Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 5-vuotiaan jättää kotiin siksi aikaa että käy salilla?

Vierailija
09.05.2023 |

Sali on asuintalomme rakennuksessa. Lapsiparkkiin ei oteta enää tuon ikäisiä, ja olisin salilla max. tunnin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole siitä kiinni, onko lapsi rauhallinen tai pelkääkö olla yksin. Mitä vaan voi tunnissa sattua.

Vierailija
22/24 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla lukittava häkki muutenhan tuollainen voi saada päähänsä mitä hyvänsä sillä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan monet eskarilaisetkin uksin kotona eskarin jälkeen, kävelevät itse eskarista kotiin.

EIKÄ OLE! Eskarilaiset ei pääse yksin kotiin, pitää hakea!

Ei ole kauaa niistä ajoista, kun pääsivät ja ottivat vielä pienemmän sisaruksen mukaan päiväkodilta lähtiessään.

Vierailija
24/24 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan monet eskarilaisetkin uksin kotona eskarin jälkeen, kävelevät itse eskarista kotiin.

EIKÄ OLE! Eskarilaiset ei pääse yksin kotiin, pitää hakea!

Ei ole kauaa niistä ajoista, kun pääsivät ja ottivat vielä pienemmän sisaruksen mukaan päiväkodilta lähtiessään.

Jossain toisessa ketjussa oli tästä juttua, että saavat lähteä yksinään itse eskarista, mutta jos eskarin jälkeen on päiväkotia niin sieltä ei pääse yksinään lähtemään.

Omassa lapsuudessani 80-luvun loppupuolella sain 5-vuotiaana käydä yksin kaupassa hoitotädin lähettämänä tai välillä hän lähti itse kauppaan tms. asioille ja jätti meidät asuntoon ovi takalukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi