Minkä verran syöt punaista lihaa viikossa tällä hetkellä?
Minä syön päivässä yhden siivun metwurstia tai kinkkua tms, ja ehkä pari kertaa viikossa lihapullan tai jauhelihakeiton.
Mutta vaikka menee uusiin rajoihin, ihmettelen vähäistä määrää suosituksissa.
Kommentit (230)
Mä lopetin punaisen lihan syömisen vuonna 2002.
Kalaa syön 2 kertaa kuussa.
Kanaa syön ehkä kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin.
A-luokan lihansyöjä
Kuinka paljon?
-Päivittäin
Eipä kinosta mietiskellä, sen enempää kuin vaikka sitä monestiko räpäytän silmiä viikossa
Emmää punaista. Paista medikka miinukseksi.
Riistaa noin 1-1,5 kg. Välillä ostan maksaa, possua tai sisäfilettä jos hyviä tarjouksia. Naudan jlihaa menee 400gr vkossa mut jos teen laatikkoruokia niin käytän sikanautaa yleensä 800gr/laatikko.
parasta a-luokkaa! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin.
A-luokan lihansyöjä
Kuinka paljon?
-Päivittäin
Paljon enemmän kuin mitä suositus sallisi edes viikossa.
Lisäsin lihansyöntiä tämän tuputuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari lämmintä ateriaa päivässä ja aina lihaa. Joku 1.5kg varmaan. Lisäksi leikkelettä ja makkaraa.
Sun kaltasia pitää yrittää ymmärtää, et saanu lapsena tarpeeks huomiota ni nyt pitää hakee sitä tällä tavalla.
Lapsena sain lihasoppaa, lihakastiketta, lihapullia, pihvejä... Siitä se lihan himo,on jäänyt.
Vedä sinä viherhomohippi verinenvittu päähäs.Tais osua aika syvälle sieluun kun noin suutuit :D
Liha kiihottaa minua.
Kokonaisen naudan syön viikossa.
Yritän välttää punaista lihaa muodossa jos toisessa. Kyllä maittaa sisäfile piffi.
Naudan kasvattajat ei tykkää jos ei ihmiset syö nautaa. Sikaa myös vältän, haissee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjillä on usein puutostiloja, kuten anemiaa ja B12-vitamiinin puutosta.
Nolo viesti
Mitä noloa on totuudessa?
Kypsennän kyllä ruskeeksi lihan, ellei se satu olemaan palvattua. En ole emielnkiintoa muistella syömisiäni. Tulkoon joku viereen seuraamaan laskemaan jos kiinnostaa tietää
parasta a-luokkaa! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin.
A-luokan lihansyöjä
Kuinka paljon?
-Päivittäin
Kuinka usein käyt suihkussa?
-Sellaset seittemässataa litraa
Päivittäin.
A-luokan lihansyöjä