Miehet varokaa. Tämä Mimmi jakaa Tinder-profiilisi ja viestisi someen naureskeltavaksi
https://www.hs.fi/nyt/art-2000009540128.html
Minna Kuosmanen on avannut some-tilin jossa he 'tyttöjen' kesken ilakoivat Kuosmasen Tinderistä löytämiä profiileja ja saamia viestejä. Kuvaavaa on myös se että Kuosmanen on mielestään löytänyt naisten karkkikauppasovellus Tinderistä naisvihaa. Mieti mitä kirjoitat profiiliisi, sitä repostellaan yhteydestä irroitettuna somessa.
Kommentit (1038)
hetkinen, eikö kukaan haista tässä nyt yhtään miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi kuulkaas nyt. Nykyään on enemmän normaalia jakaa sitä mitä näkee kuin kärsiä yksin ja käpertyä itseensä. On ihan hyvä esimerkiksi että jaetaan tiettyjen setämiesten tökeröitä lähestymisyrityksiä julkisuuteen koska ne toimivat hyvinä varoituksina muillekin. Katsokaas sitä saa mitä tilaa 😀
Niin ja samalla sheimataan mm. ne, jotka nyt vain avaavat keskustelun kuluneella vitsillä?
Tämä on oikeastaan just se, missä nettideittailu on mennyt rikki. Sinne on peisytynyt nämä Kuosmasen tyyliset deittigurut, joiden tarkoitus on nolata mahodollisimman monta ja vedota sitten siihen, että näistä osa lähetteli törkeyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haistan naisvihaa noissa miesten typerissä jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittiprofiilin varoitusmerkit (eng. red flags) Minna Kuosmasen mukaan:
Pelkkä pituus (Valtaosaa ei kiinnosta, kuinka pitkä olet.)
Että joku vielä kehtaa tuollaista ihan pokkana väittää. Miksi asiaa ei voi myöntää, ketä se hyödyttää, että väitetään ettei miehen pituudella ole väliä?
Kai sillä on väliä, kun lähes jokainen nainen kysyy sitä.
Ja aika monessa profiilissa on toive, että on naista pidempi tai et ole lyhyt tms. Ei nyt ainoa asia tietenkään, mutta aika toivotanta väittää, ettei moni karsisi jo sen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haistan naisvihaa noissa miesten typerissä jutuissa.
Esim. Kuosmainen mainitsi pelkän pituuden profiilissa tai kummelivitsit. Nämä siis ovat naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Uhriasema oikeuttaa puhumaan miehistä miten huvittaa. Nainen ei saa miestä vika on miehissä, jotka hakee fistausreikää.
Vierailija kirjoitti:
Miesten siis pitäisi edetä epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä, eikä rehellisesti kertoa mitä etsii?
Mutta entä kun naisen profiilissa lukee että hakee parisuhdetta. Ei pelkkää seksiä. Silloin on turha laittaa viestiä naiselle.
Eikös noin käy aika lailla aina?
Aika harva yksin Tinderöi....
Vierailija kirjoitti:
Joo, vois levittää seksin vonkaajien kuvat. 🤔
Siellä ne ovat tinderissä kaikkien nähtävillä, jos noin paljon kiinnostaa. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittiprofiilin varoitusmerkit (eng. red flags) Minna Kuosmasen mukaan:
Pelkkä pituus (Valtaosaa ei kiinnosta, kuinka pitkä olet.)
Että joku vielä kehtaa tuollaista ihan pokkana väittää. Miksi asiaa ei voi myöntää, ketä se hyödyttää, että väitetään ettei miehen pituudella ole väliä?
Näin se vaan erittäin usein menee: on kysytty jopa ensimmäisessä viestissä sanomatta edes "moi". Naiset vaan ei uskalla laittaa sitä esille, kun tokihan jokainen normaali ymmärtää sen olevan ihan läskifobian tyylistä, pinnallista ja hyvin seksististä. Mutta näin se maailma pyörii, enkä itsekään ikinä tykännyt yhdenkään naisen profiilista, josta ei heti selviä vartalotyyppi.
Seuraan itsekin tätä ig-tiliä ja onhan monet miehet kyllä todella ääliöitä ja ihan itse ansaitsevat tulla nostetuksi esille naisviha-ilmiön ilmentyminä.
Kiitos kun vinkkasit! Seurantaan meni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö toisen viestien jakaminen eteenpäin ilman toisen lupaa ole laitonta (ellei taho jolle jaat ole viranomainen)?
Julkinen jakaminen on. Mutta lähettäminen esim kolmannelle osapuolelle ei ole, ellei viesti sisällä jotain erikseen salassapidettävää kuten viranomais- tai terveystietoja.
Jos viesti on saapunut aiotulle vastaanottajalle, on se vastaanottajan "omaisuutta". Kannattaa miettiä mitä viestii. Itse olen esim lukenut mieheni entisen naisystävän kauheat uhkailukirjeet ja kiristysviestit. Nainen yritti esittää erossa uhria ja kertoi yksipuolista tarinaansa kaikille kuten esim miehen veljelle ja työtovereille. Itsekin menin hetkeksi melkein lankaan miehen uutena seurustelukumppanina, kunnes näin miten sairasta settiä nainen oli kirjoittanut kun halusi saada syyllistämällä miehen perumaan eron tai jo aiemmin kun halusi painostaa miestä lapsen tekoon /yhteenmuuttoon. Hrrrh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki tunti sitten Instassa julkaistusta:
Jere 22
Mun äidin sanoin "lataa se v-n tinderi hanki muija tai p-lua sieltä" joten tääl mä nyt oon ja mitä v-ua täällä pitäis tehdä?
40 minuuttia sitten:
Anssi 39
Olisiko susta siihen (miettivä hymiö) Sulla p...u mulla m..a joten laitetaanko ne yhteen? (silmäniskuhymiö) vai harrastettaisko numeroleikkejä? Mun lempinumero on 69 (hymiöitä) vai haluaisitko leikkiä koiraa ja olla nelinkontin mun edessä (silmäniskuhymiö) mennäänkö nu--an nyt heti tai pian (hymiöitä)
Mitäpä veikkaatte, löytyykö Jerelle tai Anssille seuraa? Ei, joten mikä noiden profiilien tavoite on? Pilata Tinder, jotta muutkaan eivät löytäisi sieltä mitään koska kyseiset herrat eivät löytäneet?
(jouduin sensuroimaan väliviivoilla sanoja, jotta pystyin julkaisemaan tekstin tällä palstalla)
Veikkaan, että löytyyon myös naisia, jotka ei ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Tietenkin mutta jos 9/10 näistä ei niin terävistä kynistä on miehiä niin laittaahan se miettimään.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Jere 22
Mun äidin sanoin "lataa se v-n tinderi hanki muija tai p-lua sieltä" joten tääl mä nyt oon ja mitä v-ua täällä pitäis tehdä?
40 minuuttia sitten:
Anssi 39
Olisiko susta siihen (miettivä hymiö) Sulla p...u mulla m..a joten laitetaanko ne yhteen? (silmäniskuhymiö) vai harrastettaisko numeroleikkejä? Mun lempinumero on 69 (hymiöitä) vai haluaisitko leikkiä koiraa ja olla nelinkontin mun edessä (silmäniskuhymiö) mennäänkö nu--an nyt heti tai pian (hymiöitä)
Mitäpä veikkaatte, löytyykö Jerelle tai Anssille seuraa? Ei, joten mikä noiden profiilien tavoite on? Pilata Tinder, jotta muutkaan eivät löytäisi sieltä mitään koska kyseiset herrat eivät löytäneet?
(jouduin sensuroimaan väliviivoilla sanoja, jotta pystyin julkaisemaan tekstin tällä palstalla)
Ei jumaliste. Minulla ei ole Instaa, mutta taidan hommata sen ihan tämän takia. Noin kuvottaviako mieheet Suomessa nykyisin ovat?!? Olen pöyristynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere 22
40 minuuttia sitten:
Anssi 39
Veikkaan, että löytyyon myös naisia, jotka ei ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Niin, kirjoittaa ne naiset kirjeitä vankilaankin niin miksei eivät kirjottaisi Jerelle ja Anssille.🤣
Tuota profiilien levittelyä on tehty ylilaudalla jo monta vuotta. Siellä sitten kilpaa haukkuvat naisten ulkonäköä, nimiä ja lapsiakin. Olen siis nähnyt, kun ylilaudalle on postattu kuva jonkun naisen profiilista, jolla oli kuvassaan myös lapset ja siitähän se riemu repesi kun pääsivät haukkumaan myös lasten ulkonäköä. Että sellaista porukkaa ylilaudalla
Vierailija kirjoitti:
Jere 22
40 minuuttia sitten:
Anssi 39
Pistää kyllä miettimään että mikä tuollaisten profiilien idea on. Eiväthän he voi olla tosissaan, eiväthän? Vai onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa.
Täällä ne naiset taas uhrituu kaiken hyvinvoinnin keskellä. Kyllä teidän naisten elämä on ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö toisen viestien jakaminen eteenpäin ilman toisen lupaa ole laitonta (ellei taho jolle jaat ole viranomainen)?
Nimenomaan. Minusta tämä menee samaan sarjaan kuin Vastaamo-kirjausten julkistaminen.
Siis joku kuppainen tinderviesti josta lähettäjää ei tunnista, menee samaan sarjaan kuin se että jaetaan toisten henkilötunnukset, osoitteet, nimet ja arkaluontoiset terveystiedot?? Ok.