Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain koko kaveriporukan riitoihin keskenään :(

Vierailija
08.05.2023 |

Olen nähnyt nyt pitkään toistuvasti unta että yksi kaverini on raskaana. Kyseinen kaveri on sanonut useaan otteeseen inhoavansa "kakaroita" ja ettei halua ikinä lapsia. Eilen oltiin viettämässä iltaa porukalla, unet tuli puheeksi. Sanoin ihan ajatuksissani puolivitsillä noista toistuvista unistani, kun muutkin jakoi kaikkia hulluja unia. Tämä kaveri vaan nauroi kommentilleni ja sanoi että joo, ei ikinä. Ilta eteni täysin normaalisti.

Tänään heräsin siihen kun oli tullut sellainen kilometrien mittainen, vihainen viestirykelmä tältä kaverilta whatsappiin. Tiivistettynä tämä on raskaana ja oli kertonut tästä toiselle yhteiselle kaverillemme, ja nyt hän luulee että tämä kaveri kenelle oli kerrottu oli mennyt juoruamaan tästä minulle. Kaikkien kesken on nyt hirveä riita. Olen ihan hämmentyneenä täällä ja minut on haukuttu pystyyn, pariin puheluun kavereilta en ole edes vastannut.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sinä riitelet, jos vain unesta kerroit? Miksi et vastannut puheluihin? 

Sanot vaan sori en tiennyt raskaudesta vaan unistani vain kerroin. 

Vierailija
2/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa aloittaa selvittämällä asiaa sen raskaana olevan kaverin kanssa. Tehdä selväksi, et sulla ei ollut asiasta mitään tietoa ja et oikeasti kyse oli unista, joita oot nähnyt. Jännä yhteensattuma sinänsä. Enneunia? Jos ei totuus mene perille niin minkä siinä sitten voi. Kuinka paljon asia edes kenellekään muulle kuuluu? Eiköhän riita ajan kans rauhoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaveri halusi valehdella tuolla tavalla omille kavereilleen? Joo ei ikinä lapsia vaikka oli raskaana?

Vierailija
4/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaveri halusi valehdella tuolla tavalla omille kavereilleen? Joo ei ikinä lapsia vaikka oli raskaana?

Ehkä se aikoo keskeyttää raskauden tai prosessoi asiaa.

Vierailija
5/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös näin unessa erään henkilön raskauden ennen kertomista.

Vierailija
6/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt pysyä rauhallisena enkä ole lähtenyt riitelyyn varsinaisesti mukaan, mutta tuo raskaana oleva kaveri on aivan h...n vihainen ja iso osa noista hänen viesteistään olivat sisällöltään sellaista yleistä haukkumista ja miten olen aina ollut ärsyttävä syystä se ja se, ja tämä oli nyt viimeinen pisara, yms. Eikä hän usko tuota että en tiennyt asiasta, vaan on ihan varma että yritin piilovit..lla hänelle. Ap

Vierailija
7/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla sitten jos ei usko.

Vierailija
8/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt pysyä rauhallisena enkä ole lähtenyt riitelyyn varsinaisesti mukaan, mutta tuo raskaana oleva kaveri on aivan h...n vihainen ja iso osa noista hänen viesteistään olivat sisällöltään sellaista yleistä haukkumista ja miten olen aina ollut ärsyttävä syystä se ja se, ja tämä oli nyt viimeinen pisara, yms. Eikä hän usko tuota että en tiennyt asiasta, vaan on ihan varma että yritin piilovit..lla hänelle. Ap

Eli taustalla oli jotain muutakin ja oli hyvä syy haukkua sinua muuten vaan. 

Vierailija
9/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta tämä sama juttu kun akka ihmettelee minkä takia hänelle suututtiin kun vain juorusi asioita eteenpäin jotka ei hänelle millään tapaa kuulu. Juoruilijat on todella rasittavia ihmisiä joilta pitäisi viedä ihmisarvo kun ei vaivaudu edes tarkistamaan onko levittämät juorut edes todellisia vai puhtaita valheita kun pakko on joka tapauksessa juoruilla

Vierailija
10/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös näin unessa erään henkilön raskauden ennen kertomista.

Tällaisissa tapauksissa todennäköistä on että se raskaana olevan henkilö vaikkapa suojaa alavatsaansa käsillään tiedostamattaan, hipaisee sitä liikkuessaan ja muuta tuollaista. Ja muiden alitajunta huomaa asian, vaikka sitä ei erikseen miettisikään. En siis mitenkään pilkkaa enneunia, minusta on mielenkiintoista miten unet yhdistelevät tuollaisia tietoisen mielen ohittamia palasia toisiinsa.

Vierailija
11/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan ollut yhteydessä siihen kaveriin joka tiesi? Hänelle varmaan tulee myös vihaviestiä, ja on hyvä että tietää miten asia todellisuudessa on.

Vierailija
12/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla kyse siitä, ettei hän ole missään vaiheessa pitänyt sinusta eikä näe sinua oikeana kaverinaan. Itse en enää lähtisi kommentoimaan asiaa mitenkään ja pitäisin varmaan paussia koko ihmisestä. Hän käyttäytyy täysin kohtuuttomasti haukkuessaan sinua.

Vierailija
13/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, naisten keskustelu on aina niin suoraa ja rehellistä, ei koskaan vinoilua, piilomerkityksien etsimistä ja selkään puukottamista.

Vierailija
14/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava porukka teillä kasassa. Salkkareita on seurattu ja opiksi otettu!

Vierailija
15/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta perkele!

Vierailija
16/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kaveri, jolle oli kerrottu raskaudesta, ei pystyisi oikaisemaan asiaa ja kertomaan ettei hän ole puhunut sinulle koko asiasta yhtään mitään?

Vierailija
17/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys kaveriin joka tiesi raskaudesta. Voisitteko yhdessä kohdata tämän raskaana olevan kaverin ja yrittää selittää asioiden oikean laidan? 

Mikäli hän ei suostu kuuntelemaan järkipuhetta, jätä tyyppi omiin liemiinsä kiehumaan. Sano, että sinä et aio osallistua hänen aloittamaansa riitaan, koska tiedät omatuntosi olevan puhdas.

Vierailija
18/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kerrasta räjähtävät on kyllä parasta seuraa. Minulle kävi kerran illanvietossa niin, että silloinen ystävä kuuli väärin mitä sanoin ja helvetti repesi auki. Lähti ovet paukkuen sen jälkeen kun oli luetellut kaiken mikä minussa oli ikinä ärsyttänytkään. Oli nolona rauhoituttuaan mutta ystävyys meni siinä.

Vierailija
19/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kerrasta räjähtävät on kyllä parasta seuraa. Minulle kävi kerran illanvietossa niin, että silloinen ystävä kuuli väärin mitä sanoin ja helvetti repesi auki. Lähti ovet paukkuen sen jälkeen kun oli luetellut kaiken mikä minussa oli ikinä ärsyttänytkään. Oli nolona rauhoituttuaan mutta ystävyys meni siinä.

Joo, ihan hirveitä ihmisiä. Ap, oon pahoillani että sulla on tuollaisia "kavereita". 

Vierailija
20/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo raskaana oleva kaverisi kuullostaa joltain 15-vuotiaalta drama queenilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän