Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat, kun sulla on kaikki hyvin? Tätä en lakkaa ihmettelemästä.
Mä ymmärrän nyt oikein hyvin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Pieni haaveilu piristää päivää. Miksen kaipailisi? Ei se keneltäkään pois ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole naisesta kiihoittavaa mutta silmistäni näkyy enää hämmennys epävarmuus pelko ja epätoivo
Kyllä sua halaan. Mutta sun pitää kertoa, mikä mieltä painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni haaveilu piristää päivää. Miksen kaipailisi? Ei se keneltäkään pois ole.
Hyvä jos osaa ottaa kevyesti. Minulla se on välillä pois sisäisestä rauhastani. Eri
Pieni haaveilu? Kun on järki ihan tillin tallin ja hulluna toiseen...
No nyt kun toivat viestin, niin no... Aika täydellinen. Joo. Ei.. Kyllä. No.. Se perus klisee, kunnollinen ja tunnollinen, kuuliainen, rehellinen, iloinen, reipas, ymmärtäväinen, nöyrä, auttavainen, suvaitsevainen, aktiivinen, oma-aloitteinen, ahkera, rohkea, herkkä(!), empaattinen, hyvä kuuntelija jolta saa hyviä ajatuksia, tietoa jne.. Mitä noita nyt oli. Saa myös kuunnella ja uskoa mitä minä sanon. 🤔
Olisiko vielä jotakin virheitä..?
Ilmaisit pitäväsi minusta ja kerroit kaivanneesi, mutta olet korostetun pidättyväinen. Kaikki kanssakäymisen aloitteet jäävät mulle ja vastailetkin lyhytsanaisesti. Et itse kysy mitään. Etkä ole edes varattu.
Voi olla että suojelet itseäsi, ymmärrän kyllä sen, mutta eihän se nyt olisi riskaabelia laittaa vaikka kaveri-/ seuraamispyyntö someen? Pikkujuttu, mutta mulle sekin olisi tärkeä signaali.
Mulla kun on iso sydän, niin sinne mahtuu monta kaunista naista.
Täydellinen mies oot 💚 harmi, ettet ole mun etkä tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutsenet ovat aggressiivisia.
Ai nyt on vahvuuskateutta. En ihmettele. En ole aggressiivinen vaan tiesittekö että psyykkisesti terveetkin voivat olla hyvin vihaisia. Se on kuulkaa inhimillistä ja erittäin hyvä luonnollinen taito! Olisin pulassa ilman sitä. Onneksi olen pysynyt luonnollisena, hyvänä, aitona ja rohkeana vahvana ihmisenä. Muistakaa ilmaista itseänne kun kokemukset yrittävät puhua puolestanne! 🖤
Eli kiusaat muita ja raivoat heille. Siistii hei.. Vahvuuskateus 🙄
Lintujen? Ei kukaan terve raivoa huvikseen kenellekään. Se on psyykkisesti sairaiden ongelma mutta ei siltikään hyväksyttävää oli sitten kuinka sairas tahansa paperin kanssa tai ilman. Onnee heiii! 👍
Vierailija kirjoitti:
💚💚💚
💋
👧💚🧑🏼
💋
Vierailija kirjoitti:
tasä=tässä
Täsä tää ny o 👍
Vierailija kirjoitti:
On pieni ikävä sua 💕
Pieni ikävä ei ikävä kyllä nyt riitä kun itse korisen lattialla henkitoreissani...
Vierailija kirjoitti:
Takinkääntö?
Joskus siihen oikeaan suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Kivat ne uudet mustat bootsit.
Kiitos. Ihanat jalassa, mikä on tärkeää.
tasä=tässä