Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain koko kaveriporukan riitoihin keskenään :(

Vierailija
08.05.2023 |

Olen nähnyt nyt pitkään toistuvasti unta että yksi kaverini on raskaana. Kyseinen kaveri on sanonut useaan otteeseen inhoavansa "kakaroita" ja ettei halua ikinä lapsia. Eilen oltiin viettämässä iltaa porukalla, unet tuli puheeksi. Sanoin ihan ajatuksissani puolivitsillä noista toistuvista unistani, kun muutkin jakoi kaikkia hulluja unia. Tämä kaveri vaan nauroi kommentilleni ja sanoi että joo, ei ikinä. Ilta eteni täysin normaalisti.

Tänään heräsin siihen kun oli tullut sellainen kilometrien mittainen, vihainen viestirykelmä tältä kaverilta whatsappiin. Tiivistettynä tämä on raskaana ja oli kertonut tästä toiselle yhteiselle kaverillemme, ja nyt hän luulee että tämä kaveri kenelle oli kerrottu oli mennyt juoruamaan tästä minulle. Kaikkien kesken on nyt hirveä riita. Olen ihan hämmentyneenä täällä ja minut on haukuttu pystyyn, pariin puheluun kavereilta en ole edes vastannut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ottaa yhteyttä sitten kun kasvaa aikuiseksi, ja osoita syvin säälisi syntymättömälle lapselle siitä että hänellä on tuollainen äiti. 

Vierailija
22/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös näin unessa erään henkilön raskauden ennen kertomista.

Tällaisissa tapauksissa todennäköistä on että se raskaana olevan henkilö vaikkapa suojaa alavatsaansa käsillään tiedostamattaan, hipaisee sitä liikkuessaan ja muuta tuollaista. Ja muiden alitajunta huomaa asian, vaikka sitä ei erikseen miettisikään. En siis mitenkään pilkkaa enneunia, minusta on mielenkiintoista miten unet yhdistelevät tuollaisia tietoisen mielen ohittamia palasia toisiinsa.

Tai sitten naiset aistivat sen jollain muulla tavoin, niillähän menevät menkatkin synkkaan jos asuvat pitkään samassa paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että jos ei rauhoitu, niin laitat tiedon someen kaikkien nähtäville.

Vierailija
24/24 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kilometrien mittainen, vihainen viestirykelmä"

Tuo on pahinta. Joidenkin vanhempi laittaa vihaisen viestirykelmän, kun ei ole paikalla antamassa vara-avainta yhtäkkiä, älkää ottako ikinä säilytettäväksi vara-avainta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä