Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi käydä treffeillä koska olen köyhä

Köyhä mies
09.05.2023 |

Ja työtön luuserimies. Siis kyllä naiset pyytää kahville ja tapailuun mutta en voi koska kaikki maksaa enkä halua maksaa kahvilan kahvista neljää euroa. Leffaan ei voi myöskään mennä koska lippu maksaa 15 euroa. Saisin parisuhteen naisen kanssa mutta en voi seurustella köyhänä. Naiset sanoneet ettei haittaa kunhan pärjää omillaan. Pärjään minä mutta kun haluan silti tehdä asioita naisen kanssa kuten vaikka matkustaa mutta ei oo rahaa.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Jäätelön hinnat ovat nousseet aika paljon. Katselin kaupassa että en voi ostaa kovin paljon jäätelöä tänä kesänä. Kahvista olenkin jo luopunut. Ei olisi varaa 6 euron kahvipakettiin. Siitä säästyvät rahat menee harrastukseen kuten kalastukseen.

No mitäs jos viet sen naisen kalaan? Eikö se itseasiassa olisi aika optimaalinenkin juttu, että olisi yhteinen harrastus/kiinnostuksen kohde? Ja vaikka nainen ei olisikaan itse kalastuksesta innostunut (eikä innostuisi sitä kanssasi harrastamaan) niin viihtyisi hyvin luonnossa ja ymmärtäisi hyvin, että sinäkin viihdyt..

Ei se ole niin helppoa saada naista lähtemään minnekkään työttömän miehen kanssa.

Eli kerrotko heti ensimmäiseksi, että olet työtön ja sitten saat pakit? Vai saatko pakit jo ennen kuin kerrot olevasi työtön?

Aloituksessa sanoi, että saisi suhteen ja naisia ei rahattomuus haittaa, mutta hän nyt haluaa väittää,että kaikki naiset etsii miehestä elättäjää.

Vierailija
62/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa museoissa on joskus ilmaispäiviä, meillä täällä lähiössä on kerran kuussa ilmainen elokuvanäytös, kävely on ilmaista, etenkin kesällä kirkoissa on ilmaiskonsertteja, meillä myös kirjastossa. Yhden viikon voi aina syödä vaikka hernekeittoa ja kaurapuuroa, niin sitten treffeillä voi ottaa kahvin lisäksi muutakin.

Vierailija
64/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultakatriinaa saa alesta neljällä eurolla. Ostat sitten paketin, jos kutsut naisen kahville. Laktoositon vaniljajäätelö litran paketista on parasta kahvin kanssa. Pienet ilot ovat parhaita.

Ale moskaa treffinaiselle, tää on varma turn-off!

Sissus sentään.

Iltapäivälehden kahvivertailussa K-kaupan Costa Rica pääsi kärkisijoille, se on edullinen hyvä valinta, jos ihana Kulta Katriina ei kelpaa. Valion Pingviini-kermajäätelö maistuu samettisen pehmeältä ja kermaiselta. 

Vierailija
65/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Melko varmasti nainen antaa pakit jos saa etukäteen tietää että mies on työtön tai muuten köyhä.  Naiset varmaan luulee että köyhällä ei ole vaatteita päällä ja on koditon. Naisilla on ennakkoluuloja varattomia kohtaan.

Ei, jos et juo liikaa alkoa ja olet mukava, hierot hartioita ja autat kotitöissä ja

En ole koskaan juonut alkoa treffejä ennen koska en ole ollut treffeillä ennen.

Vierailija
66/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

En pääse treffeille koska olen työtön. Työtön on siis sama kuin köyhä olis niin naiset ajattelee. Olis minulla rahaa kahvit tarjota naiselle mutta ei mitään etelän matkaa. Naiset kun harrastaa matkustamista koko ajan niin ei ole työttömällä rahaa siihen harrastukseen.

Kyllä. Kaikki naiset matkustelee koko ajan. Itsekin kävin Puolassa 10 vuotta sitten ja heti perään Islannissa 8 vuotta sitten :D

Vierailija
67/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita.

No sitten sun pitäisi olla helppoa löytää mies kumppani koska työttömillä ei ole ollut seksikumppaneita paljoa tai korkeintaan yksin.

Vierailija
68/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki työ tai toinen koulutus. Tai ala myymään hmeita.

Vierailija
69/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Köyhä mies ja Kiltti mies kaksi eri ihmistä tässä ketjussa? Alussa Ap sanoi, että naiset pyytävät häntä treffeille ja myöhemmin, että hän ei pääse treffeille???

Vierailija
70/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus leikkaa syksyllä vuorolisät ja sovitellun päivärahan.

Ravintoloita ja kahviloita loppuu kuin sieniä sateella. Kannattaa hommata ruoanlaittotaitoinen naisystävä.

Onneksi on jo ruuanlaittotaitoinen miesystävä, ravintoloita emme tarvitse!

Vierailija
71/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos kiinnostuisit työttömästä naisesta jolla ei myöskään ole varaa mihinkään ylimääräiseen? Tai naisesta joka ei tykkää käydä kahviloissa eikä leffassa.

Leffa on muutenkin ehkä se huonoin treffipaikka ikinä. Mieluummin vaikka kävelylle kaupungille ja ns ikkunaostoksille koska siinä voi samalla jutella. Eikä maksa mitään.

Muutenkin älytön ajatus, että treffaillessa tekisi kaikenlaista itselle epämieluisaa/epänormaalia vain toisen mieliksi ja jotta saisi toisen kiinnostumaan. Millä ihmeen logiikalla sitä kuvitellaan, että toinen ei haluaisi tehdä enää jatkossa (eli kun ollaan parisuhteessa) niitä samoja asioita jotka hänelle on on mieluisia ja normaaleita? Tai että sille toiselle olisi ok, että sinua ei enää suhteessa eläessä kiinnosta tehdä niitä samoja asioita eikä olla oikeasti se ihminen johon toinen sinussa ihastui?

Ensin esitetään jotain omaa unelmaminää tai ihan vierasta roolihahmoa, jotta toinen ihastuisi. Ja jos/kun ihastuu niin silloinhan toinen ei ole ihastunut sinuun vaan siihen esittämääsi unelmaminään tai roolihahmoon, jota ei oikeasti ole olemassakaan. Jostain syystä tämän ei nähdä/ymmärretä olevan iso ongelma.

Sitten se unelmaminän/roolihahmon esittäminen alkaakin puuduttamaan ja muutenkin käymään raskaaksi, joten pikkuhiljaa alkaakin lipsumaan se todellinen minä esiin eikä enää huvita se eikä kiinnosta tämä, vaan tekee mieli vaan maata sohvalla. Tai juoda kaljaa.

Ja se toinen alkaa nalkuttaa, että miksi me ei tehdä enää sitä eikä mennä sinne ja taasko sä oot kännissä. Muutenkin toisen jututkin alkaa jo vaan ärsyttämään, koska eihän se ole itsellekään sopiva kumppani vaan sopii paremmin sille unelmaminälle/roolihahmolle ja nyt tuollaisen väärän kanssa onkin nalkissa saman katon alla.

Vierailija
72/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en viitsi käydä treffeillä, koska mulla on varaa maksaa seksistä.

Tehokasta ja näppärää. Ja 8 kertaa kymmenestä aivan upeaa ( vertaapa normitreffien onnistumisprosentteihin... )

Vierailija
73/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen tiedottustilaisuudessa sanottiin että työttömät pääsee pian töihin. Noin sanoin anna maja hendriksson. Talous kasvaa koska työttömät saa töitä. Eli työttömät pääsee sitten treffeillekkin.  Kohta ne julkistaa 100 000 uutta työpaikkaa joten hakemaan vaan heti.

Vierailija
74/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin työttömän miehen kanssa 2 vuotta. Itsekin olin työtön ja vuokrani oli enemmän kuin hänellä. Minä sain säästettyä, ostin hänelle pieniä lahjoja ja joskus harvoin kävimme syömässä minun tarjoamana. Hän oli aina pa johten kaljasta ja tupakoinnista. Alkoi lopulta tympiä se jatkuva narina, koska hänkin olisi saanut säästettyä ja ostettua jotain mieluista itselleen, jos olisi jättänyt päihteet.

Vierailija
75/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri toisinpäin. Rahaa olisi vaikka mihin, mutta kukaan nainen ei suostu treffeille. Voitaisiinpa jotenkin yhdistää voimamme.

Vierailija
76/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu köyhänä on kyllä haastavaa. Itse opiskelijana olen tuottunut kaupasta ostamaan aina tarjoustuotteita ja kaikkea edullista. Mies sen sijaan on hyväpalkkaisessa työssä ja elääkin sen mukaan. Sitten kaupassa hän kuitenkin vaatii että maksetaan kaikki sentilleen puoliksi, vaikka hän itse on lapannut kaikkea ylikallista ostoskoriin. Kun sanon siitä, että kun kerran ostokset menevät puoliksi olisi reilua, jos ostettaisiin vähän halvempaa ruokaa niin mies kyllä myöntyy, mutta unohtaa sen heti seuraavalla kauppareissulla.

Vierailija
77/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en viitsi käydä treffeillä, koska mulla on varaa maksaa seksistä.

Tehokasta ja näppärää. Ja 8 kertaa kymmenestä aivan upeaa ( vertaapa normitreffien onnistumisprosentteihin... )

Kunpa isäsi olisi ymmärtänyt tehdä saman.

Vierailija
78/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri toisinpäin. Rahaa olisi vaikka mihin, mutta kukaan nainen ei suostu treffeille. Voitaisiinpa jotenkin yhdistää voimamme.

Joillakin naisilla on periaatteita. Ei miestä edes maksusta.

Vierailija
79/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin 3 vuotta omaan veneeseeni työttömyysrahoista. Vene ja uusi perämoottori + muita varusteita maksoi 3000 euroa. Nyt minä sitten kalastan ja myyn kalaa jos tulee tarpeeksi mutta syön itse myös paljon kalaa.

Vierailija
80/110 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu köyhänä on kyllä haastavaa. Itse opiskelijana olen tuottunut kaupasta ostamaan aina tarjoustuotteita ja kaikkea edullista. Mies sen sijaan on hyväpalkkaisessa työssä ja elääkin sen mukaan. Sitten kaupassa hän kuitenkin vaatii että maksetaan kaikki sentilleen puoliksi, vaikka hän itse on lapannut kaikkea ylikallista ostoskoriin. Kun sanon siitä, että kun kerran ostokset menevät puoliksi olisi reilua, jos ostettaisiin vähän halvempaa ruokaa niin mies kyllä myöntyy, mutta unohtaa sen heti seuraavalla kauppareissulla.

Tämä on kyllä totta ja pidemmän päälle rasittavaa.

Raha-asiat on kyllä niin perustavanlaatuinen asia, että on hyvä löytää ihminen joka suhtautuu rahaan samalla tavalla (ja mielellään järkevästi).

Parisuhteen pitäisi olla tasa-arvoinen. Jos toisella on oli että joutuu jatkuvasti joustamaan niin ei se toimi. Oli kyse rahasta, ajasta, kotitöistä tai vaikka siitä juustosta, jota kaappiin ostetaan.