Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen havaintoja elämästä ja oikeuksista. Ihmettelen yhtä seikkaa...
Kerro
Tasa-arvolaki ei toteudu. En voi valitettavasti avata sen enempää.
Mutta pohdiskelen vain, pohdiskele sinäkin!
Haikailet avioliittoa kielletyn rakkauden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen havaintoja elämästä ja oikeuksista. Ihmettelen yhtä seikkaa...
Kerro
Tasa-arvolaki ei toteudu. En voi valitettavasti avata sen enempää.
Mutta pohdiskelen vain, pohdiskele sinäkin!
Haikailet avioliittoa kielletyn rakkauden kanssa?
En nyt sentään! Mielenkiintoinen ajatus. Olen tosissani, jäin vakavasti miettimään millainen on kielletty rakkaus? Otit avioliiton esiin, tarkoitatko jo naimisissa olevaa ihmistä? Suomessa ei voi avioitua useamman kuin yhden kanssa joten se ei kävisi mahdollisuutena edes ajatustasolla.
Olisit nyt hiukan kaivannut. 🥺
Jos olisit nyt täällä, kävisin kiinni 😅 miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt hiukan kaivannut. 🥺
Ai mä vai? Pitää kuule tehdä duuniakin. T. Lizzie
Teebreikki, kun tulit ajatuksiini tässä. Sinä ihana, ehdotit työhön jesarii, kun tavattiin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Emoji, joka jollain lailla viittaa kaivattuusi!
🐟🕳💦👱🏻💚
Harhoja ollut liikkeellä taas, mutta ethän sinä tänne kirjottelisi niitä asioita kun et enää irlkään näyttäydy. Olisi liian ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
👨🏼💻🏫
Vierailija kirjoitti:
Moon and back ei itse asiassa ole kovin vakuuttavaa, aurinkoon ja takaisin tai avaruuden reunalle ja takaisin olis jo huomattavsti parempi
True dat. Kuussa on sitä paitsi rampattu jo monta kertaa, että mitä erityistä siinäkin nyt sitten enää olisi?
Avaruuden reunalle, onko mahdollista, koska laajenee? Vai symboloiko mahdotonta rakkautta?
Aurinko, hmm. Kuumaa, tykkäisin ehkä tästä eniten. Jos saa valita.
Ihana T. 🧡
Rakastan sua! L.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The 🍎of my👁
Yksinäisyys kovertaa ihmisen sisältä tyhjäksi, älkää pojat kokeilko yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys kovertaa ihmisen sisältä tyhjäksi, älkää pojat kokeilko yksinäisyyttä.
Myöhäistä. Olen ollut valtaosan aikuisiästä yksin. Eikä ole näköpiirissä muutosta tähän. Perseestähän tämä on, mutta minkäs teet. Juna kulkee ajallaan, ja aina joku jää asemalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin niin mut, eihän sitä ymmärrä ennen kun itse sen kokee.
MAJJALLE Vihtiin haluhaliterkut!
En mä oikeestaan tiedä haluunko nähdä sua enää. Kohtelisit kuitenkin ku ilmaa ja saisit mut taas tuntemaan, että mä oon viallinen.
Quote:
Loneliness truly is a kind of tax we have to pay, to atone a certain complexity of mind. Lonely, we enter a long and grand tradition: we find ourselves surprisingly in great company.
Aiheutit kestopanetuksen. Miten tästä nyt pääsee yli 😅 tunteet on helppo, mutta tämä...
Golf, futis ja uikkarit ei näy!