Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
15361/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää seksikeskustelut täällä vain vahvistaa sitä ajatusta, ettei tässä enää parisuhdetta tarvita. Miksi olla niin monella tavalla vääränlainen, kun voi olla ihan itsekseen just sellainen kuin on. Säästyy kaikkien energiaa.

Täällä on erilaisten ihmisten erilaisia kokemuksia, ei täällä olevat tekstit liity välttisti mitenkään juuri sinuun ja sinun ihastuksiisi. Mieltymyksiä löytyy joka lähtöön. 

Ei liity mitenkään muhun nämä. En ollut vaan edes osannut ajatella, että väärin rakasteltu, että joillain menee fiilikset, kun ei mene oman käsikirjoituksen mukaan. Vaikka tietysti jotkut sopii paremmin yhteen kuin toiset, mut joku raja.

Vierailija
15362/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan sitten minussa aavistus jo sinusta

Vaistoni kertoi samaa heti ensi kontaktista lähtien.

Elätkö vaistoasi kuunnellen?

Riippuu tilanteesta. Se voi toimia suunnannäyttäjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15363/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää seksikeskustelut täällä vain vahvistaa sitä ajatusta, ettei tässä enää parisuhdetta tarvita. Miksi olla niin monella tavalla vääränlainen, kun voi olla ihan itsekseen just sellainen kuin on. Säästyy kaikkien energiaa.

Täällä on erilaisten ihmisten erilaisia kokemuksia, ei täällä olevat tekstit liity välttisti mitenkään juuri sinuun ja sinun ihastuksiisi. Mieltymyksiä löytyy joka lähtöön. 

Ei liity mitenkään muhun nämä. En ollut vaan edes osannut ajatella, että väärin rakasteltu, että joillain menee fiilikset, kun ei mene oman käsikirjoituksen mukaan. Vaikka tietysti jotkut sopii paremmin yhteen kuin toiset, mut joku raja.

Mitä väliä sillä on? Tuskin haluaisitkaan sellaista jolla menisi fiilikset jostain tuollaisesta. 

Vierailija
15364/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutit. Etkä pyydä edes anteeksi😔

Anteeksi. Tulehan 1/2 tunnin päästä syömään.

Vierailija
15365/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit mulle aloitteen silloin? Miehelle

Vierailija
15366/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a, varmaan oli kiinnostunut?

Vierailija
15367/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska halusin sinua. Halusin yhdeksi yöksi ja koko elämäksi.

Vierailija
15368/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni paras vaihe on se, kun nainen ensimmäisen kerran avaa rintaliivien hakaset.

Kyllä on miehen tehtävä avata hakaset ekan kerran. Vätys mieheksi, joka ei osaa tai viitsi tai ole aloitteellinen tässä. Ei perässävedettäville!

Itselläni on upeat muistot sellaisesta miehestä, joka aina vaan silitteli reittä ja katseli muualle kunnes tein aloitteen :D Kieltämättä tilanne rassasi joskus hieman, ja kerran testasin kauan menee ennen kuin hän tekisi aloitteen seksiin, mutta neljännen tunnin kohdalla luovutin ja tein itse taas sen aloitteen, kun tämä silitteli vieläkin reittä. Mutta aina kun sen aloitteen teki, niin seksi oli upeaa. 

Eri

Öö, mikä on aloite seksiin? Minä miehenä ainakin silitän reittä vaikka viikon jos se on mielessä, mutta ilman että toinen myös osoittaa jollain kosketuksella tai sanoilla halunsa, ei se siitä etene mihinkään. Ei aloitteellisuus nyt niinkään voi mennä että toinen on passiivinen lahna alusta loppuun toisen hoitaessa hommat... siihen voi olla jopa rikoslaissa oma terminologiansa... Sivusta.

Hän ei koskaan edennyt siitä silittämisestä mihinkään, silitti vain reittä samasta kohtaa koko ajan. Oli kyllä mukana heti ja otti ohjat käsiin kun hyökkäsin kimppuun ja aloitin seksin.

Omg mikä mies, en kestäisi päivääkään. Sivu

Mä taas en syttyis henkilöstä, joka kimppuun hyökkäämällä *aloittaa seksin* mutta kukin tavallaan. Eri

Mulla on miehenä vähän sama. Jos nainen on liian päällekäyvä, se jotenkin latistaa halut. Naisen pitää olla sopivasti vihjailevan viettelevä ja voi olla aloitteellinenkin, esim. hyväillä ja suudella, mutta sitten pitäis kuitenkin itse miehenä saada olla se, joka ne vaatteet repii toisen yltä. Ehkä se on se ikiaikainen saalistusvietti, jonka pitää miehellä edes jollain tavalla täyttyä, että hormonit hyrrää? Ajatuksen tasolla on kiihottavaa, jos nainen käy suoraan käsiksi ja alkaa kopeloimaan, mutta käytännön tasolla sellainen alkaa jotenkin naurattaa ja sitten homma lässähtää. On parempi, että nainen on viettelevä hienovaraisemmin ja antaa miehen halujen kasvaa ja sitten mies tekee aloitteen. Tai ainakin tältä minusta tuntuu.

Olen naisena täysin samaa mieltä ja on surullista, että lajityypillisistä sukupuolirooleista ei nyky-yhteiskunnassa saa edes puhua missään muualla kuin anonyymillä palstalla 5 minuuttia ennen kuin ne poistetaan jonkun ammattiloukkaantujan toimesta.

Heh, kirjoitin vastineen tuolle miehelle, joka edellä vastaa minun kommenttiini, ja kuule minun vastaukseni poistettiin mutta sinun ei. ;)

Naisena otan punkassa ohjat ja vien tilannetta, ei puhettakaan muusta. En vain halua aloittaa seksiä mistään napista painamalla, vaan kikkailla pikkasen ensin. Luoda ja ylläpitää jännitettä menemättä suoraan asiaan. Sitä siis tarkoitin edellä, en suinkaan mitään aloitekyvyttömyyttä tai perusmaskuliinista sukupuoliroolikäsitystä.

Lisään vielä, että pankaa miten panette. Ei se keltään muulta pois ole.

Edellinen eri

Vierailija
15369/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fate looks certain but then nothing's guaranteed

Want for nothing, but is nothing what you need?

Always pushing though you're never satisfied

I did believe you 'til I've found out that you lied

Time and time again

Time and time again, again

For what I give you I get nothing in return

Can't forgive you watching all your bridges burn

All day long I sat and watched you do it wrong

I have to say that's how you did it all along

Time and time again

When others learned it, it seemed that you could only see

And someone showed you, then why was it always me

You knew the limit, you were always out of bounds

How could I trust you when I caught you messing 'round

And time and time and time again

Time and time again

Vierailija
15370/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau miau mau.

Vierailija
15371/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, saan hoidettua. Helvetti mikä nöyryytysnäytelmä syyttömänä! Kukaan ei ota minua huomioon mitenkään. Tiedän kyllä mitä tehdä, luota minuun. Kaikki se mikä elämässä tapahtuu on tarkoituksella jota emme voi tietää etukäteen aina. Syyttömänä syntyneet; rakastan sinua.

Juu, sovittu juttu. Kuten myös.

Vierailija
15372/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni paras vaihe on se, kun nainen ensimmäisen kerran avaa rintaliivien hakaset.

Kyllä on miehen tehtävä avata hakaset ekan kerran. Vätys mieheksi, joka ei osaa tai viitsi tai ole aloitteellinen tässä. Ei perässävedettäville!

Itselläni on upeat muistot sellaisesta miehestä, joka aina vaan silitteli reittä ja katseli muualle kunnes tein aloitteen :D Kieltämättä tilanne rassasi joskus hieman, ja kerran testasin kauan menee ennen kuin hän tekisi aloitteen seksiin, mutta neljännen tunnin kohdalla luovutin ja tein itse taas sen aloitteen, kun tämä silitteli vieläkin reittä. Mutta aina kun sen aloitteen teki, niin seksi oli upeaa. 

Eri

Öö, mikä on aloite seksiin? Minä miehenä ainakin silitän reittä vaikka viikon jos se on mielessä, mutta ilman että toinen myös osoittaa jollain kosketuksella tai sanoilla halunsa, ei se siitä etene mihinkään. Ei aloitteellisuus nyt niinkään voi mennä että toinen on passiivinen lahna alusta loppuun toisen hoitaessa hommat... siihen voi olla jopa rikoslaissa oma terminologiansa... Sivusta.

Hän ei koskaan edennyt siitä silittämisestä mihinkään, silitti vain reittä samasta kohtaa koko ajan. Oli kyllä mukana heti ja otti ohjat käsiin kun hyökkäsin kimppuun ja aloitin seksin.

Omg mikä mies, en kestäisi päivääkään. Sivu

Mä taas en syttyis henkilöstä, joka kimppuun hyökkäämällä *aloittaa seksin* mutta kukin tavallaan. Eri

Mulla on miehenä vähän sama. Jos nainen on liian päällekäyvä, se jotenkin latistaa halut. Naisen pitää olla sopivasti vihjailevan viettelevä ja voi olla aloitteellinenkin, esim. hyväillä ja suudella, mutta sitten pitäis kuitenkin itse miehenä saada olla se, joka ne vaatteet repii toisen yltä. Ehkä se on se ikiaikainen saalistusvietti, jonka pitää miehellä edes jollain tavalla täyttyä, että hormonit hyrrää? Ajatuksen tasolla on kiihottavaa, jos nainen käy suoraan käsiksi ja alkaa kopeloimaan, mutta käytännön tasolla sellainen alkaa jotenkin naurattaa ja sitten homma lässähtää. On parempi, että nainen on viettelevä hienovaraisemmin ja antaa miehen halujen kasvaa ja sitten mies tekee aloitteen. Tai ainakin tältä minusta tuntuu.

Olen naisena täysin samaa mieltä ja on surullista, että lajityypillisistä sukupuolirooleista ei nyky-yhteiskunnassa saa edes puhua missään muualla kuin anonyymillä palstalla 5 minuuttia ennen kuin ne poistetaan jonkun ammattiloukkaantujan toimesta.

Heh, kirjoitin vastineen tuolle miehelle, joka edellä vastaa minun kommenttiini, ja kuule minun vastaukseni poistettiin mutta sinun ei. ;)

Naisena otan punkassa ohjat ja vien tilannetta, ei puhettakaan muusta. En vain halua aloittaa seksiä mistään napista painamalla, vaan kikkailla pikkasen ensin. Luoda ja ylläpitää jännitettä menemättä suoraan asiaan. Sitä siis tarkoitin edellä, en suinkaan mitään aloitekyvyttömyyttä tai perusmaskuliinista sukupuoliroolikäsitystä.

Lisään vielä, että pankaa miten panette. Ei se keltään muulta pois ole.

Edellinen eri

Taitaa heijastaa moderaaattorin mielipiteitä nää mitä poistetaan ja mitä jää (ne mistä hän on samaa mieltä, jää)

Vierailija
15373/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ihan aidosti vaikutat niin monella kummallisellakin tavalla mun vastinkappaleelta, että tässä on pakko olla jotain. Sä olet mun vakan kansi. Ja tietystihän voi olla, että sä sovit muihinkin vakkoihin, mutta mun vakkaan puolestaan on ollut todella vaikea löytää kantta.

Kauniisti muotoiltu, kelle olikaan.

Miksi sun vakkaan on ollut niin vaikea löytää kansi? Mikä siihen on vaikuttanut?

Tuhat ja yksi asiaa, joista minut pystyisi helposti tunnistamaan.

Vierailija
15374/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fate looks certain but then nothing's guaranteed

Want for nothing, but is nothing what you need?

Always pushing though you're never satisfied

I did believe you 'til I've found out that you lied

Time and time again

For what I give you I get nothing in return

Can't forgive you watching all your bridges burn

All day long I sat and watched you do it wrong

I have to say that's how you did it all along

Time and time again

When others learned it, it seemed that you could only see

And someone showed you, then why was it always me

You knew the limit, you were always out of bounds

How could I trust you when I caught you messing 'round

And time and time and time again

Time and time again

Sorry but you got it all wrong.

Vierailija
15375/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Tuskin haluaisitkaan sellaista jolla menisi fiilikset jostain tuollaisesta. 

No sitä väliä, et vahvistaa omia ajatuksia, että ei tarvi tuohonkaan taiteenlajiin enää koskea, kun on noin vaikeeta.

Mistä sitä nyt tietää, et yhden tyypin kans pitäis olla kalastushattu päässä ja toista lähestyä selkä edellä, ettei prinsessoilta mene halut. En halua hukata omaa aikaani elämässä, kun ei viitsi heti kärkeen kysyä, et ootko seksiurpo vai et.

Vierailija
15376/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ihan aidosti vaikutat niin monella kummallisellakin tavalla mun vastinkappaleelta, että tässä on pakko olla jotain. Sä olet mun vakan kansi. Ja tietystihän voi olla, että sä sovit muihinkin vakkoihin, mutta mun vakkaan puolestaan on ollut todella vaikea löytää kantta.

Kauniisti muotoiltu, kelle olikaan.

Miksi sun vakkaan on ollut niin vaikea löytää kansi? Mikä siihen on vaikuttanut?

Tuhat ja yksi asiaa, joista minut pystyisi helposti tunnistamaan.

Ootko introvertti? Sellaisten on usein vaikea löytää "kantta".

Vierailija
15377/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista nähdä sua, kun välillämme on tuhat ihmistä enkä enää koskaan saa vaihtaa edes paria sanaa kanssasi kahden. 

Kyllä kaikki ihmiset, jotka haluavat jutella mun kanssa aina ovat löytäneet siihen jonkun raon.

No selkeästi hän ei sitten tarkoita sinua, kun kerran halua on ja rakoa ei, joten miksi kerroit tämän tähän? Eri

Osoittaakseni, että hän joko ei yritä tarpeeksi (tähän voi vaikuttaa) tai toista ei vain kiinnosta (tähän ei kannata vaikuttaa).

Ajatellaan, että kyseessä on vaikkapa kansainvälisesti suositun bändin laulaja. Miten hän lähestyy tätä jutellakseen kahden kesken?

Vierailija
15378/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä väliä, et vahvistaa omia ajatuksia, että ei tarvi tuohonkaan taiteenlajiin enää koskea, kun on noin vaikeeta.

Mistä sitä nyt tietää, et yhden tyypin kans pitäis olla kalastushattu päässä ja toista lähestyä selkä edellä, ettei prinsessoilta mene halut. En halua hukata omaa aikaani elämässä, kun ei viitsi heti kärkeen kysyä, et ootko seksiurpo vai et.

Livenä kun tutustut ihmisiin joiden kanssa synkkaa, niin saatat huomata niiden olevan aika erilaisia kuin se millaisen kuvan ihmisistä saa lukemalla nettiä. Eli en suosittele ainakaan nettijuttujen lukemisen perusteella lopettamaan ihmisiin tutustumista IRL :)

Vierailija
15379/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista nähdä sua, kun välillämme on tuhat ihmistä enkä enää koskaan saa vaihtaa edes paria sanaa kanssasi kahden. 

Kyllä kaikki ihmiset, jotka haluavat jutella mun kanssa aina ovat löytäneet siihen jonkun raon.

Et voi tietää sitä.

Vierailija
15380/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No selkeästi hän ei sitten tarkoita sinua, kun kerran halua on ja rakoa ei, joten miksi kerroit tämän tähän? Eri

Osoittaakseni, että hän joko ei yritä tarpeeksi (tähän voi vaikuttaa) tai toista ei vain kiinnosta (tähän ei kannata vaikuttaa).

Ajatellaan, että kyseessä on vaikkapa kansainvälisesti suositun bändin laulaja. Miten hän lähestyy tätä jutellakseen kahden kesken?

No tämä. Täällä kun aina hoetaan, että MIKÄÄN ei ole mahdotonta ja ette vain HALUA TARPEEKSI, niin nyt kaikki vinkit kehiin sitten: haluan Dakota Johnsonin. Kertokaa minulle miten saan hänet. Kun ei kerran ole kuin omasta halusta kiinni.

Nainen sivusta

Ketju on lukittu.