Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia jos 45v miehellä on 24v naisystävä?

Vierailija
09.05.2023 |

Eli siis puhun nyt isästäni ja minusta se on hiukan outoa koska se nainen on paljon lähempänä mun ikää kuin mun isän. Suhde vaikuttaa kuitenkin toimivalta

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on just sopiva ikä naiselle ja tuon ikäiselle miehelle.

Vierailija
42/48 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ukin mummi meni vuonna 1890, ollessaan 14, salakihloihin 35-vuotiaan opettajansa kanssa. Neljä vuotta myöhemmin menivät naimisiin. Onnellinen liitto. Älkää te aina tuijottako noita numeroita!

Oho ja kiva rttä toimi mutta ehkä 35v pitäisi osata olla sekaantumatta noin nuoreen

Ajat ja tavat muuttuu vai miten se kuuluisa lause meni jolla perustellaan kaikkea nykyään. Onko siis meidän asiamme arvostella oman aikamme mittapuulla 130 vuotta sitten rakastunutta miestä?

Jos siinä on nykyään jotain väärää, niin miksei 130 vuotta sitten ollut? Olivatko sen ajan 14-vuotiaat niin erilaisia?

Vielä itsenäisyyden alussa elinajanodotteet Suomessa olivat luokkaa 45-50 v, eli olisiko mahdollista, että avioliittokin olisi ollut mahdollista sopia nuorempana eikä vain mennä salakihloihin? Harvempi kai eli villiä sinkkuelämää 30+-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalit täällä määrittää mikä on epänormaalia."

Vierailija
44/48 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukin mummi meni vuonna 1890, ollessaan 14, salakihloihin 35-vuotiaan opettajansa kanssa. Neljä vuotta myöhemmin menivät naimisiin. Onnellinen liitto. Älkää te aina tuijottako noita numeroita!

Tänä päivänä opettaja olisi telkien takana.

Vierailija
45/48 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joskus tekisi mieli kysyä naisilta, jotka päätyvät tuollaiseen kuvioon, että luuletteko että kuolette neli-viisikymppisenä vai miksi hirmuisen vanha mies elämän kumppaniksi?

Ettekö osaa oikein arvostaa itseänne?

Miettikää, että edes rahasta ei mies koskisi teihin, jos ikäero olisi toisinpäin, eikö tämä häiritse?

Olen melko varma, että moni mies maksaisi kyllä hieman vanhemmastakin.

Vierailija
46/48 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli hetken aikaa suhde 40-vuotiaana 21-vuotiaan naisen kanssa. Ja vaikka kivaa olikin, niin kyllähän ne maailmankuvat aika erilaiset on. En jaksa alkaa luettelemaan, mutta käytännössä vähän joka asian suhteen. Tälle naiselle tärkeää oli jatkuvasti olla kavereiden kanssa jossain menossa ja aika usein viikonloppuna halusi lähteä viihteelle. Ihan ok tuossa iässä, mutta itse en kovin kauan jaksanut ns. juosta mukana. Kesällä olisi pitänyt päästä festareille ja kreikkaan. Mun intresseissä oli kunnostaa kesämökin katto. Että olihan näitä eroavaisuuksia. Lopulta nainen sitten sanoi ettei haluakaan vielä oikein sitoutua, toki arvasin että jostain oli löytynyt nuorempi sälli. Ja näin se sitten olikin. Ehkä ihan hyvä niin. 10v lisää ikää tuohon, niin elämäntilanne voisi olla tasaisempi.

Vierailija
47/48 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskis tikullakaan jos olisin noin nuori nainen! Tuon ikäisenä vanhemmat miehet lähinnä nauratti ja yökötti samaan aikaan. Tällä naisella varmaan jotain isä komplekseja?

Vierailija
48/48 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on yksi ja ainoa suhde noin suurella ikäerolla.

Yleensä vain tuppaa olemaan, että nuorempien kanssa seurustelu on kaava. Useita nuorempia tyttöystäviä.

Kertoo henkisestä kehityksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi