Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
16541/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle vänkäämään!

Vierailija
16542/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunki on tänään täynnä kaikenlaisia tapahtumia. Pitääkö mun käydä ne kaikki läpi, että törmäisi kaivattuun? 🤔

Mun lähtö peruuntui viime hetkellä.

Syvä huokaus sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16543/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole ollut täällä. Nyt tulin käymään ja se oli virhe. Häivyn kirjan pariin. Terveisin Kalkkuna.

Vierailija
16544/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua. Pakastan tunteeni.

Olisko helpompi vaan antaa roihuta vapaasti. Eiköhän ne polta itsensä loppuun, kuten kokijankin lopulta.

Vierailija
16545/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksinäisenä ihmisenä kiertelisin jossain tapahtumissa? Katselemassa iloisia ihmisiä onnellisissa parisuhteissaan samalla, kun kaikki suussani maistuu tuhkalta ja kateus korventaa sisintä.

Vierailija
16546/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen syvää kiintymystä puolisoon, mutta olen rakastunut toiseen. Kamala ja yllättävä tilanne.

Menee ohi, ihastushormonit laantuu parissa vuodessa ja sitten alat nähdä sitä ihastusta tavallisena ihmisenä. Älä vaan hätiköi, jos on hyvä suhde hyvän ja sopivan ihmisen kanssa. Sellaista on tosi vaikea löytää, saada ja pitää.

Tuo on tuota tyytymistä ja velvollisuutta. Alkaa kaduttamaan myöhemmin.

Ei, vaan oman onnellisuuden maksimointia. Kannattaa valita se, jonka kanssa kokonaisuutena elämä on onnellisinta. Se on yleensä se henkilö, josta pitää tosi paljon JA jonka kanssa elämä sujuu. Jompikumpi ei riitä.

Eli parisuhteessa kuuluu olla ihmisen kanssa, joka on kiva, mutta jota ei rakasta. Tosi onnelliselta kuulostaa elämä. Yhtä hyvin voisi asua hyvän kaverin kanssa kimppakämpässä 🙄

Sellaiseksi parisuhde voi muuttua vuosien saatossa.

Yleensä tässä vaiheessa jompikumpi haluaa erota ja etsiä sitä romanttista rakkautta. Ei ihmisen ole pakko elää yhden ja saman kanssa koko loppuelämää.

Yleensä kyllä, mutta sitten on niitä joutsenpariskuntia, jotka tulevat aina pitämään kasassa sen vakaan ja turvallisen, yhdessä rakennetun elämän. Vastuuntunto puolisoa ja perhettä kohtaan voittaa kovin usein ja tietyissä ikäluokissa varsinkin. Olen todistanut paljon tällaisia suhteita ja ne ovat kestäneet monet kriisit ja jopa sivusuhteet. Allekirjoittanut tosin ei varmasti kestäisi tuota viimeksi mainittua. Enkä itse tunge lusikkaani muiden soppiin, koska olen nähnyt kuinka köpelösti siinä kolmannelle pyörälle usein käy. Varsinkin kun kyseessä on joutsenpariskunta. -erieri

Joutsenpariskunta -kivasti sanottu!

Joutsenpari 🙄 Pienoista itsensä jalustalle nostamista.. Minäkin olen kaunis kuin gaselli ja minulla on metrin pituiset ripset. 

Tässä tarkoitettiin yksiavioisuutta, ei ulkonäköä. 😂

Eri

Pingviini on erittäin klassinen tapaus yksiavioisesta eläimestä, joka joutuu elämässään kohtaamaan vielä enemmän haasteita kuin lammessa lilluva joutsen. Mutta läski pingviini ei tietenkään kelpaa esimerkiksi 🙄

Kato kun metaforat on sellaisia, että ne on helppo ymmärtää. Joutsenen yksiavioisuus on yleisesti tiedetty juttu, koska me nähdään joutsenpareja lillumassa omissakin vesissämme jatkuvasti. Me harvemmin tavataan pingviinejä, joten ne ei toimi meidän sanonnoissa yhtä sujuvasti. Sanonnat on kulttuurisidonnaisia.

Toivon että trollaat.

Sivusta eri

Susi on hyvin suomalainen eläin ja yksiavioinen. 

Susiparilla vaan on jo ihan eri merkitys meidän sanonnoissa, joten se ei ole vapaana. Ja onhan susi nyt hitosti hienompi eläin kuin joku joutsen, joten miten voisi kelvata sulle?

Kurjet ovat yksiavioisia ja osaavat vielä tanssia. 

Vierailija
16547/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutsenet ovat aggressiivisia. 

Ai nyt on vahvuuskateutta. En ihmettele. En ole aggressiivinen vaan tiesittekö että psyykkisesti terveetkin voivat olla hyvin vihaisia. Se on kuulkaa inhimillistä ja erittäin hyvä luonnollinen taito! Olisin pulassa ilman sitä. Onneksi olen pysynyt luonnollisena, hyvänä, aitona ja rohkeana vahvana ihmisenä. Muistakaa ilmaista itseänne kun kokemukset yrittävät puhua puolestanne! 🖤

Vierailija
16548/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikin etsiä sua täältä

Ketä?

Naista

Vierailija
16549/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua. Pakastan tunteeni.

Olisko helpompi vaan antaa roihuta vapaasti. Eiköhän ne polta itsensä loppuun, kuten kokijankin lopulta.

Annan palaa, mutta piilotan tunteet ihan kaikilta muilta paitsi kaivatulta.

Vierailija
16550/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikin etsiä sua täältä

Ketä?

Naista

Tuntomerkkejä?

Vierailija
16551/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikin etsiä sua täältä

Ketä?

Naista

Etsivä löytää.

Vierailija
16552/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikin etsiä sua täältä

No?

Vierailija
16553/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi kärsivällisyys loppuu

Vierailija
16554/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua törmätä ainakaan juovuksissa. Voi tapahtua vahinkoja.

Mä muuten juon hyvin hyvin hyvin harvoin. Että ei oo myöskään alkoholiongelmaa. Exä kyllä tykkäsi iltaisinkin ottaa.. Olen hoitanut selvänä aina lapset myös sukulaisissa! Terkkuja vaan!

Vierailija
16555/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi kärsivällisyys loppuu

Mihin?

Vierailija
16556/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutsenet ovat aggressiivisia. 

Ai nyt on vahvuuskateutta. En ihmettele. En ole aggressiivinen vaan tiesittekö että psyykkisesti terveetkin voivat olla hyvin vihaisia. Se on kuulkaa inhimillistä ja erittäin hyvä luonnollinen taito! Olisin pulassa ilman sitä. Onneksi olen pysynyt luonnollisena, hyvänä, aitona ja rohkeana vahvana ihmisenä. Muistakaa ilmaista itseänne kun kokemukset yrittävät puhua puolestanne! 🖤

Minä taas olen herkkä ja ylpeä siitä. Minulla ei ole tarve koskaan hyökätä kenenkään päälle. Koen herkkyyden vahvuutena. 

Vierailija
16557/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sua mieli.

Vierailija
16558/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaipaat, kun sulla on kaikki hyvin? Tätä en lakkaa ihmettelemästä.

Vierailija
16559/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen syvää kiintymystä puolisoon, mutta olen rakastunut toiseen. Kamala ja yllättävä tilanne.

Menee ohi, ihastushormonit laantuu parissa vuodessa ja sitten alat nähdä sitä ihastusta tavallisena ihmisenä. Älä vaan hätiköi, jos on hyvä suhde hyvän ja sopivan ihmisen kanssa. Sellaista on tosi vaikea löytää, saada ja pitää.

Tuo on tuota tyytymistä ja velvollisuutta. Alkaa kaduttamaan myöhemmin.

Ei, vaan oman onnellisuuden maksimointia. Kannattaa valita se, jonka kanssa kokonaisuutena elämä on onnellisinta. Se on yleensä se henkilö, josta pitää tosi paljon JA jonka kanssa elämä sujuu. Jompikumpi ei riitä.

Eli parisuhteessa kuuluu olla ihmisen kanssa, joka on kiva, mutta jota ei rakasta. Tosi onnelliselta kuulostaa elämä. Yhtä hyvin voisi asua hyvän kaverin kanssa kimppakämpässä 🙄

Sellaiseksi parisuhde voi muuttua vuosien saatossa.

Yleensä tässä vaiheessa jompikumpi haluaa erota ja etsiä sitä romanttista rakkautta. Ei ihmisen ole pakko elää yhden ja saman kanssa koko loppuelämää.

Yleensä kyllä, mutta sitten on niitä joutsenpariskuntia, jotka tulevat aina pitämään kasassa sen vakaan ja turvallisen, yhdessä rakennetun elämän. Vastuuntunto puolisoa ja perhettä kohtaan voittaa kovin usein ja tietyissä ikäluokissa varsinkin. Olen todistanut paljon tällaisia suhteita ja ne ovat kestäneet monet kriisit ja jopa sivusuhteet. Allekirjoittanut tosin ei varmasti kestäisi tuota viimeksi mainittua. Enkä itse tunge lusikkaani muiden soppiin, koska olen nähnyt kuinka köpelösti siinä kolmannelle pyörälle usein käy. Varsinkin kun kyseessä on joutsenpariskunta. -erieri

Joutsenpariskunta -kivasti sanottu!

Joutsenpari 🙄 Pienoista itsensä jalustalle nostamista.. Minäkin olen kaunis kuin gaselli ja minulla on metrin pituiset ripset. 

Tässä tarkoitettiin yksiavioisuutta, ei ulkonäköä. 😂

Eri

Pingviini on erittäin klassinen tapaus yksiavioisesta eläimestä, joka joutuu elämässään kohtaamaan vielä enemmän haasteita kuin lammessa lilluva joutsen. Mutta läski pingviini ei tietenkään kelpaa esimerkiksi 🙄

Kato kun metaforat on sellaisia, että ne on helppo ymmärtää. Joutsenen yksiavioisuus on yleisesti tiedetty juttu, koska me nähdään joutsenpareja lillumassa omissakin vesissämme jatkuvasti. Me harvemmin tavataan pingviinejä, joten ne ei toimi meidän sanonnoissa yhtä sujuvasti. Sanonnat on kulttuurisidonnaisia.

Toivon että trollaat.

Sivusta eri

Susi on hyvin suomalainen eläin ja yksiavioinen. 

Susiparilla vaan on jo ihan eri merkitys meidän sanonnoissa, joten se ei ole vapaana. Ja onhan susi nyt hitosti hienompi eläin kuin joku joutsen, joten miten voisi kelvata sulle?

Kurjet ovat yksiavioisia ja osaavat vielä tanssia. 

Se joutsenpari on jo vakiintunut sanonta, joten turhaan nyt vänkäät tästä. Teet vain tyhmän itsestäsi täällä.

Ihan kauheeta. Tein itsestäni tyhmän vauvapalstan anonyymissä kaipausketjussa 😱

Vierailija
16560/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee sua mieli.

Kiitos, samoin.

Ketju on lukittu.