Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
16501/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin valintasi. Harmittaahan tuo silti aivan älyttömästi, koska mun onnen maksimointi meni mönkään. Mä en yhtään epäile etteikö kaikki olisi natsannut oikein hyvin ja vähän enemmänkin.

Vierailija
16502/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellaanko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16503/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantait olet omistautunut vaimollesi.

Vierailija
16504/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun puolivälissä tulee vuosi täyteen

Vierailija
16505/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Pakastan tunteeni.

Vierailija
16506/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa on?

Vierailija
16507/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen syvää kiintymystä puolisoon, mutta olen rakastunut toiseen. Kamala ja yllättävä tilanne.

Menee ohi, ihastushormonit laantuu parissa vuodessa ja sitten alat nähdä sitä ihastusta tavallisena ihmisenä. Älä vaan hätiköi, jos on hyvä suhde hyvän ja sopivan ihmisen kanssa. Sellaista on tosi vaikea löytää, saada ja pitää.

Tuo on tuota tyytymistä ja velvollisuutta. Alkaa kaduttamaan myöhemmin.

Ei, vaan oman onnellisuuden maksimointia. Kannattaa valita se, jonka kanssa kokonaisuutena elämä on onnellisinta. Se on yleensä se henkilö, josta pitää tosi paljon JA jonka kanssa elämä sujuu. Jompikumpi ei riitä.

Eli parisuhteessa kuuluu olla ihmisen kanssa, joka on kiva, mutta jota ei rakasta. Tosi onnelliselta kuulostaa elämä. Yhtä hyvin voisi asua hyvän kaverin kanssa kimppakämpässä 🙄

Sellaiseksi parisuhde voi muuttua vuosien saatossa.

Yleensä tässä vaiheessa jompikumpi haluaa erota ja etsiä sitä romanttista rakkautta. Ei ihmisen ole pakko elää yhden ja saman kanssa koko loppuelämää.

Yleensä kyllä, mutta sitten on niitä joutsenpariskuntia, jotka tulevat aina pitämään kasassa sen vakaan ja turvallisen, yhdessä rakennetun elämän. Vastuuntunto puolisoa ja perhettä kohtaan voittaa kovin usein ja tietyissä ikäluokissa varsinkin. Olen todistanut paljon tällaisia suhteita ja ne ovat kestäneet monet kriisit ja jopa sivusuhteet. Allekirjoittanut tosin ei varmasti kestäisi tuota viimeksi mainittua. Enkä itse tunge lusikkaani muiden soppiin, koska olen nähnyt kuinka köpelösti siinä kolmannelle pyörälle usein käy. Varsinkin kun kyseessä on joutsenpariskunta. -erieri

Joutsenpariskunta -kivasti sanottu!

Vierailija
16508/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä yhtään joutsenpariskuntaa.

Eri

Vierailija
16509/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt rikoksia, en isoja enkä pieniä. En ole turhaan kehuttu neuroottiseksi siivoajaksi ja tunnolliseksi ihmiseksi. Elämä on aika helppoa kun toimii oikein, ei mene aikaa turhuuksiin! Tykkään nauttia elämästä, nukkua hyvin ja olla aktiivinen. Olen kaupunkilaistyttö. 🖤

Vierailija
16510/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat

Vierailija
16511/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt rikoksia, en isoja enkä pieniä. En ole turhaan kehuttu neuroottiseksi siivoajaksi ja tunnolliseksi ihmiseksi. Elämä on aika helppoa kun toimii oikein, ei mene aikaa turhuuksiin! Tykkään nauttia elämästä, nukkua hyvin ja olla aktiivinen. Olen kaupunkilaistyttö. 🖤

Nyt oli kyllä ajatusvirhe tuo kirjoitusvirhe. Ei puhelimen syy! 😩😂

Vierailija
16512/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen syvää kiintymystä puolisoon, mutta olen rakastunut toiseen. Kamala ja yllättävä tilanne.

Menee ohi, ihastushormonit laantuu parissa vuodessa ja sitten alat nähdä sitä ihastusta tavallisena ihmisenä. Älä vaan hätiköi, jos on hyvä suhde hyvän ja sopivan ihmisen kanssa. Sellaista on tosi vaikea löytää, saada ja pitää.

Tuo on tuota tyytymistä ja velvollisuutta. Alkaa kaduttamaan myöhemmin.

Ei, vaan oman onnellisuuden maksimointia. Kannattaa valita se, jonka kanssa kokonaisuutena elämä on onnellisinta. Se on yleensä se henkilö, josta pitää tosi paljon JA jonka kanssa elämä sujuu. Jompikumpi ei riitä.

Eli parisuhteessa kuuluu olla ihmisen kanssa, joka on kiva, mutta jota ei rakasta. Tosi onnelliselta kuulostaa elämä. Yhtä hyvin voisi asua hyvän kaverin kanssa kimppakämpässä 🙄

Sellaiseksi parisuhde voi muuttua vuosien saatossa.

Yleensä tässä vaiheessa jompikumpi haluaa erota ja etsiä sitä romanttista rakkautta. Ei ihmisen ole pakko elää yhden ja saman kanssa koko loppuelämää.

Yleensä kyllä, mutta sitten on niitä joutsenpariskuntia, jotka tulevat aina pitämään kasassa sen vakaan ja turvallisen, yhdessä rakennetun elämän. Vastuuntunto puolisoa ja perhettä kohtaan voittaa kovin usein ja tietyissä ikäluokissa varsinkin. Olen todistanut paljon tällaisia suhteita ja ne ovat kestäneet monet kriisit ja jopa sivusuhteet. Allekirjoittanut tosin ei varmasti kestäisi tuota viimeksi mainittua. Enkä itse tunge lusikkaani muiden soppiin, koska olen nähnyt kuinka köpelösti siinä kolmannelle pyörälle usein käy. Varsinkin kun kyseessä on joutsenpariskunta. -erieri

Joutsenpariskunta -kivasti sanottu!

Mietin samaa. Tuli isovanhemmat mieleen, ne oli just tuollainen joutsenpari. Molemmille olis ollut ottajia koko elämän, eivätkä helpolla päässeet perhe-elämässä (lapsilla sairauksia, myöhemmin alkoholismia ja raha- ym vaikeuksia) ja silti vetivät yhtä köyttä loppuun saakka. Siinä laitettiin vuosiksi joku pikku romantiikka taka-alalle, mutta mun mielestä just tässä kohtaa se kumppanuus punnittiinkin. Tästä ketjusta 99% ois vissiin nähnyt tärkeämpänä päästä virittelemään uusia vuoristoratoja muualle?

Eri

Vierailija
16513/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaivannut 5 vuotta. Milloin nämä minun "ihastumishormonit" laantuvat? - sivusta. 

Ja minä elin onnellisessa liitossa hyvän ja sopivan puolison kanssa ja silti melkein kahdenkymmenen vuoden ajan eräs toinen sai minut täysin sekaisin joka kerta kun tavattiin. Eihän tuollaista kukaan kohdalleen toivo mutta ihmismieli on tutkimaton.

Vierailija
16514/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olin se heikko lenkki sittenkin

Vierailija
16515/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa on?

No yleensä siinä on nimenomaan järkeä :D eri

Vierailija
16516/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko miestä vai naista?

Vierailija
16517/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat

Mitä niistä?

Vierailija
16518/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastanut ja tullut rakastetuksi, mut tähän ketjuun eksyin aikanaan, kun joku veti monot alta ihan totaalisesti. Kukaan muu ennen häntä tai hänen jälkeensä ei ole pystynyt siihen, enkä suoraan sanoen haluaisi sellaista enää kokeakaan.

Vierailija
16519/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suudellaanko?

Jos olet mun kaivattu niin KYLLÄ!! 💕

Vierailija
16520/27486 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto vie, että haluan sua. Miten sä pystyt olla lähestymättä?

Koska olet naimisissa.

Asiat ei ole ihan sitä, miltä ne näyttää. Älä ota vastuullesi mun sitoumuksia, ne on määritelty puolison kanssa ja mä hoidan ne. Voit vapaasti lähestyä!

Ketju on lukittu.