Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Petetty
Elämä
Tyhjää
Täynnä
Yksin
Minä
Yksin
Syypää
Vierailija kirjoitti:
En mä oikeestaan tiedä haluunko nähdä sua enää. Kohtelisit kuitenkin ku ilmaa ja saisit mut taas tuntemaan, että mä oon viallinen.
Kaikki me ollaan viallisia täällä niin trollaajat kun me yksinäiset Spedetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys kovertaa ihmisen sisältä tyhjäksi, älkää pojat kokeilko yksinäisyyttä.
Niin niin mut, eihän sitä ymmärrä ennen kun itse sen kokee.
Muistakaamme kunnioitus jokaisen ihmisen henkilökohtaista elämänpolkua kohtaan. On hyvin paljon pahojakin asioita! Ei vertailla ilkeyttä kenenkään kokemuksia! Tilannetajua!
Muistakaamme
Yksinäisyys
Ihon tuska
Vaatii kosketusta
Todays fooking awesome quote mate eh
"If you stand for nothing, you'll fall for anything."
- mm. Hamilton, Marshall & Katy 🍐
Vierailija kirjoitti:
Petetty
Elämä
Tyhjää
Täynnä
Yksin
Minä
Yksin
Syypää
Kiitos! Juuri näin, olit syytön tai syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko vielä jotain muuta.
Ei kai? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Jos olisit hieman röyhkeämpi/rohkeampi, mitä olisit viime näkemisellä sanonut kaivatullesi?
Moi.
Älkääpäs nyt vajotko synkkyyteen. Meitä on monia täällä varjoissa. Suorastaan kokonainen varjokansa. Täällä majailu vain sisältää sen kirouksen, ettemme pysty näkemään muita. Vain itsemme ja kaihertavan kaipuun. Synkkä valssi pelkän tunteen kanssa, joka ei päästä rauhaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En mä oikeestaan tiedä haluunko nähdä sua enää. Kohtelisit kuitenkin ku ilmaa ja saisit mut taas tuntemaan, että mä oon viallinen.
Jos joku saa tuntemaan olon vialliseksi, niin silloin on olemassa työtä, mitä pitää tehdä itsensä tai joskus jopa ammattilaisen kanssa. Tunne omasta arvosta ei voi olla muiden käsissä, ei edes kaivatun.
On kolkko kesä taas ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Aiheutit kestopanetuksen. Miten tästä nyt pääsee yli 😅 tunteet on helppo, mutta tämä...
Tiedän mikä auttais
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys
Ihon tuska
Vaatii kosketusta
Kipu ja tuska
Täyttää sisäpuolelta
Pysythän kauempana
Muutenkin polttaa jo ihoa
Annathan olla rauhassa
Olethan kuitenkin paikalla
Olethan vain rauhassa
Kaikki on hyvin kuitenkin
Kutsun kyllä sinua
Olotilani helpotuttua
Kiitos
Mammoille puuroa ja tonnikalaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheutit kestopanetuksen. Miten tästä nyt pääsee yli 😅 tunteet on helppo, mutta tämä...
Tiedän mikä auttais
Tiedän kyllä, mutta ei kelpaa, kun tämä yksi mies vaan.
Suruunkin voi kuolla, kyllä kaivertaa nimittäin syvältä isolla vaihteella tyhjäksi ontoksi omenaksi pahoinvointia aiheuttaen sekä kuristaen kurkunpäätä niin pahasti että joko loppuu ensin happi tai sitten lähtee järki. Älkää luottako enää yhtään mihinkään yhtään minkään vertaa! Kiitos inspiraatiosta!