Peniksen koosta kysyttävää
Jos penis on 22 cm pitkä ja ympärysmitta on 10 cm niin mahtuuko se yhteenkään naiseen ilman kipua. Ennen kuin kukaan alkaa vänkäämään jotain niin tämän kokoisia peniksiä on olemassa siinä missä yli 2 metrisiä ihmisiä on.
Kommentit (11)
m58 kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo peniksen koosta möliseminen.Jokaisella on sen kokoinen kuin on,eikä se siitä miksikään muutu.Sama koskee typerää pillun löysyydestä,tai koosta puhumista,kaikilla on omanlaisensa,ja thats it.
Haluan vain tietää etukäteen miten asia on.
-ap
Melko tikku on, ei tuolla tee mitään. Tai siis letkulla on helppo ainakin pissata.
On kyllä todella koomisen näköinen nakki 🤣🤣🙄
Peniksenkokohullu se vaan jaksaa jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa foorumilla ja tämä on aika yleinen aihe, mutta et tätä voi tietää rajallisen mieskokemuksesi takia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa foorumilla ja tämä on aika yleinen aihe, mutta et tätä voi tietää rajallisen mieskokemuksesi takia.
-ap
Imusit pillua kuten mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apImusit pillua kuten mies.
Ymmärtääkseni kannattaa nuolla eikä imeä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apImusit pillua kuten mies.
Ymmärtääkseni kannattaa nuolla eikä imeä.
-ap
Klitoris kannattaa kyllä välillä imaista suuhun ja paisutella sitä kunnolla.
Täytyy kyllä sanoa että tuollainen vehje on oikeasti melkoinen kynä :D Ei liene paljoa pituudella merkitystä jos paksuus on tuota luokkaa?
Sen kummemmin puuttumatta onko itsellä iso vai ei, niin pituus on 16-17cm ja ympärysmittaa on n.15cm, leveys n. 4,5-5cm paksuimmasta kohtaa. Väittäisin että enemmän tuon kanssa pitäisi varoa kuin 22cm pitkän ja 10cm paksun? Toki jos tarkoitat että leveys on 10cm, niin sitten siinä sun vehkeessä on jo jotain pahasti vialla :D
Mitä ihmettä taas. Eihän se naisen tai miehenkään nautinto ole kiinni koosta, vaan taidoista. Miehen kalu ei ole mikään juttu, uskokaa jo.
Lopettakaa jo tuo peniksen koosta möliseminen.Jokaisella on sen kokoinen kuin on,eikä se siitä miksikään muutu.Sama koskee typerää pillun löysyydestä,tai koosta puhumista,kaikilla on omanlaisensa,ja thats it.