Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En ole koskaan___________
tavannut itselleni sopivaa ihmistä. It' probably me.
🙋🏻
En minäkään. Välillä erehdyn luulemaan, että löysin sen, mutta sitten paremmin tutustuessa huomaankin sen taas aivan vääränlaiseksi. Ei mulle vain ole. No, ihan ok. Viihdyn yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧶😊 entä sun ilta?
Meinasitko mummoilla?
Taisit nousta tänään väärällä jalalla pedistä kun olet noin hapannaama 🤔
Anteeksi? Miksi puhut minulle?
Miks vastasit viestiini? 😠
Niinpä niinpä niin-pä
Koska pidät minusta 😉
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sinua sivusilmästä. Huomasitko🤭
Huomasin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset lääkärit saattaa olla aika kuumia.
Yksi naispuolinen ainakin on.
sivusta
Niin on, mutta se oli sitä jo nuorenakin lääkärinä.
Myös sivusta
Huh, en epäile.
Vierailija kirjoitti:
Söisitte kunnollista ruokaa; proteiinia, rasvaa ja hyviä hiilihydraatteja, niin voisitte paremmin fyysisesti ja henkisesti. Pullan mussuttaminen ei tee kenellekään hyvää. Sivusta.
Mää syön mitä mää haluun ja olen terve normaalivartaloinen ihminen! Tiesitkö että elin ns. liian terveellistä elämää n. 15 vuotta? Jouduin karsimaan kaikkea hyvää liikaa ja se kaikki yhdessä kaiken kivun ja tuskan kanssa yhdessä rajoitti elämääni hermoratoja myöten saatanasti! Nyt mää nautin ja nauttii radatkin, rasvausta vailla valmis! 🖤
Minä erakkoihminen, joka en koskaan ihastu keneenkään. Silloin kun ihastun, niin silloin jysähtää. Ja ihastun tietysti varattuun. Mitä pahaa olen maailmalle tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän meinasi jättää tänään lyönnin väliin kun olin näkevinäni sut rakas ihastus kirjastolla lukemassa talouslehteä. Myynti ja markkinointi. ( Luin sen ennen sua) .
Taidan olla aika höpsähtäny jo....Talous on kuralla jo.
😆 itseasiassa ei oo. Talous rullaa mallikkaasti sinkkuna, rakkaus on ollu aina kuralla
Vierailija kirjoitti:
Söisitte kunnollista ruokaa; proteiinia, rasvaa ja hyviä hiilihydraatteja, niin voisitte paremmin fyysisesti ja henkisesti. Pullan mussuttaminen ei tee kenellekään hyvää. Sivusta.
Niin ja kaikki tekemään 10 jalkakyykkyä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
ollut näin ihastunut
Vierailija kirjoitti:
Muistin, että mulla on vielä vappumunkkeja pakastimessa. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas sulla menee?
Rankkaa, mutta kukkivat arovuokot piristivät päivää.💗
Joo nyt on viikonloppu monet herkuttelee vähemmän terveellisilläkin jutuilla viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä erakkoihminen, joka en koskaan ihastu keneenkään. Silloin kun ihastun, niin silloin jysähtää. Ja ihastun tietysti varattuun. Mitä pahaa olen maailmalle tehnyt?
Älä huoli, et ole yksin. Otetaanko käsistä kii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
ollut näin ihastunut
Jospa kertoiset sen myös irlaten 🥰💗🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttynyt
No, käännät vaan pään pois ja unohdat koko jutun.
Ei pysty
Avaa vähän?
Vierailija kirjoitti:
Tässä smoothie 💩🥝🥜🥬🥭🥔🍓🥚🍶🌶
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt viitsisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satunnainen pulla hoivaa mieltä ja makuhermoja, turha pingottaa aivan kaikesta kun elämä on muutenkin niin lyhyt. Relaa vähän.
T. Normaalipainoinen terveellisesti elävä 44v nainen
Varakkaat lääkärit näyttää hyviltä vielä iäkkäinäkin. On älyä ja rahaa pitää itsestään huolta ja elää monipuolista energistä elämää.
Tuskin tunnistaisi, ellei toi oo joku teidän koodisana :)
Ei niin että asia mulle kuuluisi :)
sivusta