Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö soittimet vakuuttaa erikseen? Minulla on laaja kotivakuutus.

Vierailija
09.05.2023 |

Rumpuja, syntetisaattoreita ja muita vastavia laitteita löytyy kotona. Arvo hieman alle 10 000€. Mitä jos tapahtuu onnettomuus? Korvaako vakuutus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon pitäisi mennä tavalliseen kotivakuutukseen, mutta tarkista varmuuden vuoksi vakuutusyhtiöstä. Sitten jos hommaat vuoden 57 Les Paulin, niin ei luultavasti mene ihan kotivakuutukseen.

Vierailija
2/3 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on soittimia arviolta noin 20000-30000€ arvosta, kotivakuutusta ottaessani ne mainittiin vakuutuksessa , ei se kovin paljoa vakuutukseen hintaan vaikuttanut. Kannattaa tarkistaa vakuutusyhtiöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen vakuutuksesta saattaa olla tarpeen mainita erikseen asunnossa olevia arvokkaimpia esineitä. Varsinkin, jos eivät ole "hinnat alkaen malleja". Toki saattaa olla, että korvausta haettaessa vakuutusyhtiöstä pyydetään kuitit näistä.

Itselläni tuhoutui vuosia sitten tulipalossa matkapuhelin. Palanut runko löytyi palojätteen joukosta, lähetin sen vakuutusyhtiöön, kun pyysivät kuittia, mutta sitä ei itselläni ollut tallessa. No vakuutuksesta todettiin, ettei puhelimen malli ole enää tunnistettavissa, joten korvataan x markkaa. Oli n. 200 markkaa enemmän kuin olin puhelimesta maksanut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi