En voi käydä treffeillä koska olen köyhä
Ja työtön luuserimies. Siis kyllä naiset pyytää kahville ja tapailuun mutta en voi koska kaikki maksaa enkä halua maksaa kahvilan kahvista neljää euroa. Leffaan ei voi myöskään mennä koska lippu maksaa 15 euroa. Saisin parisuhteen naisen kanssa mutta en voi seurustella köyhänä. Naiset sanoneet ettei haittaa kunhan pärjää omillaan. Pärjään minä mutta kun haluan silti tehdä asioita naisen kanssa kuten vaikka matkustaa mutta ei oo rahaa.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu köyhänä on kyllä haastavaa. Itse opiskelijana olen tuottunut kaupasta ostamaan aina tarjoustuotteita ja kaikkea edullista. Mies sen sijaan on hyväpalkkaisessa työssä ja elääkin sen mukaan. Sitten kaupassa hän kuitenkin vaatii että maksetaan kaikki sentilleen puoliksi, vaikka hän itse on lapannut kaikkea ylikallista ostoskoriin. Kun sanon siitä, että kun kerran ostokset menevät puoliksi olisi reilua, jos ostettaisiin vähän halvempaa ruokaa niin mies kyllä myöntyy, mutta unohtaa sen heti seuraavalla kauppareissulla.
Ottakaa kaupassa omat ostoskorit. Kumpikin maksaa omat ostoksensa!
Työtön mies kirjoitti:
Jäätelön hinnat ovat nousseet aika paljon. Katselin kaupassa että en voi ostaa kovin paljon jäätelöä tänä kesänä. Kahvista olenkin jo luopunut. Ei olisi varaa 6 euron kahvipakettiin. Siitä säästyvät rahat menee harrastukseen kuten kalastukseen.
Litran vaniljajäätelö maksaa Lidlissä 1.29€. Miten paljon sitä jäätelöä tarvitset?
Kunnollinen mies ei pääse treffeille. Jos olisin rikoksia tekevä pahis niin pääsisin joka viikko treffeille. Sama se onko kunnollinen mies rikas vai köyhä niin ei kelpaa naisille. Pahis miehet ja alkoholia juovat miehet kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri toisinpäin. Rahaa olisi vaikka mihin, mutta kukaan nainen ei suostu treffeille. Voitaisiinpa jotenkin yhdistää voimamme.
Kokeile sugar daddy -sivustoja, esim. Seeking.
En halua sugar daddy -juttuja vaan tasa-arvoisen parisuhteen, jossa toinenkin osapuoli osaa elättää itsensä.
Kiltti mies kirjoitti:
Kunnollinen mies ei pääse treffeille. Jos olisin rikoksia tekevä pahis niin pääsisin joka viikko treffeille. Sama se onko kunnollinen mies rikas vai köyhä niin ei kelpaa naisille. Pahis miehet ja alkoholia juovat miehet kelpaa naisille.
Et pääse treffeille, jos olet vali-vali joka asiasta.
0/5
Suomessa muutenkin vaatimukset miehille olemattomat, mutta kyllä toisaalta ihan oikeastikin jotkut itkee ja vetää pultit siitä miten joutuu kuluttamaan muutaman euron treffeihin
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Ei ole valitus kun sanoin vaan totuuden miten naiset syrjii työttömiä ja kunnollisia miehiä ja ihannoi pahis miehiä joiden kanssa käyvät treffeillä. Milan jaff esimerkiksi on lehtien mukaan ollut aika paljon naisten kanssa.
Ap on onnekas koska naiset eivät hae rahaa, naiset haluaa vain rakkautta. Eikö kommentit kerro?
Niin, kyllä se herättää ajatuksia, että voi säästä veneeseen kolme tonnia, mutta naiselle tarjottava neljän euron kahvi on liikaa.
Nainen voisi tulla kalareissulle mukaan ja yhdessä voitaisiin laittaa kalasta lähes gurmee-tason herkkuja pienin lisukkein.
Kiltti mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Ei ole valitus kun sanoin vaan totuuden miten naiset syrjii työttömiä ja kunnollisia miehiä ja ihannoi pahis miehiä joiden kanssa käyvät treffeillä. Milan jaff esimerkiksi on lehtien mukaan ollut aika paljon naisten kanssa.
Sinulla on tietty jumiintunut käsitys ja etsit sille vahvistusta joka paikasta. Julkkikset ovat oma ihmisryhmänsä, eivät he ole tavallisia tallaajia. Naisena pidän mukavista ihmisistä, pahoja kartan.
Työtön mies kirjoitti:
Säästin 3 vuotta omaan veneeseeni työttömyysrahoista. Vene ja uusi perämoottori + muita varusteita maksoi 3000 euroa. Nyt minä sitten kalastan ja myyn kalaa jos tulee tarpeeksi mutta syön itse myös paljon kalaa.
Kun säästäminen onnistuu, etkö voisi säästää naista varten 3000 euroa kolme vuotta? Vai etkö oikeasti halua naista, ajatteletko, että on jonkinlainen velvollisuus tapailla naisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et keskity siihen, että saisit töitä ja oman elämän ensiksi kuntoon? Sitten ei enää tuota rahattomuuden ongelmaa ole.
Väität siis että kaikilla töillä tulee toimeen noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri toisinpäin. Rahaa olisi vaikka mihin, mutta kukaan nainen ei suostu treffeille. Voitaisiinpa jotenkin yhdistää voimamme.
En halua sugar daddy -juttuja vaan tasa-arvoisen parisuhteen, jossa toinenkin osapuoli osaa elättää itsensä.
Älä sit keuli omaisuudella.
Ette nyt taida ymmärtää. Töitä saa vain jos suostuu tekee 5-7 eurolla tunti, mitä vaan työtä. Ei jotain 40 v miestä palkata kauppaan töihin jos mies on rakennusalalla. Rakennusalalla on niin paljon ulkomaalaisia ettei suomalaisia hevin sinne palkata. Köyhät on köyhiä jatkossakin ja orpo haluaa halpatyöläisiä lisää suomeen. Pitää olla korkea koulutus silti nykyään joka hommaan eikä se alle 2000 euron kk palkka silti välttämättä riitä treffeille pääsyyn.
Kuka edes käy leffassa treffeillä? Istut pari tuntia vierekkäin hiljaa pimeässä popparia mussuttaen. Treffit voi sopia vaikka puiston penkille, missä jutellaan ja tutustutaan. Vaikka vesipullo mukana.
Ei naiset nykyään halua seurustella miehen kanssa. Ulkonäkö ja köyhyys onkin suurimmat syyt miksi mies ei kelpaa naisille.
Tanelipaneli kirjoitti:
Ei naiset nykyään halua seurustella miehen kanssa. Ulkonäkö ja köyhyys onkin suurimmat syyt miksi mies ei kelpaa naisille.
Suurin syy siihen, miksi en välitä seurustella miesten kanssa, on heidän tyhmyytensä. Miksi ihmeessä haluaisin sellaisen ihmisen, joka pitää minua vain rahanahneena ja ulkonäkökeskeisenä, koska olen nainen? Niin, ei tule mieleen mitään syytä tapailla typerää ja minua halveksivaa ihmistä.
En voi käydä treffeillä koska olen ruma. En ole koskaan päässyt treffeille enkä tule pääsemään.
Vierailija kirjoitti:
Tanelipaneli kirjoitti:
Suurin syy siihen, miksi en välitä seurustella miesten kanssa, on heidän tyhmyytensä. Miksi ihmeessä haluaisin sellaisen ihmisen, joka pitää minua vain rahanahneena ja ulkonäkökeskeisenä, koska olen nainen? Niin, ei tule mieleen mitään syytä tapailla typerää ja minua halveksivaa ihmistä.
Miksi kukaan mies ajattelisi näin? Vai piirrätkö kulmakarvat ja lisäät irtoripset. Miksi minun pitäisi tapailla sinua, vain koska olen mies?