Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi käydä treffeillä koska olen köyhä

Köyhä mies
09.05.2023 |

Ja työtön luuserimies. Siis kyllä naiset pyytää kahville ja tapailuun mutta en voi koska kaikki maksaa enkä halua maksaa kahvilan kahvista neljää euroa. Leffaan ei voi myöskään mennä koska lippu maksaa 15 euroa. Saisin parisuhteen naisen kanssa mutta en voi seurustella köyhänä. Naiset sanoneet ettei haittaa kunhan pärjää omillaan. Pärjään minä mutta kun haluan silti tehdä asioita naisen kanssa kuten vaikka matkustaa mutta ei oo rahaa.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiloidu elämästä nauttijaksi. Tee kahvit termokseen, koska siten saa valita paikkakunnan mahtavimmat näkymät kahvihetkeä varten.

Näytä erä-ja elossapysymistaitosi, kerää vähän nokkosta, horsmaa ja nosta ongella pari kalaa ja tekaise siitä ruokaa.

Ai niin, mutta et voi olla jotain, mikä vaatii jotain. Itse olisin ollut täysin myyty moisten treffien jälkeen.

Nykyään naimisissa.

Vierailija
42/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Jäätelön hinnat ovat nousseet aika paljon. Katselin kaupassa että en voi ostaa kovin paljon jäätelöä tänä kesänä. Kahvista olenkin jo luopunut. Ei olisi varaa 6 euron kahvipakettiin. Siitä säästyvät rahat menee harrastukseen kuten kalastukseen.

No mitäs jos viet sen naisen kalaan? Eikö se itseasiassa olisi aika optimaalinenkin juttu, että olisi yhteinen harrastus/kiinnostuksen kohde? Ja vaikka nainen ei olisikaan itse kalastuksesta innostunut (eikä innostuisi sitä kanssasi harrastamaan) niin viihtyisi hyvin luonnossa ja ymmärtäisi hyvin, että sinäkin viihdyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

En pääse treffeille koska olen työtön. Työtön on siis sama kuin köyhä olis niin naiset ajattelee. Olis minulla rahaa kahvit tarjota naiselle mutta ei mitään etelän matkaa. Naiset kun harrastaa matkustamista koko ajan niin ei ole työttömällä rahaa siihen harrastukseen.

Kyllä on työttömiäkin naisia. Tuntuukin vähän siltä, että oikeasti nämä miehet eivät halua deittailla, koska niputtavat kaikki naiset työllisiksi matkustelijoiksi ja viininmaistajiksi saaden siitä kelpo tekosyyn torjua treffipyynnöt. Viherpiipertäjänä en ole matkustanut yli 15 vuoteen ja absolutistina en ole viinejä koskaan maistellut. En kuitenkaan lähtisi ap:n kanssa treffeille, koska hänellä on liian surkea naiskuva.

Vierailija
44/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

En pääse treffeille koska olen työtön. Työtön on siis sama kuin köyhä olis niin naiset ajattelee. Olis minulla rahaa kahvit tarjota naiselle mutta ei mitään etelän matkaa. Naiset kun harrastaa matkustamista koko ajan niin ei ole työttömällä rahaa siihen harrastukseen.

Jaa nyt sulla onkin rahaa :DD  Treffaile vähemmän viehättäviä naisia, heistä ei juuri kilpaile miehet, joilla on rahallisesti enemmän tarjottavaa.

Vierailija
45/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Kyllä on työttömiäkin naisia. Tuntuukin vähän siltä, että oikeasti nämä miehet eivät halua deittailla, koska niputtavat kaikki naiset työllisiksi matkustelijoiksi ja viininmaistajiksi saaden siitä kelpo tekosyyn torjua treffipyynnöt. Viherpiipertäjänä en ole matkustanut yli 15 vuoteen ja absolutistina en ole viinejä koskaan maistellut. En kuitenkaan lähtisi ap:n kanssa treffeille, koska hänellä on liian surkea naiskuva.

On toki työttömiä naisia mutta eivät ne halua työttömän miehen kanssa treffeille. Olen kyllä kymmeniä kertoja pyytänyt naisia treffeille.

Vierailija
46/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

No, mitä luinkaan? En ole 25 vuoteen käynyt etelän matkalla ja on meitä muitakin. Köyhä mies, et voi käydä treffeillä, koska keksit tekosyitä.

Vierailija
47/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Jäätelön hinnat ovat nousseet aika paljon. Katselin kaupassa että en voi ostaa kovin paljon jäätelöä tänä kesänä. Kahvista olenkin jo luopunut. Ei olisi varaa 6 euron kahvipakettiin. Siitä säästyvät rahat menee harrastukseen kuten kalastukseen.

No mitäs jos viet sen naisen kalaan? Eikö se itseasiassa olisi aika optimaalinenkin juttu, että olisi yhteinen harrastus/kiinnostuksen kohde? Ja vaikka nainen ei olisikaan itse kalastuksesta innostunut (eikä innostuisi sitä kanssasi harrastamaan) niin viihtyisi hyvin luonnossa ja ymmärtäisi hyvin, että sinäkin viihdyt..

Ei se ole niin helppoa saada naista lähtemään minnekkään työttömän miehen kanssa.

48/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen työtön tai osa-aikaa tekevä varmaan ymmärtää parhaiten kuitenkin

tätönen 23

Vierailija
49/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti nainen antaa pakit jos saa etukäteen tietää että mies on työtön tai muuten köyhä.  Naiset varmaan luulee että köyhällä ei ole vaatteita päällä ja on koditon. Naisilla on ennakkoluuloja varattomia kohtaan.

Vierailija
50/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan miehen kans kummatkin "köyhiä työttömiä luusereita" mutta unelmoidaan paremmasta.

Joku päivä joskus mulla tulee vielä ikävä sitä kun yhdessä käytiin laskimen kanssa kaupassa ja mietittiin mihin on varaa,ja kuinka pitkälle ruoka riittää. Säästetään vähistäkin, että joskus voidaan tehdä jotain kivaa.

Miksi teet tuosta ongelman, jos naiselle se ei ole ongelma?

Haluan tähän lisätä, että omasta mielestäni romanttisinta ikinä on ollut mm, kun mies on kyytsännyt mua pyörän tarakilla, vaikka olis päässyt nopeampaa itsestään. Aina ottaa painavammat ostokset kantaakseen, muistaa päivämäärät, huomioi, syötetään sorsia jne.

Ei kaikki naisetkaan tarvitse rahalla saatavia asioita. Viimeiset kahvit kaapista me jaetaan.

Mä en ehkä ikinä ole ollut niin onnellinen ja tuntenut itseäni tärkeäksi ja rakastetuksi, ku ntuolloin, kun sain vielä kulkea hänen tarakallaan joka paikkaan :)

Vierailija
51/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultakatriinaa saa alesta neljällä eurolla. Ostat sitten paketin, jos kutsut naisen kahville. Laktoositon vaniljajäätelö litran paketista on parasta kahvin kanssa. Pienet ilot ovat parhaita.

Ale moskaa treffinaiselle, tää on varma turn-off!

Sissus sentään.

Vierailija
52/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisten kuukausien treffeillä ja tapaamisissa emme tainneet käydä missään, missä rahaa olisi juuri kulunut. Saatoimme lenkkeillä lastenlasten ollessa urheiluhallissa tai jalkapalloharkoissa, eikä kyllä ollut rahasta kiinni.

Vierailija
53/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Melko varmasti nainen antaa pakit jos saa etukäteen tietää että mies on työtön tai muuten köyhä.  Naiset varmaan luulee että köyhällä ei ole vaatteita päällä ja on koditon. Naisilla on ennakkoluuloja varattomia kohtaan.

Siis etkö sä aloituksessasi sanonut, että kutsuja naisilta tulee ja he on sanoneet, että työttömyys ja rahattomuus ei haittaa?

Multa ei loppuisi mielenkiinto siihen, jos ei ole varaa tarjota neljän euron kahvia vaan tuohon inttämiseen. Voi luoja, tuota olis raskasta kuunnella.

Vierailija
54/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes vastaan, koska haluat vaan vakuuttaa itsellesi, ettet voi saada seurustelukumppania... minä en ainakaan halua lähteä mihinkään reissuun, jos siellä pitää venyttää viimeistä senttiä, toinen on naama nutturalla enkä tosiaan haluaisi olla pelkkä rahanjakaja.

Ostamalla saa kyllä naisia, sitäkö ajat takaa?

Mutta kun opettelee olemaan itsensä kanssa, niin pystyy antamaan muillekin jotain. Enkä tarkoita rahaa.

Minä olen parisuhteessa ja mieheni kanssa teemme paljon maksuttomia asioita. Käymme kirjastossa. Kirkkokonserteissa. Metsäkävelyillä. Pyöräilemme (No, pyörät on uudet ja niihin meni rahaa, mutta ennen oli halvemmat pyörät).

Geokätköily on maksutonta. Tähtitaivaan ilmiöistä voi opiskella Ursan sivuilta ja tehdä vaikutuksen tiedoillaan. Tähdenlentojen bongailu on tosi romanttista.

Vierailija
55/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettukahvit olisi myös ihanat. Mielellään jossain laavulla.

Vierailija
56/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Mä en harrastanut matkustamista silloinkaan kun kävin töissä.

Vierailija
57/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä niin, että voit käydä treffeillä kahvilassa useamman kerran (40€/x10, ehkä vähän yli, että voit joskus tarjotakin). Jos suhde sitten lähtee käyntiin, voi myöhemmin tavata kotona. Opettele leipomaan. Opettele leikkaamaan itse hiukset. Pyri töihin.

Vierailija
58/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän kanssa voi käydä treffeillä mutta ei voi seurustella. Eka pitää päästä treffeille ja se on jo sinänsä niin vaikeaa saada naista treffeille että ehkä yksi 500 sadasta naisesta suostuu treffeille. Ulkonäkö asiat tulee myös esille heti siinä. Nainen usein antaakin pakit miehelle naamavian perusteella.

Vierailija
59/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Ei se ole niin helppoa saada naista lähtemään minnekkään työttömän miehen kanssa.

Eli kerrotko heti ensimmäiseksi, että olet työtön ja sitten saat pakit? Vai saatko pakit jo ennen kuin kerrot olevasi työtön?

Vierailija
60/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Ei, jos et juo liikaa alkoa ja olet mukava, hierot hartioita ja autat kotitöissä ja