisin parisuhteen naisen kanssa mutta en voi seurustella köyhänä. Naiset sanoneet ettei haittaa kunhan pärjää omillaan. Pärjään minä mutta kun haluan silti tehdä asioita naisen kanssa kuten vaikka matkustaa mutta ei oo rahaa.
Kommentit (110)
Ruma ätmi kirjoitti:
En voi käydä treffeillä koska olen ruma. En ole koskaan päässyt treffeille enkä tule pääsemään.
Vaikea sanoa kun ei ole kuvaa, mutta yleensä vakka löytää kantensa:)
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Kunnollinen mies ei pääse treffeille. Jos olisin rikoksia tekevä pahis niin pääsisin joka viikko treffeille. Sama se onko kunnollinen mies rikas vai köyhä niin ei kelpaa naisille. Pahis miehet ja alkoholia juovat miehet kelpaa naisille.
Olet tuossa ihan pihalla. Järjeltään suht normaali nainen kiertää kaukaa pahikset ja juopot miehet.
No lue uutisia niin näet miten normi naiset seurustelee juoppojen kanssa.
Christiiina kirjoitti:
On niitä sellaisiakin naisia, jotka mielellään elättävät miesystävää, kun he ovat tyytyväisiä, kun ovat kelvanneet edes jollekin
Ei tämä välttämättä johdu siitä, että kelpaa jollekin, vaan esim. hyvätuloinen, kiireinen nainen saattaa mielellään ottaa pienituloisen miehen. Kaksi uratykkiä yhdessä voi tietää ongelmia. Pienituloisempi mies ehtii hoidella kotihommia jne., eikä kehtaa valittaa naisen työnteosta, kun nainen maksaa kaiken. Jos mies on hyvää seuraa ja seksiä ja miellyttävä kaikin puolin, ei se mitään haittaa, että tienaa vähemmän tai ei juuri ollenkaan. (t. hyvätuloinen nainen, jolla kokemusta miehestä, jonka mielestä miehen työ oli tärkeämpi kuin naisen ja jolle esim. naisen ylityöt oli ihan punainen vaate, vaikka itsekin teki ylitöitä)
Itse köyhänä ja työttömänä luuserimiehenä olen testannut molempia tapoja. Kertomalla työttömyydestäni etukäteen ei yksikään nainen kiinnostu. Kertomalla työttömyydestä vasta treffeillä tai tapailun alkuvaiheessa loppuvat tapaamiset siihen. Varmasti auttaisi, jos olisin komeampi tai kiinnostavampi, mutta koska en ole niin työttömyys on se, mikä määrittää arvoni naisten silmissä ja mielissä.
Sun täytyy löytää sellainen joka on tukien varassa niin ne ymmärtää että sitä 4 euroa ei laiteta kahviin.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Kunnollinen mies ei pääse treffeille. Jos olisin rikoksia tekevä pahis niin pääsisin joka viikko treffeille. Sama se onko kunnollinen mies rikas vai köyhä niin ei kelpaa naisille. Pahis miehet ja alkoholia juovat miehet kelpaa naisille.
Olet tuossa ihan pihalla. Järjeltään suht normaali nainen kiertää kaukaa pahikset ja juopot miehet.
Ei nyt noinkaan. Kaveriporukassa yksi ihan täysjärkinen nainen jätti kivan DI-miehensä ja otti tilalle juopon rentun. Tilanne kriisiytyi siihen pisteeseen, että renttumies sai porttikiellon yhteisiin juttuihin ja seurasi kaikenlaista draamaa.
eri
Jos ottaa juopon miehen, niin on sen naisen ajattelutavassa jotain vikaa. Sellaisen naisenko haluaisit, jolle kelpaa juoppo mies?
Autoilu on nykään niin järkyttävän yliveroitettua että maakunnassa asuvana treffit jää väliin koska ei ole kunnon autoa. Nykyisellä romulla ajan vain ihan pakolliset matkat. Toimivia julkisia ei ole ja etäisyydet liian pitkiä polkypyörällä.
Nytkin eräs Tnder nainen jo melko suoraan pyysi panemaan, mutta etäisyys 120km ja tällä romuautolla en niin kauas lähde.
Olen 4k€ tienaava mutta asumiseen ja muihin pakollisiin menoihin menee kaikki rahat, autoon ei enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy löytää sellainen joka on tukien varassa niin ne ymmärtää että sitä 4 euroa ei laiteta kahviin.
En käyttäisi kahviin 4 euroa vaikka olisi miten paljon rahaa.