Onko normaalia jos 45v miehellä on 24v naisystävä?
Eli siis puhun nyt isästäni ja minusta se on hiukan outoa koska se nainen on paljon lähempänä mun ikää kuin mun isän. Suhde vaikuttaa kuitenkin toimivalta
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näissä kyseessä on hyötysuhde ts. nainen on kaunis ja mies rikas.
Voipi olla. Mutta saat kyllä ulottaa tuon olettaman sitten koskemaan useimpia kauniita naisia...
On todella erikoista. Marginaaliporukkaa,
Ihan normaalia.
Molemmat aikusia.
Ihan normaalia. Toisinpäin on pervoa ja oksettavaa.
Nuoret naiset kuuluvat vanhemmille miehille, uskokaa nyt jo.
Öö ei ole normaalia? Sehän on selvä, mutta kyllä tämmöisiä suhteita on ja ne voivat toimia hyvin. Vanhempi mies maksaa kaiken naiselle ja nainen näyttää hyvältä.
N22 (seurustelen vain vanhempien miesten kanssa)
Tiedän tapauksen että isä ja poika ihastuivat samaan naiseen. Isä 60 vuotias, poika 30 v ja nainen 45. Nainen ei itse tiennyt asiasta mitään mutta kaikki muut juorusivat ympärillä. Eihän siitä koskaan mitään tullut, jäi onneksi vain ihastukseksi.
Sarvukh kirjoitti:
Ihan normaalia. Toisinpäin on pervoa ja oksettavaa.
Nuoret naiset kuuluvat vanhemmille miehille, uskokaa nyt jo.
Minä ainakin kuulun miehelleni.
t.n30 ja m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ukin mummi meni vuonna 1890, ollessaan 14, salakihloihin 35-vuotiaan opettajansa kanssa. Neljä vuotta myöhemmin menivät naimisiin. Onnellinen liitto. Älkää te aina tuijottako noita numeroita!
Oho ja kiva rttä toimi mutta ehkä 35v pitäisi osata olla sekaantumatta noin nuoreen
Ei tuossa puhuttu sekaantumisesta mitään.
Nimenomaan. He saattoivat aivan hyvin odottaa papin aamenta. Ja jos eivät, niin teko on kyllä jo vanhentunut.
Ihan joskus tekisi mieli kysyä naisilta, jotka päätyvät tuollaiseen kuvioon, että luuletteko että kuolette neli-viisikymppisenä vai miksi hirmuisen vanha mies elämän kumppaniksi?
Ettekö osaa oikein arvostaa itseänne?
Miettikää, että edes rahasta ei mies koskisi teihin, jos ikäero olisi toisinpäin, eikö tämä häiritse?
Vierailija kirjoitti:
Ihan joskus tekisi mieli kysyä naisilta, jotka päätyvät tuollaiseen kuvioon, että luuletteko että kuolette neli-viisikymppisenä vai miksi hirmuisen vanha mies elämän kumppaniksi?
Miettikää, että edes rahasta ei mies koskisi teihin, jos ikäero olisi toisinpäin, eikö tämä häiritse?
Ei kai sitä nyt kuolla tarvitse samalla hetkellä kun toinen kuolee. Sitten vain elämän seuraavaan lukuun siitä.
Ei ole kovin tavallista, mutta kylläkin ihan normaalia. Aina niitä ikäeropariskuntia on ollut, ja kun aikuisista on kyse, niin asia ei kuulu kenellekään muulle.
Minä olin naimisissa itseäni 22 vuotta vanhemman miehen kanssa, lapsiakin saatiin ja liitto kesti n. 20 vuotta. Ero tuli muiden syiden vuoksi, ei liity ikään mitenkään.
Niin ja minä en ole kaunis, eikä mies rikas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että edes rahasta ei mies koskisi teihin, jos ikäero olisi toisinpäin, eikö tämä häiritse?Ei kai sitä nyt kuolla tarvitse samalla hetkellä kun toinen kuolee. Sitten vain elämän seuraavaan lukuun siitä.
Tämä. Nuorekkaat lesket ovat varsin kysyttäjä.
Ja tuolle edelliselle, paljon on n. 25 v. miehiä joille hyvin säilynyt nelivitonen nainen maistuisi, ihan ilman rahaa.
Onhan niillä kummallakin jotain ongelmia, että noin eri ikäisen kanssa alkanut seurustelemaan.
Nuorilla naisilla se on yleisemmin, että ei ole koskaan ollut vakaata ja turvallista isähahmoa, joten sitä haetaan sitten parisuhteesta vanhemmasta miehestä.
Mitä merkitystä millekään asialle on, onko kyseinen asia normaalia?
Vanhemmalle miehelle lottovoitto, mutta ei iso voitto ole lotossakaan normaalia ole.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niillä kummallakin jotain ongelmia, että noin eri ikäisen kanssa alkanut seurustelemaan.
Nuorilla naisilla se on yleisemmin, että ei ole koskaan ollut vakaata ja turvallista isähahmoa, joten sitä haetaan sitten parisuhteesta vanhemmasta miehestä.
Noin voi ajatella vain nainen, joka on sekstaillut oman isänsä kanssa.
Yleensä miehet juuri tuossa iässä vaihtavat rupsahtavan samanikäisen vaimonsa nuoreen naiseen tai jos ovat sinkkuja, hankkivat nuoren naisen. Ei ihan normaalia toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet juuri tuossa iässä vaihtavat rupsahtavan samanikäisen vaimonsa nuoreen naiseen tai jos ovat sinkkuja, hankkivat nuoren naisen. Ei ihan normaalia toimintaa.
Ja sitten ne nuoret naiset eroavat rupsahtaneista miehistä kun eteen tulee oman ikäinen hyvä mies ja nämä rupsahtaneet miehet jäävät yksin :( Nähty on tosi monta kertaa
Ikäeroparisuhteet on nykyään muotia. Mitä näyttävämpi ikäero, sitä enemmän saat hehkutusta.
Joten nykymaailmassa tuo on normaalia.