Jos on työpaikka ja sitä myötä onnekas, miten voi olla kateellinen niille jotka joutuvat nostamaan Kelan etuuksia!
Onko kateus näin kauhea?! Että joku käyttää päivänsä muuhun kuin työntekoon.
t. työssä oleva
Kommentit (66)
Ei kai kukaan kateellinen ole. Vituttaa vaan kun käteen jää niin vähän kun veroina kannetaan tukiporukan elatus.
Voi, jos oma työ ei miellytä, mutta ei uskalla jättäytyä tukien varaan. Ei monelle työssäkäyvälle jää vaivanpalkkaa juuri mitään, ts. enempää kuin jos olisi kotona tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan kateellinen ole. Vituttaa vaan kun käteen jää niin vähän kun veroina kannetaan tukiporukan elatus.
Eikö tuommoinen juuri ole kateutta?
Oletko vähän tyhmä? Ei kukaan kateellinen ole. Työttömiä inhotaan vähän kuin syöpäkasvainta.
Hyvä aloitus, toivottavasti tähän saadaan hyviä kommentteja.
Ei ole. Se on epäoikeudenmukaista. Kateus, oikeus ja epäoikeudenmukaisuus ovat täysin eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuommoinen juuri ole kateutta?
Aiheuttaako se sinussa kateutta, jos joku varastaa sinulta?
Oman kokemukseni mukaan työntekijät luulevat lähes poikkeusetta, että muut työntekijät tienaavat enemmän. Samoin he luulevat, että työttömät tienaavat enemmän. Näin ei ole, mutta näin nämä asiat koetaan.
Monet järjestää itselleen velkahelvetin ottamalla älyttömiä lainoja, joten ei ole muuta vaihtoehtoja, kuin pysyä pakolla siellä työelämässä, tai koko korttitalo räsähtää ja lähtee asunnot, autot yms. jos ei voi maksaa lainojaan. Typeräähän tuollainen on, ja oma valinta.
On se sukkela juttu, että tukien varassa eläviä katsotaan kieroon. Harva on tahtomattaan sairas ja/tai työtön, en osaa pitää em. ryhmiä millään lailla loisina tai kuppaajina.
Elämäntapatyöttömät on olemattoman pieni marginaali, heihin menee verovaroista niin pieni osuus että se on yks kärpäsenpaska ja täysin kestettävissä.
Myös pienituloiset, pätkätyöläiset ja yksinhuoltajat nostavat tukia, onko nämäkin niitä loisivia kuppaajia?
Kaikkein eniten ihmettelen sitä, että suurella eläkkeellä loisivia, olemattomia eläkemaksuja maksaneita pummeja ei sorsita. Ne perus 60-80-vuotiaat ikänsä töitä tehneet Perat ja Marjatat ovat maksaneet niin pientä eläkemaksua, että noin 40mrd euroa vuosittain lähtee tänä päivänä työtätekevien ihmisten selkänahasta lihavien, täysin ansaitsemattomien eläkkeiden kattamiseen. Häpeäisitte, suuret ikäluokat, jotka olette matkustaneet elämänne vapaalipulla ja nyt vielä nostatte nauraen suurta eläkettä kuukausittain.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa lapsellinen. Jos tajuaisit mikä on yhteiskunta ja miten se toimii, et inisisi kuin pikkukakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa lapsellinen. Jos tajuaisit mikä on yhteiskunta ja miten se toimii, et inisisi kuin pikkukakara.
Mitä tajuamatonta siinä on, että ihmiset eivät halua enää elättää syöttiläitä sohvalle?
Kun rosvo kolkkaa mummon ja vie mummon rahat niin vassarilogiikan mukaan rikosilmoitusta tekevä mummo pitäisi heittää poliisilaitokselta ulos paheksuen mummon kateutta rosvoa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
On se sukkela juttu, että tukien varassa eläviä katsotaan kieroon. Harva on tahtomattaan sairas ja/tai työtön, en osaa pitää em. ryhmiä millään lailla loisina tai kuppaajina.
Elämäntapatyöttömät on olemattoman pieni marginaali, heihin menee verovaroista niin pieni osuus että se on yks kärpäsenpaska ja täysin kestettävissä.
Myös pienituloiset, pätkätyöläiset ja yksinhuoltajat nostavat tukia, onko nämäkin niitä loisivia kuppaajia?
Kaikkein eniten ihmettelen sitä, että suurella eläkkeellä loisivia, olemattomia eläkemaksuja maksaneita pummeja ei sorsita. Ne perus 60-80-vuotiaat ikänsä töitä tehneet Perat ja Marjatat ovat maksaneet niin pientä eläkemaksua, että noin 40mrd euroa vuosittain lähtee tänä päivänä työtätekevien ihmisten selkänahasta lihavien, täysin ansaitsemattomien eläkkeiden kattamiseen. Häpeäisitte, suuret ikäluokat, jotka olette matkustaneet elämänne vapaalipulla ja nyt vi
Harva on tahallaan työtön ja/tai sairas, piti kirjoittamani.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan työntekijät luulevat lähes poikkeusetta, että muut työntekijät tienaavat enemmän. Samoin he luulevat, että työttömät tienaavat enemmän. Näin ei ole, mutta näin nämä asiat koetaan.
Juuri näin. Olen itse työskennellyt monessa firmassa, joten tiedän niiden eroista. Jos olen jossain erehtynyt sanomaan, että teillä on asiat aika hyvin, olen melkein saanut turpaani.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan kyllä vaihtaa, mä tulen sun tilalle töihin, ja sinä tiput tuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tajuamatonta siinä on, että ihmiset eivät halua enää elättää syöttiläitä sohvalle?
Jonain päivänä saatat olla itse avun tarpeessa. Onko sinulla niin paljon rahaa, että tulet ongelmissa selviämään itseksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonain päivänä saatat olla itse avun tarpeessa. Onko sinulla niin paljon rahaa, että tulet ongelmissa selviämään itseksesi?
Nyyh nyyh, että olet reppana ei oikeuta elämään rahoillani. Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyh nyyh, että olet reppana ei oikeuta elämään rahoillani. Mene töihin.
Minä olen kyllä töissä, mutta jonain päivänä sinä ehkä et ole. Mitä sitten teet?
Samaa ihmetellyt. Lähes aina kun olen ollut töissä olen ollut niin tyytyväinen ettei kateus köyhiä kohtaan ole iskenyt.
Tyytyväisyys on taito!!