Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?
Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.
Kommentit (356)
Ei lahja ole tärkeä, korttikin riittää .Ihaninta on saada viettää aikaa yhdessä lasten ja lastenlasten kanssa
Nurmikon leikkuu edes kerran kesässä. Muun tarpeellisen ostan itse.
Kukat on kivoja, kelpaa minulle.
Olisi kiva saada muki jossa on lapseni kuva. Hän on vielä pieni. Voisin viedä töihin ja juoda kaffet siitä.
Ostan itse tarvitsemani, ei ole miestä mutta on olut JOskus, poika vie syömään hienoon ravintolaan ja välillä antaa ruusuja.
toivon saavani lapseltani kortin, jonka tekee päiväkodissa.
En ymmärrä miksi täällä odotetaan miehen, eli puolison antavan äitienpäivä lahjan?
Toivon perinteistä Äitienpäivää, jolloin juodaan kakkukahvit ja vietetään aikaa yhdessä lasten kanssa. Äitienpäiväruusu tai muu pieni muistaminen on vain kiva pieni bonus, mutta ei millään tapaa välttämätön.
Toivoisin että minut huomioitaisiin kerrankin edes vaikka keittämällä aamukahvit.
Meillä on niin huono rahatilanne, että oikeasti en halua, että mies tuhlaa vähiä rahoja korttiin ja kukkaan. Olen jo monta vuotta yrittänyt sanoa, että en halua yhtään mitään. Ei usko. Sitten yritän esittää iloista, vaikka oikeasti niillekin rahoille olisi ollut parempaa käyttöä. Viinipullo olisi parempi. Siitä tulee edes hetkeksi hyvä olo.
Kimppu valkovuokkoja lasten keräämänä. Ukko vois tehdä kakun tai suolasen piiraan.
Toivoisin, että saisin vapaapäivän. Olen mieheni omaishoitaja.
..
Kukkia ja pari yötä kylpylähotellissa. Aamuherätys äitienpäivän aamuna, mies ja lapsi tuomassa aamupalaa ja itse tehty kortti ja ne kukat.
Toivelahja on, että mies ottaisi lapset ja lähtisivät muutamaksi päiväksi jonnekin. Mökille, kylpylään, ihan mihin vaan, jossa niillä olisi hauskaa ja minä saisin olla kotona yksin.
Jos tuota ei lasketa, niin kaksi yötä hotellissa yksin.
Tässä taas huomataan kuinka materiaaliriippuvaisia ihmiset ovat. Äitienpäivänä tärkein on vain lahja.
Kunpa täällä kirjoittanut omaishoitaja saisi vapaapäivän. Onko teillä aikuisia lapsia, jos tulisivat päiväksi hoitamaan isäänsä . Tai joku läheinen joka ymmärtäisi auttaa.
Mun toive on aina ollut valkovuokkokimppu ja itse tehdyt kortit.Aamukahvi sänkyyn. Oikeesti en toivo lahjoja. Tänä vuonna olen toivonut, että mentäisi retkelle metsään, jos sää sallii. Otettaisi eväät, kahvit ja koira mukaan. Ja ehkä mä itse teen sinne retkelle jotain, ehkä en. Pääosin muut saa miettiä ja tehdä. Olen töissä monesti sunnuntaisin mutta äitienpäivän anon aina vapaaksi. Aikaa yhdessäoloon.
Että se olisi ihan tavallinen päivä ilman muiden kahvituksia ect. Se onkin ,koska minulla on puhekyky.
Mene paskalle ja pyyhi käteesi.