En voi käydä treffeillä koska olen köyhä
Ja työtön luuserimies. Siis kyllä naiset pyytää kahville ja tapailuun mutta en voi koska kaikki maksaa enkä halua maksaa kahvilan kahvista neljää euroa. Leffaan ei voi myöskään mennä koska lippu maksaa 15 euroa. Saisin parisuhteen naisen kanssa mutta en voi seurustella köyhänä. Naiset sanoneet ettei haittaa kunhan pärjää omillaan. Pärjään minä mutta kun haluan silti tehdä asioita naisen kanssa kuten vaikka matkustaa mutta ei oo rahaa.
Kommentit (110)
Kun tutustutte vähän, voitte käydä toistenne luona kylässä, laittaa vaikka ruokaa yhdessä ja syödä kynttilänvalossa keskustellen.
Tee lista asioista, jotka ovat ilmaisia tai hyvin edullisia.
Säästä rahaa nyt, joka päivä euro säästöön. Syö enemmän puuroa, juureksia ja makaronia.
En tiedä, ovatko nämä ohjeet hyviä, mutta olen itsekin ollut köyhä ja tiedän, miltä se tuntuu.
Kultakatriinaa saa alesta neljällä eurolla. Ostat sitten paketin, jos kutsut naisen kahville. Laktoositon vaniljajäätelö litran paketista on parasta kahvin kanssa. Pienet ilot ovat parhaita.
Entäs jos kiinnostuisit työttömästä naisesta jolla ei myöskään ole varaa mihinkään ylimääräiseen? Tai naisesta joka ei tykkää käydä kahviloissa eikä leffassa.
Leffa on muutenkin ehkä se huonoin treffipaikka ikinä. Mieluummin vaikka kävelylle kaupungille ja ns ikkunaostoksille koska siinä voi samalla jutella. Eikä maksa mitään.
Muutenkin älytön ajatus, että treffaillessa tekisi kaikenlaista itselle epämieluisaa/epänormaalia vain toisen mieliksi ja jotta saisi toisen kiinnostumaan. Millä ihmeen logiikalla sitä kuvitellaan, että toinen ei haluaisi tehdä enää jatkossa (eli kun ollaan parisuhteessa) niitä samoja asioita jotka hänelle on on mieluisia ja normaaleita? Tai että sille toiselle olisi ok, että sinua ei enää suhteessa eläessä kiinnosta tehdä niitä samoja asioita eikä olla oikeasti se ihminen johon toinen sinussa ihastui?
Mä voin tehdä karjalanpaistia ja perunoita. Voit tulla mun luo syömään. Mulla on kahvinkeitin kotona.
Työtön mies kirjoitti:
Jäätelön hinnat ovat nousseet aika paljon. Katselin kaupassa että en voi ostaa kovin paljon jäätelöä tänä kesänä. Kahvista olenkin jo luopunut. Ei olisi varaa 6 euron kahvipakettiin. Siitä säästyvät rahat menee harrastukseen kuten kalastukseen.
Tarjousjäätelöä pakastimeen, naisia varten. Esim. Pirkka kermajäätelö 1 euro. Hedelmiä, hilloa ja annoksia taiteilemaan. Tai yksinkertaisesti paketti keskeltä halki ja molemmille ruokalusikat. 50 snt /annos. - ai niin Ap:lla ei ole pakastinta, koska sähkö maksaa.
Säästä?? Kyllä mäkin pystyn työttömänä säästämään, nytkin 1000e säästössä
Kokoomus leikkaa syksyllä vuorolisät ja sovitellun päivärahan.
Ravintoloita ja kahviloita loppuu kuin sieniä sateella. Kannattaa hommata ruoanlaittotaitoinen naisystävä.
Köyhä mies kirjoitti:
Niin jossain puistossa voi nähdä muutaman kerran mutta pian nainen kyllästyy siihen ja haluaa sitten treffit kylpylään ja sviittiin nukkumaan. Lähes kaikki kiva tekeminen maksaa kuitenkin lopulta. Ja se seurustelu maksaa myös. Jos ei voi tarjota samaa itse naiselle mitä nainen voi niin ei ole tasa arvoinen suhde.
Tutustuisit oikeisiin naisiin etkä uskoisi lukemaasi tai kuulemaasi. Ei naiset vaadi tuollaisia, joku harva ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole työssä? Kyllä sitä jotain työtä saa jos ei oo ihan kranttu.
Sitten tulee uusi ongelma. Hanttihommissa ihminen häpeää työtänsä ja joutuu valehtelemaan kaikille ammattinsa.
Sitten se oikea ongelma on häpeä kaikesta turhasta, eikä raha tai työttömyys.
Deittaile vähövaraisen kanssa. Kesällä voi mennä ulos istumaan. Omat eväät mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole työssä? Kyllä sitä jotain työtä saa jos ei oo ihan kranttu.
Sitten tulee uusi ongelma. Hanttihommissa ihminen häpeää työtänsä ja joutuu valehtelemaan kaikille ammattinsa.
Tämä. En ole halunnut siivoustyöhön, koska minulla ei ole edes akateemista taustaa so. en kelpaisi kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos kiinnostuisit työttömästä naisesta jolla ei myöskään ole varaa mihinkään ylimääräiseen? Tai naisesta joka ei tykkää käydä kahviloissa eikä leffassa.
Leffa on muutenkin ehkä se huonoin treffipaikka ikinä. Mieluummin vaikka kävelylle kaupungille ja ns ikkunaostoksille koska siinä voi samalla jutella. Eikä maksa mitään.
Muutenkin älytön ajatus, että treffaillessa tekisi kaikenlaista itselle epämieluisaa/epänormaalia vain toisen mieliksi ja jotta saisi toisen kiinnostumaan. Millä ihmeen logiikalla sitä kuvitellaan, että toinen ei haluaisi tehdä enää jatkossa (eli kun ollaan parisuhteessa) niitä samoja asioita jotka hänelle on on mieluisia ja normaaleita? Tai että sille toiselle olisi ok, että sinua ei enää suhteessa eläessä kiinnosta tehdä niitä samoja asioita eikä olla oikeasti se ihminen johon toinen sinussa ihastui?
Ensin esitetään jotain omaa unelmaminää tai ihan vierasta roolihahmoa, jotta toinen ihastuisi. Ja jos/kun ihastuu niin silloinhan toinen ei ole ihastunut sinuun vaan siihen esittämääsi unelmaminään tai roolihahmoon, jota ei oikeasti ole olemassakaan. Jostain syystä tämän ei nähdä/ymmärretä olevan iso ongelma.
Sitten se unelmaminän/roolihahmon esittäminen alkaakin puuduttamaan ja muutenkin käymään raskaaksi, joten pikkuhiljaa alkaakin lipsumaan se todellinen minä esiin eikä enää huvita se eikä kiinnosta tämä, vaan tekee mieli vaan maata sohvalla. Tai juoda kaljaa.
Ja se toinen alkaa nalkuttaa, että miksi me ei tehdä enää sitä eikä mennä sinne ja taasko sä oot kännissä. Muutenkin toisen jututkin alkaa jo vaan ärsyttämään, koska eihän se ole itsellekään sopiva kumppani vaan sopii paremmin sille unelmaminälle/roolihahmolle ja nyt tuollaisen väärän kanssa onkin nalkissa saman katon alla.
Lopulta naiset haluaa paljon enemmän mitä mies voi tarjota elämältä ja sitten tapailu loppuu. Ei siis kannata alkaa tapailla köyhänä koska tulee jätetyksi kuitenkin. Kahvin hinta on pieni mutta säästä se koska petyt kun nainen haluaakin erota.
Jutelkaa puhelimessa pari kertaa ennen tapaamista ja sitten menettä vaikka kävelytreffeille? :D
Olen vähävarainen nainen ja laitan mieluiten kaikki rahani harrastuksiini enkä suinkaan kahviloihin ja muuhun lystiin. Käyn maksuttomissa taidenäyttelyissä ja kävelyillä. Väsähtänyt on naiskuvasi, jos oletat kaikkien naisten olevan ravintola-kylpylä-hummailijoita.
Kiltti mies kirjoitti:
Lopulta naiset haluaa paljon enemmän mitä mies voi tarjota elämältä ja sitten tapailu loppuu. Ei siis kannata alkaa tapailla köyhänä koska tulee jätetyksi kuitenkin. Kahvin hinta on pieni mutta säästä se koska petyt kun nainen haluaakin erota.
Kokeile tapailla epäsuosittua naista, hän on varmaan iloinen ihan vaan sinun seurastasi.
Kiltti mies kirjoitti:
Ei loppunut meillä. Olemme parisuhteessa.
En pääse treffeille koska olen työtön. Työtön on siis sama kuin köyhä olis niin naiset ajattelee. Olis minulla rahaa kahvit tarjota naiselle mutta ei mitään etelän matkaa. Naiset kun harrastaa matkustamista koko ajan niin ei ole työttömällä rahaa siihen harrastukseen.
Jäätelön hinnat ovat nousseet aika paljon. Katselin kaupassa että en voi ostaa kovin paljon jäätelöä tänä kesänä. Kahvista olenkin jo luopunut. Ei olisi varaa 6 euron kahvipakettiin. Siitä säästyvät rahat menee harrastukseen kuten kalastukseen.