Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet varokaa. Tämä Mimmi jakaa Tinder-profiilisi ja viestisi someen naureskeltavaksi

Vierailija
09.05.2023 |

https://www.hs.fi/nyt/art-2000009540128.html

Minna Kuosmanen on avannut some-tilin jossa he 'tyttöjen' kesken ilakoivat Kuosmasen Tinderistä löytämiä profiileja ja saamia viestejä. Kuvaavaa on myös se että Kuosmanen on mielestään löytänyt naisten karkkikauppasovellus Tinderistä naisvihaa. Mieti mitä kirjoitat profiiliisi, sitä repostellaan yhteydestä irroitettuna somessa.

Kommentit (1038)

Vierailija
81/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö toisen viestien jakaminen eteenpäin ilman toisen lupaa ole laitonta (ellei taho jolle jaat ole viranomainen)?

Ei.

Vierailija
82/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku vasta käräytellyt pettäjiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki tunti sitten Instassa julkaistusta:

Jere 22

Mun äidin sanoin "lataa se v-n tinderi hanki muija tai p-lua sieltä" joten tääl mä nyt oon ja mitä v-ua täällä pitäis tehdä?

40 minuuttia sitten:

Anssi 39

Olisiko susta siihen (miettivä hymiö) Sulla p...u mulla m..a joten laitetaanko ne yhteen? (silmäniskuhymiö) vai harrastettaisko  numeroleikkejä? Mun lempinumero on 69 (hymiöitä)  vai haluaisitko leikkiä koiraa ja olla nelinkontin mun edessä (silmäniskuhymiö) mennäänkö nu--an nyt heti tai pian (hymiöitä)

Mitäpä veikkaatte,  löytyykö Jerelle tai Anssille seuraa? Ei, joten mikä noiden profiilien tavoite on? Pilata Tinder, jotta muutkaan eivät löytäisi sieltä mitään koska kyseiset herrat eivät löytäneet?

(jouduin sensuroimaan väliviivoilla sanoja, jotta pystyin julkaisemaan tekstin tällä palstalla)

Olen minäkin törmännyt kiusallisen tyhmiin naisen profiileihin, mutta ei ole käynyt mielessäkään naureskella niille puhumattakaan että olisin jakanut ne kuvan kera kavereille somessa. Lähinnä säälittänyt ja nolottanut kirjoittajan puolesta.

Esim. tällaisiin:

Dani 31

Mitä yhteistä on hapella ja orgasmilla? ... Mua ei kiinnosta v--tuakaan saaksä kumpaakaa

?

Tai S25

Oisko Doggystyle, koska nuolen ku lassie (pusuhymiö).

Kuvassa mies, josta näkyy toinen käsi, vähän rintakehää ja isohko maha, harmaat collegehousut joiden läpi näkyy seisokki.

Tuo on se kuuluisa "karkkikauppa naisille".

Hyi helvetti. Säälin nykypäivän sinkkunaisia.

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostattaa sitä omaa egoaan. Varo ettei nouse hattuun.

Egoni ei tarvitse minkään sortin buustausta. Mutta onhan se nyt sääli, jos tarjonta on tuollaista.

Tuskin sinunkaan sinkku aikoina kaikki tarjokkaat ihan priimaa olleet. Nyt on kaivettu esille ne negatiiviset kokemukset ja iloisesti unohdettu kaikki positiiviset.

En ole nettideittejä harrastanut, mutta ei kai nämä urpåt ihan päin naamaa tule tällaisia laukomaan kuin netissä näkee? Miksi netissä pitää olla törkeä? 

Vierailija
84/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere 22

Mun äidin sanoin "lataa se v-n tinderi hanki muija tai p-lua sieltä" joten tääl mä nyt oon ja mitä v-ua täällä pitäis tehdä?

40 minuuttia sitten:

Anssi 39

Olisiko susta siihen (miettivä hymiö) Sulla p...u mulla m..a joten laitetaanko ne yhteen? (silmäniskuhymiö) vai harrastettaisko  numeroleikkejä? Mun lempinumero on 69 (hymiöitä)  vai haluaisitko leikkiä koiraa ja olla nelinkontin mun edessä (silmäniskuhymiö) mennäänkö nu--an nyt heti tai pian (hymiöitä)

Mitäpä veikkaatte,  löytyykö Jerelle tai Anssille seuraa? Ei, joten mikä noiden profiilien tavoite on? Pilata Tinder, jotta muutkaan eivät löytäisi sieltä mitään koska kyseiset herrat eivät löytäneet?

(jouduin sensuroimaan väliviivoilla sanoja, jotta pystyin julkaisemaan tekstin tällä palstalla)

Olen minäkin törmännyt kiusallisen tyhmiin naisen profiileihin, mutta ei ole käynyt mielessäkään naureskella niille puhumattakaan että olisin jakanut ne kuvan kera kavereille somessa. Lähinnä säälittänyt ja nolottanut kirjoittajan puolesta.

Esim. tällaisiin:

Dani 31

Mitä yhteistä on hapella ja orgasmilla? ... Mua ei kiinnosta v--tuakaan saaksä kumpaakaa

?

Tuttu sanonta jo vuosien takaa. Vähän nyt sitä pilkettä sinne silmäkulmaan.

Onko tuo mielestäsi huumoria?

Vierailija
85/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaalilla järjellä varustettu ei mene edes tinderiin. Eikö nykyään muka voi löytää toista ihmistä ihan normaali kohtaamisissa?

Vierailija
86/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä katsomassa ylilaudalla. Sieltä löytyy IHAN JOKAISEN naisen tinderprofiili ja arvosteluraadin ruotimana.

Vierailija
87/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naicelit nauraa keskenään.

Vierailija
88/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko somen voisi lakkauttaa. Täynnä pelkkää pas..... ja häiriintyneitä yksilöitä.

Vierailija
89/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere 22

40 minuuttia sitten:

Anssi 39

Esim. tällaisiin:

Dani 31

?

Tai S25

Oisko Doggystyle, koska nuolen ku lassie (pusuhymiö).

Kuvassa mies, josta näkyy toinen käsi, vähän rintakehää ja isohko maha, harmaat collegehousut joiden läpi näkyy seisokki.

Tuo on se kuuluisa "karkkikauppa naisille".

Hyi helvetti. Säälin nykypäivän sinkkunaisia.

Pidä säälisi. Kai sinä aikuisena ihmisenä ymmärrät, että nuo on hakemalla etsittelyjä ääripään tapauksia? Meille on tarjolla ihan hyviä miehiä, joiden kanssa on ihan kiva treffailla. Parisuhteet voi nykyään olla mitä monimuotoisempia ja meillä on nyt enemmän sitä tilaa ja vapautta toteuttaa itseämme eikä muodostaa sitä parisuhdetta yhden mallin mukaan. 

- ajankuluksi tapaileva nainen

Vierailija
90/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää siis todella säälittävää nykyihmisten elämä somessa.

Vierailija
91/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että jos kirjoitat tyhmiä profiileja tai viestejä niin aika pitkälti oma vikasi. 

Niin, ei varmaan sitten tarvi ihmetellä mistä lapset oppii sen kiusaamisen? Julkinen nolaaminenhan on vain hassuttelua :)

Käypä lukemassa ylilautaa, tutkitusti suomen naisvihamielisintä keskustelupalstaa.

Vierailija
92/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere 22

40 minuuttia sitten:

Anssi 39

Esim. tällaisiin:

Dani 31

?

Tuttu sanonta jo vuosien takaa. Vähän nyt sitä pilkettä sinne silmäkulmaan.

Tuttu sanonta kenen keskuudessa?? Mielisairaiden?

Vierailija
93/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on nostettu esim. "Mies 47 vuotta, etsin vain hauskanpitoa ja panen vain paljaalla". Miksi ap tämmöisistä profiileista keskusteleminen on sinulle ongelma?

Mies on varmaan sama joka itkee palstalla kun yhden illan juttun tuloksesta joutuu maksamaan elareita.

Vierailija
94/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Jos jakaa minu profiilin niin vedän turpaan

Taidat olla jo listalla.

Vierailija
95/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItten nämä samat miehet varmaan ihmettelevät miksi ei flaksi käy!! 

Kyllä on miehen todella helppo erottua edukseen tinderissä, jos siellä tuollaista porukkaa pyörii. 

Vierailija
96/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisilla profiileilla voi saada matcheja?😂 Vaikka olisi pelkkää seksiä vailla, niin voisihan sitä ihan normaalin profiilin tehdä. Ei pitäisi kovin vaikeaa olla kirjoittamatta typeryyksiä ja laittamatta stondiskuvia.

Vierailija
97/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että jos kirjoitat tyhmiä profiileja tai viestejä niin aika pitkälti oma vikasi. 

Niin, ei varmaan sitten tarvi ihmetellä mistä lapset oppii sen kiusaamisen? Julkinen nolaaminenhan on vain hassuttelua :)

Käypä lukemassa ylilautaa, tutkitusti suomen naisvihamielisintä keskustelupalstaa.

Tytöt kiusaa koulussa, naiset työpaikalla, pojat ja miehet ylilaudalla.  Sellaista se on.

Vierailija
98/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheesta näille tileille nauretaan. Jos ette halua joutua pilkan kohteeksi, niin tehkää normaali tili. 

Määrittele normaali tili

Vierailija
99/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaisilla profiileilla voi saada matcheja?😂 Vaikka olisi pelkkää seksiä vailla, niin voisihan sitä ihan normaalin profiilin tehdä. Ei pitäisi kovin vaikeaa olla kirjoittamatta typeryyksiä ja laittamatta stondiskuvia.

Eiköhän ole selvää että nuo ihmiset eivät käy täysillä, eli heille voi ollakin vaikeaa.

Vierailija
100/1038 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noi profiilit todella oksettavia ja pahinta on, että niitä on paljon. Tinderissä miehen on aivan naurettavan helppoa erottua edukseen.

Täysin väärin. Nuo profiilit edustavat alle promillea Tinderin miesten profiileista. Naiset tykkäävät alle 5 % miesten profiileista. Se loppu 95 % jää ilman huomiota, mutta jostain syystä naisten on vaikeaa ymmärtää tätä, koska eivät halua myöntää omia etuoikeuksiansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi