Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?
Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.
Kommentit (356)
En ole äiti, mutta lahjaksi toivon käteistä.
Naurettava palkka, mutta pidän matkustamisesta.
Kunpa kaikki lapet muistaisivat äitejään edes soittamalla Ei korttikkaan hassumpi idea olisi
Lämmitetty sauna, hieronta ja mies.. kukkia tietysti.
Olisi ihanaa, jos lapset veisivät jonnekin syömään, ettei tarvitsis itse aina leipoa ja laittaa tarjottavat.
Eikös se oikeastaan kuuluis lasten hoitaa tarjoilu eikä suinkaan äidin. Lapset jo yli 50v eikä kertaakaan osallistuneet edes keksipaketilla, vaan tulleet aina valmiiseen pöytään.
Ihana, laadukas oloasu. Kakkukahvit ja ruusuja. :)
Pieni vauva kotona.
En tarvi lahjaa. Lasten kortit ja perheen yhdessäolo, halaus riittää. Mulla on kyllä sinä päivänä työpäiväkin, mutta aikaa jää myös kotonaoloon.
Halut tyydyttävä aamupano naapuriin asti kuuluvalla orgasmilla
Vaikea tähän on vastata kun en ole äiti .
Varmasti minulle riittäisi se Äitienpäivä kakku , kortti .. Ehkä äkkiliput Tampereelle ja kyydin täältä korvesta asemalle , kun näkyy Perjantai Dokkari huomenna !
Perjantaina
Täälltä!
No hyvää Äitienpäivää kaikille äititeille mä vien kukan äitini haudalle .🍓🌹🌹🌹🌷🌷🎂🎴🏵💠🔆
Tolla hinnalla saa jo tosi ison ja laadukkaan dildon. Pitkä, paksu, suonikas ja karvaisilla kiveksillä varustettu malli. Ai että tykkäisin.
Lapseni kiireettömästi luokseni. Ovat aikuisia ja asuvat kaukana. Toisivat myös jotain omaa syötävää mukanaan. En kaipaa muuta lahjaa.
Vasemmistopoliitikko Sasu Haapasen kuvakokoelma
Eikös ne anneta yleensä äideille, miksi kysyt naisilta?
Itseä ärsyttää, kun äitienpäivänä ei voi mihinkään mennä, aina saa onnitteluja ja jopa lahjan olen saanut ravintolasta. En siis ole äiti, vaan nainen.
Voisi edes kysyä, oletko äiti, ennen kuin tyrkkää lahjan käteen tai alkaa onnittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa, jos lapset veisivät jonnekin syömään, ettei tarvitsis itse aina leipoa ja laittaa tarjottavat.
Eikös se oikeastaan kuuluis lasten hoitaa tarjoilu eikä suinkaan äidin. Lapset jo yli 50v eikä kertaakaan osallistuneet edes keksipaketilla, vaan tulleet aina valmiiseen pöytään.
No miksi sä laitat sen valmiin pöydän?! Suu auki ja sanot kunnolla ääneen: tästä lähtien en laita äitienpäivänä tarjoiluja, joko mennään ravintolaan tai sitten kahvi ja jaffa-keksit saa riittää.
Ihan rento mukava päivä. Olen pienten lasten äiti ja keskellä ruuhkavuosia. Kaikista ihaninta olisi päivä, että saan istua omalla terassilla kakkupalan ja kahvin kanssa. Katsella järvelle. Ei pyykinpesua, siivousta ruoanlaittoa tms.juoksemista tukkaputkella. Rentoa yhdessäoloa ilman kiirettä.
Ja saisi aamulla nukkua pitkään. Ja mies "hieroisi" jalkoväliä😉
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin neuvoja hyvien parvekeverhojen/kaihtimien valintaan. Lasitettu parveke on kuuma enkä keksi mitkä ostaisin.
Tarrakisko kattoon https://kiskokauppa.fi/epages/kiskokauppa.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2…
Bongasin idean jostain lehdestä, siinä oli tällä tavalla laitettu täyspitkät kangasverhot parvekkeelle.
Kortti, jossa on koiran kuva etukannessa, sisäsivulla ja vielä takakannessakin. Koirat on niin ihania.
Miehen suihkunpuhdas, kookas ja kova elin.
Toivoisin lounaan Nesteellä tai ABC:lla. Muualla liian kallista. Lisäksi jos rahaa liikenee, olisi ruukkuruusu tai hortensia ihana.