Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä verran syöt punaista lihaa viikossa tällä hetkellä?

Vierailija
08.05.2023 |

Minä syön päivässä yhden siivun metwurstia tai kinkkua tms, ja ehkä pari kertaa viikossa lihapullan tai jauhelihakeiton.

Mutta vaikka menee uusiin rajoihin, ihmettelen vähäistä määrää suosituksissa.

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

500g-1,5kg/päivässä! Eli tuleehan siitä useampi kilo viikossa.

Vierailija
182/230 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin syödä ihmisiä.

Maistuu kanalta, totes karhu, kun naapurin Pekkaa maistoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-1,4kg menee nautaa viikkoon, enkä ole vähentämässä

on se ÄIÄ ku ostaltaa laittaa suǘakeile jauhot suuhu ! vai pitäskö sanoa nautan jauhe lihat hahahaha hiton veke hipit !

Vierailija
184/230 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500g-1,5kg/päivässä! Eli tuleehan siitä useampi kilo viikossa.

no sähä rohkee oot halut varmaa jonku mitalin?

Vierailija
185/230 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö punaista lihaa terveyssyistä. Autoimmuunisairauteni oireilee vähemmän kun vältän punaista lihaa ja maitotuotteita. Pahimmillaan oireet ovat olleet osittaisia halvaantumisia. Se motivoi tehokkaasti välttelemään ko. tuotteita.

Kiva jos planeetta kun pelastuu. Vaikka ei oikeasti taida vaikuttaa. Vasta tänään luin tutkimuksesta jonka mukaan lehmän tuottama metaani on erilaista ja se kiertää luonnossa eikä vaikuta ilmastoon niinkuin muista lähteistä tuleva metaani. Jossain tiedelehdessä siitä oli juttua.

Jos punaista lihaa syödään pelkästään (carnivore diet) niin yleensä autoimmuunisairaukset ihmisillä paranevat tai ainakin oireet helpottavat radikaalisti. On todennäköisempää että maito tai jokin muu on tässä taustalla.

tää carnivore diet on kyllä yks saatanan mieslasten ruokavalio :D äitiii tuu kattoo mä ooon teräs mies huudettii lapsena :D nyt huudetaa äiti tuu kattoo mä oon carnivore leijona xDDD

Vierailija
186/230 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyöjillä on usein puutostiloja, kuten anemiaa ja B12-vitamiinin puutosta.

Taas menee iloisesti sekaisin kasvissyöjät ja vegaanit. Ei tään nyt ihan noin vaikeeta luulis olevan teille isoaivoisille lihansyöjille...

Vierailija
187/230 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäsin lihansyöntiä tämän tuputuksen takia.

Oletpas altis vaikutteille. Eikö oma pää sano mitään?

Vierailija
188/230 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö punaista lihaa terveyssyistä. Autoimmuunisairauteni oireilee vähemmän kun vältän punaista lihaa ja maitotuotteita. Pahimmillaan oireet ovat olleet osittaisia halvaantumisia. Se motivoi tehokkaasti välttelemään ko. tuotteita.

Kiva jos planeetta kun pelastuu. Vaikka ei oikeasti taida vaikuttaa. Vasta tänään luin tutkimuksesta jonka mukaan lehmän tuottama metaani on erilaista ja se kiertää luonnossa eikä vaikuta ilmastoon niinkuin muista lähteistä tuleva metaani. Jossain tiedelehdessä siitä oli juttua.

Jos punaista lihaa syödään pelkästään (carnivore diet) niin yleensä autoimmuunisairaukset ihmisillä paranevat tai ainakin oireet helpottavat radikaalisti. On todennäköisempää että maito tai jokin muu on tässä taustalla.

tää carnivore diet on kyllä yks saatanan mieslasten ruokavalio :D äitiii tuu kattoo mä ooon teräs mies huudettii lapsena :D nyt huudetaa äiti tuu kattoo mä oon carnivore leijona xDDD

Jaxuhalit xD

Vierailija
189/230 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa laitan naudanjauhelihasta ruokaa, jota syödään pari päivää. Toisinaan ostan lapsille nakkipaketin, josta syön itse muutaman. Tai pötkön maksamakkaraa. 

Nyt on jääkaapissa Lidlin Espanja-viikoilta ostettu chorizo-makkara, siitä riittää useampaa ruokaan. Pilkon pieniksi kuutioiksi ja paistan, hyvin makua ja täyteläisyyttä esim. pastaruokaan. 

Kokonaisuudessaan jäänee keskimäärin alle 200 gr kuussa. 

Vierailija
190/230 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran viikossa, välillä syön pizzaa jonka päällä vähän jotain lihaa

Vierailija
191/230 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tulkinta sieltä. Oon eri, mutta sen verran historialliseen ruokavalioon tutustunut, että tiedän lihan ja sisäelinten olleen korkeasti arvostettua ravintoa. Niissä on isoja määriä ravinteita biosaatavimmassa muodossa. Rehuja syötiin jos ei ollut parempaa (lue; lihaa) saatavilla. Pelkällä lihalla voi hyvinkin elää terveellisesti, mutta nykymaailman tehotuotettu ja gmo-ruokittu liha ei kyllä oo paras vaihtoehto

Vierailija
192/230 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, enkä muutakaan lihaa.

M42

Vierailija
193/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuussa ostan naudanjauhelihaa paketin.

Vierailija
194/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mitään, ehkä kerran viikossa tai kahdessa syön punaista lihaa, porsasta en lainkaan.

Vierailija
195/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa tulee syötyä punaista lihaa. Sen sijaan syön kalaa neljänä päivänä viikossa ja sitten kanaa ja kananmunia. 

Vierailija
196/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

200g kuukaudessa 

Vierailija
197/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtenäkään päivänä viikossa. Enkää ikinä muulloinkaan. Hyi v.....

Vierailija
198/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä jokusen kilon lihaa syön joka viikko.

Vierailija
199/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 5 kertaa viikossa ja välillä 2x päivässä. m33

Vierailija
200/230 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 500 g viikossa.