Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Jos laittaisin sulle Facessa viestin, niin vastaisitko. Tekis mieli vaan viestitellä sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat lääkärit näyttää hyviltä vielä iäkkäinäkin. On älyä ja rahaa pitää itsestään huolta ja elää monipuolista energistä elämää.
Emmekö me voisimme sopia olevamme kaikki lääkäreitämme :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En ole koskaan___________
ollut näin ihastunut
Jospa kertoiset sen myös irlaten 🥰💗🥰
Kerrottu
Vierailija kirjoitti:
Minä erakkoihminen, joka en koskaan ihastu keneenkään. Silloin kun ihastun, niin silloin jysähtää. Ja ihastun tietysti varattuun. Mitä pahaa olen maailmalle tehnyt?
Saat pitää erakkoelämäsi, kun on jo kerta varattu. Eiks se ollut siis hyvä uutinen? Mulle ainakin oli, tilanne kun on siis lähes sama kuin sulla. Meinasin jo kriiseillä, että jos se haluaakin musta jotakin, mutta sitten selvisi toi varaus ja kiviriippa putosi sydämeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä erakkoihminen, joka en koskaan ihastu keneenkään. Silloin kun ihastun, niin silloin jysähtää. Ja ihastun tietysti varattuun. Mitä pahaa olen maailmalle tehnyt?
Älähän nyt viitsisi
No en viitsisikään.
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin sulle Facessa viestin, niin vastaisitko. Tekis mieli vaan viestitellä sun kanssa.
Mitä laitat viestiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sinua sivusilmästä. Huomasitko🤭
Huomasin
Kerro miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söisitte kunnollista ruokaa; proteiinia, rasvaa ja hyviä hiilihydraatteja, niin voisitte paremmin fyysisesti ja henkisesti. Pullan mussuttaminen ei tee kenellekään hyvää. Sivusta.
Tässä smoothie 💩🥝🥜🥬🥭🥔🍓🥚🍶🌶
Vaikuttaa herkulta 😛 Kenties myös juhannusjuoma? 😉
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat lääkärit näyttää hyviltä vielä iäkkäinäkin. On älyä ja rahaa pitää itsestään huolta ja elää monipuolista energistä elämää.
Aika tavallisia suurin osa on mitä oon tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Ai mulle vai, tottakai! Odotan. Viestiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laitat viestiin
Kuvan hot dogista
Smoothie on ok joskus, mutta ei erityisen terveellinen tapa. Siitä puuttuu ruoan pureskelu ja pureskelun vaikutukset ruoansulatukselle/elimistölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söisitte kunnollista ruokaa; proteiinia, rasvaa ja hyviä hiilihydraatteja, niin voisitte paremmin fyysisesti ja henkisesti. Pullan mussuttaminen ei tee kenellekään hyvää. Sivusta.
Tutkittua on. Varakkaat syövät jotenkin paremmin, laadukkaammin. Oliko se siis kehotus rikastua?
Mä elän opiskelijana köyhyysrajalla mutta en ikinä tingi lihasta, juureksista ja hedelmistä.
Alkoholista, vaatteista ja meikeistä on varaa tinkiä,ruuasta en ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Joo nyt on viikonloppu monet herkuttelee vähemmän terveellisilläkin jutuilla viikonloppuisin.
Juuri näin. Tilasin woltilla puoli kiloa karkkia himaan just äsken. Kohta alkaa leffan katsominen.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin. Laita kuva niin tiedän että olit täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hulppeata, kun Erika Vikman ratsastaa jäykän munan päällä.
Isot tissit pomppii ja vyötärörasvat oikein hyllyy!!Keski-ikäiset lääkärit saattaa olla aika kuumia.
Ja keski-ikäiset opettajat
Vierailija kirjoitti:
En ole facessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat pitää erakkoelämäsi, kun on jo kerta varattu. Eiks se ollut siis hyvä uutinen? Mulle ainakin oli, tilanne kun on siis lähes sama kuin sulla. Meinasin jo kriiseillä, että jos se haluaakin musta jotakin, mutta sitten selvisi toi varaus ja kiviriippa putosi sydämeltä.
Tässä on semmoinen pienen pieni juttu, että hän on ainut ihminen, jonka seuraa jaksaisin loputtomiin. Hän on hiljainen, rauhallinen ja silti niin läsnä. Hänen suhteen en ole erakko.
Jalka puuttuu.