Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
19561/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä sittenkin liian ruma sulle?

Se on jo paha! En siis usko.

No miksi sitten oot ihan hiljaa vaikka meillä oli niin kivaa yhdessä?

Vierailija
19562/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/XLATI_lPFzo

I’m 48 years old, and I can tell you this is how 99% of short men are.

Dude has a serious Napoleon complex....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19563/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kukaan ei näe, tanssin mielikuvitus-sun kanssa täällä Lambadaa.

Mäkin olen tanssinut kaikenlaista mieleni ihmisen kanssa. Enkä vain yksin tanssinut!

Vierailija
19564/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä siis kommentteja, jotka ei ole täysin turhanpäiväisiä?

Kaikki sun kommentit.

Vai niin kuten myös hunajapalleroiseni.

Vierailija
19565/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GALLUPPI: Jos olisit lentokone, mikä kone olisit millä menisit ihastuksesi luokse?

Suihkukoneella maalailisin kauniita kuvioita ja sydämiä  taivaalle. Lentäisin nopeaa enkä osaisi pysähtyä

Vierailija
19566/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yksinäinen, kohtaan kymmeniä ihmisiä miltei joka päivä. Silti minulla on introverttinä paha tapa luoda joistain ihmisistä mielensisäinen malli, jonka kanssa sitten pääni sisällä keskustelen. Ehkä kehitin tämän piirteen teini-ikäisenä, lohduttaakseni itseäni vaikeassa elämäntilanteessa.

Hyviä keskusteluja, ei siinä mitään.

Mutta siinä on sellainen ongelma, että monet niistä pääni sisällä käymistä keskusteluista on sellaisia, joita pitäisi käydä sen ihan oikean ihmisen kanssa. Tämä tietynlainen 'nukkeleikki' pään sisällä vähentää tarvetta olla yhteydessä aitoon, lihalliseen, rosoiseen ja vajavaiseen ihmiseen. Mulla on tarve jakaa ajatuksiani mutta niiden kompleksisuus tekee jakamisesta vaikeaa tosielämässä, edes hyvinkin tuttujen kesken.

Ja vannoin itselleni, etten loisi tällaista mielenmallia enää yhdestäkään miehestä ennen kuin mies antaa jotain syytä sille. Jollain tavalla tekee selväksi, että haluaa olla osa elämääni. Tiedän sen johtavan vain sydänsuruihin, koska sellaiseen heijastukseen on niin helppo rakastua. Rakastua koskaan saamatta vastakaikua. En ryhdy, en rupea.

Mutta silti sä täytät ajatuksiani jatkuvasti enemmän. Mitä enemmän olen sinuun tutustunut, sitä enemmän haluan sut tuntea. Mutta nyt huomaan, että olen alkanut käymään niitä keskusteluja kanssasi pääni sisällä. Se on väärin sekä sua kohtaan, että minua itseäni. Osaisinpa lopettaa. Saisimmepa aidon keskusteluyhteyden muodostettua.

Olisi mielenkiintoista jutella kanssasi näistäkin asioista. En pääse yli fetissistäni. 👍

Mikä on sun fetissi?

Hän voisi varmaan tutkia pääkoppaani lopun elämäänsä eikä löytää sen pohjaa.

Vierailija
19567/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GALLUPPI: Jos olisit lentokone, mikä kone olisit millä menisit ihastuksesi luokse?

Kaksitasoinen ja - paikkainen purjelentokone tai kuumailmapallo.

Kaksitasoinen purjelentokone olisikin aika näky.

Vierailija
19568/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumaa, miten sujuu mielikuvitus-mun kanssa? Toivon, että hänellä on rytmi veressä.

Vierailija
19569/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä sittenkin liian ruma sulle?

Se on jo paha! En siis usko.

No miksi sitten oot ihan hiljaa vaikka meillä oli niin kivaa yhdessä?

Ei meillä nyt niin kivaa ollut kuitenkaan. Teet taas itsestäsi tärkeämpää. Olen rumempi. Pistä paremmaksi.

Vierailija
19570/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienellä koneella, missä istuttais ihan lähekkäin.

Vierailija
19571/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yksinäinen, kohtaan kymmeniä ihmisiä miltei joka päivä. Silti minulla on introverttinä paha tapa luoda joistain ihmisistä mielensisäinen malli, jonka kanssa sitten pääni sisällä keskustelen. Ehkä kehitin tämän piirteen teini-ikäisenä, lohduttaakseni itseäni vaikeassa elämäntilanteessa.

Mutta siinä on sellainen ongelma, että monet niistä pääni sisällä käymistä keskusteluista on sellaisia, joita pitäisi käydä sen ihan oikean ihmisen kanssa. Tämä tietynlainen 'nukkeleikki' pään sisällä vähentää tarvetta olla yhteydessä aitoon, lihalliseen, rosoiseen ja vajavaiseen ihmiseen. Mulla on tarve jakaa ajatuksiani mutta niiden kompleksisuus tekee jakamisesta vaikeaa tosielämässä, edes hyvinkin tuttujen kesken.

Ja vannoin itselleni, etten loisi tällaista mielenmallia enää yhdestäkään miehestä ennen kuin mies antaa jotain syytä sille. Jollain tavalla tekee selväksi, että haluaa olla osa elämääni. Tiedän sen johtavan vain sydänsuruihin, koska sellaiseen heijastukseen on niin helppo rakastua. Rakastua koskaan saamatta vastakaikua. En ryhdy, en rupea.

Mutta silti sä täytät ajatuksiani jatkuvasti enemmän. Mitä enemmän olen sinuun tutustunut, sitä enemmän haluan sut tuntea. Mutta nyt huomaan, että olen alkanut käymään niitä keskusteluja kanssasi pääni sisällä. Se on väärin sekä sua kohtaan, että minua itseäni. Osaisinpa lopettaa. Saisimmepa aidon keskusteluyhteyden muodostettua.

Olisi mielenkiintoista jutella kanssasi näistäkin asioista. En pääse yli fetissistäni. 👍

Mikä on sun fetissi?

Kyllä se just. Ihminen. Kiehtovinta ikinä, kokonaisuudessaan. 👍

Vierailija
19572/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Hornetti ja tulisin niin että tanner paukkuisi ja ilmakehä jylisisi

Vierailija
19573/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään häpeämistä ole, kyllä mäkin olin sinuun ihastunut ja itseasiassa olen vieläkin mutta näin se elämä meitä heittelee.

Miks ajattelit että jotenkin häpeäisin asiaa? Ihastuminen on mulle pelkästään positiivinen tunne, en ikinä kadu sitä.

Vierailija
19574/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksitasoinen ja - paikkainen purjelentokone tai kuumailmapallo.

Kaksitasoinen purjelentokone olisikin aika näky.

Ja sellaiselle lennolle on kerran pyydetty.

Mutta elämä meni kuten meni ja emme törmänneet enää.

Vierailija
19575/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumaa, miten sujuu mielikuvitus-mun kanssa? Toivon, että hänellä on rytmi veressä.

Mahtava rytmi, hiki tulee!

Vierailija
19576/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sun fetissi?

Ihminen itse on ainoa asia mikä ei voi määritelmällisesti olla fetissi. Mut saahan niistä tykätä, ei siinä mitään. Kiinnostavia ovat kovin.

Vierailija
19577/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja kun itsekin olin rakastunut ja haaveilin tanssimisesta kaivatun kanssa. No, en kyllä tiedä oliko ne ajat niin kivoja, aika riutumista oli, mutta tunsi ainakin olevansa elossa kun oli niin voimakkaiden tunteiden vallassa.

Vierailija
19578/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin Hornetti ja tulisin niin että tanner paukkuisi ja ilmakehä jylisisi

Miehekästä menoa. Uskon.

Vierailija
19579/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava rytmi, hiki tulee!

Hiki virtaa kuin viini.

Vierailija
19580/27486 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sun fetissi?

Ihminen itse on ainoa asia mikä ei voi määritelmällisesti olla fetissi. Mut saahan niistä tykätä, ei siinä mitään. Kiinnostavia ovat kovin.

Ihmisellä on fetissi jos on ollakseen. Toivottavasti tulen joskus edes ymmärretyksi. En ihan ymmärtänyt kuinka voisin olla väärässä mutta kaikki ei aina käykään järkeen. Se on kai hyväkin.

Ketju on lukittu.