Miehet varokaa. Tämä Mimmi jakaa Tinder-profiilisi ja viestisi someen naureskeltavaksi
https://www.hs.fi/nyt/art-2000009540128.html
Minna Kuosmanen on avannut some-tilin jossa he 'tyttöjen' kesken ilakoivat Kuosmasen Tinderistä löytämiä profiileja ja saamia viestejä. Kuvaavaa on myös se että Kuosmanen on mielestään löytänyt naisten karkkikauppasovellus Tinderistä naisvihaa. Mieti mitä kirjoitat profiiliisi, sitä repostellaan yhteydestä irroitettuna somessa.
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kunnianloukkaus. Linkatkaa nettipoliisille.
T: tuntematon
Ei ole, jos henkilöä ei voi tunnistaa julkaisusta. Se tinderiin nimensä ja ikänsä valehdellut Jone 28v Äänekoskelta on Repe 49v Rovaniemeltä, ja poliisi lopettaa tutkinnan alkuunsa, kun kunnianloukkauksella ei ole uhria. Kunnianloukkaus etenee oikeuteen ainoastaan asianomistajan ajaessa syytettä oman asianajajan kanssa, yleinen syyttäjä ei kunnianloukkauksia hoida.
Lisäksi Repe luultavasti aktiivisesti vastustaisi poliisin yrityksiä tutkia ja ajaa asiaa oikeuteen jos Repen uhrin asema tällä instagram-tilillä tulisi ilmi. Koska Raili, Repen vaimo, ja sitä myötä koko suku saisi selville että Repe on etsinyt tinderistä "nuoria kisuja hotelliin fistattavaksi sokeri isukille tykkään myös nuolla 100% luottamuksella"
Eikä palstalla ole miesvihaa...
Mikähän tarve tuolla miesvihaajalla on julkaista tuota materiaalia...
No, hän oikeuttaa saman kohtelun naisille. Turha valittaa ja paheksua niitä ulílautalaisia jotka tekee arvosteluketjuja :) Hitto, jonku kannattaa tehdä sellainen insta-tili ja hankkia kunnolla julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos henkilöä ei voi tunnistaa julkaisusta. Se tinderiin nimensä ja ikänsä valehdellut Jone 28v Äänekoskelta on Repe 49v Rovaniemeltä, ja poliisi lopettaa tutkinnan alkuunsa, kun kunnianloukkauksella ei ole uhria. Kunnianloukkaus etenee oikeuteen ainoastaan asianomistajan ajaessa syytettä oman asianajajan kanssa, yleinen syyttäjä ei kunnianloukkauksia hoida.
Lisäksi Repe luultavasti aktiivisesti vastustaisi poliisin yrityksiä tutkia ja ajaa asiaa oikeuteen jos Repen uhrin asema tällä instagram-tilillä tulisi ilmi. Koska Raili, Repen vaimo, ja sitä myötä koko suku saisi selville että Repe on etsinyt tinderistä "nuoria kisuja hotelliin fistattavaksi sokeri isukille tykkään myös nuolla 100% luottamuksella"
Eikä palstalla ole miesvihaa...
Eikö tämä liene mies ja sairas.
Vierailija kirjoitti:
No, hän oikeuttaa saman kohtelun naisille. Turha valittaa ja paheksua niitä ulílautalaisia jotka tekee arvosteluketjuja :) Hitto, jonku kannattaa tehdä sellainen insta-tili ja hankkia kunnolla julkisuutta.
Niin oikeuttaa mutta jostain kumman syystä feministit ovat kohottaneet naiset tasa-arvon yläpuolelle ja saat tuta nettisensoreiden vainon jos yrität käyttää naisellisia aseita heitä itseään vastaan. Tämä on kuulemma tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kommentit täällä antaa minkäänlaista osviittaa normikansalaisesta, niin sota ei voi saapua tarpeeksi aikaisin. Ihan housuihin kurkkaamatta ja sen kummemmin jakamatta ryhmiin, niin aivan järjetöntä huttua täälläkin valtaosa kommenteista.
Toinen puoli rummuttaa joidenkin anekdoottien voimin kuinka miehet on tätä ja tuota. Toinen puoli samalla uskottavuudella kertoo omia tarinoitaan. Ja osa vielä ajattelee käyvänsä jotain vakavasti otettavaa keskustelua.
No mitäs mieltä olet itse tästä asiasta? Onko sulla jotain hyviä vakavasti otettavia näkökulmia?
Vierailija kirjoitti:
Aina se on "jonkun kannattaa" ja "tehkää joku netissä rikosilmoitus". Mikset sinä itse tee, pää pystyssä ja omalla nimelläsi, kuten tuonkin instatilin pitäjät ovat? Etkö sinä uskalla ja jonkun muun pitää naisiakin kohdella huonosti, sinä vaan neuvot siinäkin asiassa netissä? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Ip osoitteesta ole lähetetty ja sen voi jäljittää? Puhelin tai tietokone.
Meinaatko että poliisilla olisi aikaa alkaa jonkun nettivinkin perusteella etsimään netistä löytynyttä screenshottia vastaavaa tiliä tinderistä tuhansien tilien joukosta ajatellen että tässä on nyt uhri kenet pitää löytää, tehdä siitä kansainvälinen yksilöity tietopyyntö Yhdysvaltoihin, ja sitten hakea oikeuden päätökseltä kotimaiselta nettifirmalta Repen kotiosoite - jotta poliisi voisi sympaattisesti ja ymmärtävästi kysyä Repeltä, haluaako Repe että hänen itse sanomansa ja netissä sitten uudestaan julkaistu "haluan fistata sun kireetä teinipillua hotellissa salaa" voidaan Repen niin itse halutessa viedä oikeuteen (Repen omalla kustannuksella ja oman asianajajan voimin)?
Mietis hetki asiaa. Toinenkin.
Kuinka sekaisin olet? Ja kuinka sekaisin sinun peukuttajat on, vai onko kyseessä yksi ja sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kommentit täällä antaa minkäänlaista osviittaa normikansalaisesta, niin sota ei voi saapua tarpeeksi aikaisin. Ihan housuihin kurkkaamatta ja sen kummemmin jakamatta ryhmiin, niin aivan järjetöntä huttua täälläkin valtaosa kommenteista.
Toinen puoli rummuttaa joidenkin anekdoottien voimin kuinka miehet on tätä ja tuota. Toinen puoli samalla uskottavuudella kertoo omia tarinoitaan. Ja osa vielä ajattelee käyvänsä jotain vakavasti otettavaa keskustelua.
No mitäs mieltä olet itse tästä asiasta? Onko sulla jotain hyviä vakavasti otettavia näkökulmia?
Onko väliä? Saako hän tuoda mielipiteen julki? Onko vakavasti otettava näkökulma muu kuin intersektionaalinen? Saako toisin ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Ip osoitteesta ole lähetetty ja sen voi jäljittää? Puhelin tai tietokone.
Meinaatko että poliisilla olisi aikaa alkaa jonkun nettivinkin perusteella etsimään netistä löytynyttä screenshottia vastaavaa tiliä tinderistä tuhansien tilien joukosta ajatellen että tässä on nyt uhri kenet pitää löytää, tehdä siitä kansainvälinen yksilöity tietopyyntö Yhdysvaltoihin, ja sitten hakea oikeuden päätökseltä kotimaiselta nettifirmalta Repen kotiosoite - jotta poliisi voisi sympaattisesti ja ymmärtävästi kysyä Repeltä, haluaako Repe että hänen itse sanomansa ja netissä sitten uudestaan julkaistu "haluan fistata sun kireetä teinipillua hotellissa salaa" voidaan Repen niin itse halutessa viedä oikeuteen (Repen omalla kustannuksella ja oman asianajajan voimin)?
Kuinka sekaisin olet? Ja kuinka sekaisin sinun peukuttajat on, vai onko kyseessä yksi ja sama ihminen.
Oletko itse sellainen iigor, kun pakkomielteisesti aina hoet muiden olevan "sekaisin" jos he ovat eri mieltä kanssasi? Iigoreiden tavallinen toimintatapa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Jos joskus olen niin hedvekin törppö, että teen tuollaisen profiilin tai laitan tuollaisia viestejä, niin todellakin saa jakaa niitä niin paljon kuin lystää. Siis samalla tavalla kuin tuolla tilillä eli ilman kasvokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun miehet alkavat heti haukkua tämän Kuosmasen ulkonäköä, eivätkä puhu ollenkaan näistä miesten idioottimaisista viesteistä ja profiileista.
Kaikki naiset ovat ns hänen puolellaan, koska ovat naisia? Ruma nainen, joka yrittää nostaa omaa egoaan pilkkaamalla miehiä.
Kerrotko vielä mitä tämä pilkkaaminen tässä tapauksessa on?
Pilkkaaminen on tässä tapauksessa sitä, että nainen kehtaa tuoda esille miesten törkeät puheet. Nainen kehtaa puuttua miesten tekemisiin, tekee siis pilkkaa miehistä.
Jos vaan oikeasti aikuiset ihmiset käyttäytyisivät niin, ettei tarvitse äidin edessä punastella kun oma käytös käy ilmi, niin ei olisi ongelmia. Siitähän tämä raivo nyt repeää, kun joku kuvittelee voivansa sanoa toiselle mitä haluaa jonkun ihmeellisen oikeutuksen seurauksena, ja tämä toinen ei sitä nielekään vaan tuo idiotismin esille.
Miehiä vtuttaa, kun kuka tahansa nainen arvostelee miestä. Naiset ovat miehistä alempiarvoisia, ja heillä ei ole oikeus arvostella miehiä. Naisten pitäisi vain ylistää ja kehua miehiä, mikään kritiikki ei ole sallittua. Jos mies vonkaa pillùa Tinderissä, se on naisten vika, kun naiset eivät jaa riittävästi pillùa miehille. Pillùn jakaminen miehille on naisten velvollisuus, ja miesten oikeus.
Olen eri mieltä ja pahoittelut siitä. Sinä et keskustele, vaan syyllistät. Sorry, minä miehenä haluan pillua ja onko siinä jotain vikaa. Ja päinvastoin, pidän naisia arvokkaampina kuin meitä miehiä. Miksi mihen pitäisi "vonkaa" ja miten tuo liittyy asiaan? En ole tiderissä, mutta ihmettelen miksi nainen kuvittelee löytävänsä sieltä mitään. Miksi minä haluaisin naisen joka ei tykkää seksistä?
Olen eri ja olen tuo, joka muutama sivu sitten kirjoitti löytäneensä kunnollisen miehen Tinderistä. Joten kyllä siellä niitäkin on ja seksiäkin meillä on useamman kerran viikossa, kiitos kysymästä.
Mutta onhan useat profiilit aivan kuraa, ei sitä käy kieltäminen. En ymmärrä mikseivät tee normaalia profiilia, niin varmasti sitä seksiäkin saisi."Eri ja tuo, useamman kerran viikossa, kiitos kysymästä." Mitä jos haluaisin kaksi tai jopa kolme kertaa päivässä?
Juu voin sanoa, että niin oli meilläkin ensimmäiset viikot noin. Mutta kukaan kolmekymppinen ei kyllä koko aikaa pane. On elämässä kuitenkin muitakin asioita. Mutta toki sitä on kiva muistella, että alkuhuuma oli niin seksintäyteistä <3
Itse olen yli nelikymppinen ja vieläkin panisin joka päivä. Kolmekyppisenä pantiin joskus puoli yötä. Nykyään sinkku. Saako kysyä, onko minun haluni sinulta pois? Tai enkö saisi hakea kumppania jolla olisi halut jotka vastaisi minun haluja? Jotenkin tuntuisi järkevältä että halut kohtaisi?
Jos sinä et kirjoittele vieraille naisille kuristamisesta tai nyrkkinainnista, et ole tämän ketjun aihe - ja voit rauhoittua. Tämän ketjun aihe on Tinder-idiootit ja heitä käsittelevä Instagram-tili.
Tuli kyllä luu viisi mieleen, en vain tiedä miltä sinun kasvot näyttävät.
Ok, eli sinulla on tapana uhata väkivallalla. Silloin olet ainakin palstaidiootti. Toivottavasti ihmiset pysyvät sinusta kaukana, sukupuoleen katsomatta.
Onko psykoosit vähän päällä?
Ilmeisesti naiset tunnistaa ihmisen ja mitä hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse sellainen iigor, kun pakkomielteisesti aina hoet muiden olevan "sekaisin" jos he ovat eri mieltä kanssasi? Iigoreiden tavallinen toimintatapa tuo.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Ton Minnan kuuluisi olla Vuoden Nainen.
Rohkea nainen tuo Minna-toimittaja.
Kyllä ennen oli kaikki paremmin, kun livenä tapasi ihmisiä, niin heti näki, kiinnostaako vai ei, kannattaako tehdä tuttavuutta. Käytiin tanssimassa ravintoloissa ja tanssipaikoilla, ja sieltä varmaankin moni tämänkin palstan kirjoittajien vanhemmat ovat toisensa tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään samanlainen meemisivusto naisten profiileista ja viesteistä ja katsotaan kuinka kauan sitä pidetään "harmittomana" ja ajatellaan että se on "ihan oikein niin tyhmille naisille".
Mitäpä veikkaatte, mikä olisi vastaanotto?
No kun tuollaisia ei ole. Se, että siinä lukee matkustelu ja viini, ei korreloi missään määrin miesten tyhmiä profiileja.
Mistä sinä sen tiedät? Oletko esiintynyt miehenä ja selannut naisten profiileja vai? Kyllä naisetkin osaavat käyttäytyä huonosti, sen näkee niin täällä kuin vaikkapa Tinderissä. Todella tökeröä käytöstä saanut todistaa, vaikka itse olen aina asiallinen.
Kerro lisää. Mä haluan tietää, että mitä tökeröä sulle on kirjoitettu.
Niinpä! Kerro onko etsitty esim. fistausreikää tai haluttu että happi loppuu?
Ei ole, mutta enpä ole minäkään tuollaisia kirjoitellut. Eli tasapeli.
Nykyään unohdetaan miettiä mitä kirjoitetaan. Asiallisuus on tylsää ja ylilyönnit saa toivottavia klikkauksia ja huomiota.
Yhdellä miehellä oli profiilissa, että ethän piereskele mun seurassa :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten palsta toimii. Jos lauseiden julkaiseminen tuntuu pilkkaamiselta, niin voi miettiä itse, että miksi. Yleensä olen toukka yksityisyyden vaatia, mutta joskus ihmisille pitää osoittaa missä menee raja.
Missä raja menee Tinder-profiileissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten palsta toimii. Jos lauseiden julkaiseminen tuntuu pilkkaamiselta, niin voi miettiä itse, että miksi. Yleensä olen toukka yksityisyyden vaatia, mutta joskus ihmisille pitää osoittaa missä menee raja.
Missä raja menee Tinder-profiileissa?
Noiden julkaisemisessa ei ole mitään laitonta.
Käy katsomassa instasta, missä raja on monien naisten mukaan ylittynyt. Jos nuo ovat sinun mielestäsi kutsuvia deittiprofiileita tai asiallisia viestejä, niin siitä vain kokeilemaan, miten toimii.
En tarkoittanut, että minkälainen profiili on kutsuva tai asiallinen, mutta missä menee raja, että niitä pitää alkaa levittämään ja pilkkaamaan? Siinä HS:n jutun alussa oli joku äärimmäinen esimerkki, mutta paljon lievempiäkin ilmeisesti revitellään?
Yksi hoikka ja suht komea amerikkalainen tubettaja demonstroi, miten huonot markkinat Tinderissä on miehelle. Näytti videolla jotain profiileita, jotka oli tykännyt siitä: esim. sairaalloisen lihava ja kierosilmäinen nainen, jolla luki profiilissa: I want to fun ym.