Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mulla on tapana olla liiankin rehellinen tai suora, joudun vähän jarruttelemaan itseäni,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten tässä käy. Ainakin menetän paljon. Ei tässä hyvin käy. Sinäkin menet pois.
Muista, että rakastan sinua kaukomailtakin käsin. Tiukka hali.🔐
Kenelle kirjoitat?
Naisena naiselle
Et siis minulle.
Okei
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kaivattuin perustaa meille oman ketjun niin ei tarttis lukea ylimääräsiä
Ei sun kaivattus nyt ehdi kun sillä on kiire ajella mun säärikarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei koskaan koske reisiini. Eikä halua suuseksiä. Eikä halua tyydyttää minua.
Itsepä olet hänet valinnut. Pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja.
Ei ole ollut kristallipalloa vuosia sitten.... (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö aloittaa taas dokaaminen ja avata viestiyhteys suhun. Kännissähän ne viestit lähtisi.
Miksi on vaikeaa laittaa viestiä selvin päin? Eihän kukaan halua mitään känniviestejä, jotka perutaan seuraavana päivänä.
Miksi peruttaisiin? En mä ainakaan oo koskaan perunu. Humalassa kynnys avoimesti paljastaa tunteensa vaan madaltuu. Ei se tarkoit että alkaa valehtelemaan. Sivust.
No kai sitä pullon tai pari olutta voi ottaa ennen viestiä, jos ei ole riskiä, että jää putki päälle...
En sotkisi näitä asioita. Oon siis laittanut kaivatulle viestin. Välillä jo yksikin juoma tekee hirveen ahdistuskohtauksen ja epätoivon . Harva ostaa vaan yhtä juomaa ja helposti niitä tulee jännitykseen juotua lisää. En käyttänyt alkoholia varmaan viiteen viikkoon viestin lähettämisen jälkeen.
Miehet eivät ole kiinnostuneita naisen suruista ja murheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi
Pyydätkö nyt anteeksi riehumistasi palstalla aamupäivällä kaikilta yhteisesti, niiltä joille puhuit rumasti vai oletko joku muu, jonka anteeksipyynnön vastaanottaja tajuaa ilman tarkempia tunnisteita?
Ei täällä kukaan ole riehunut. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni paras vaihe on se, kun nainen ensimmäisen kerran avaa rintaliivien hakaset.
Kyllä on miehen tehtävä avata hakaset ekan kerran. Vätys mieheksi, joka ei osaa tai viitsi tai ole aloitteellinen tässä. Ei perässävedettäville!
Gordionin solmuilla ja pirunnyrkeillä voi harjoitella. Kannattaakin, ettei tosi paikassa iske paniikki.
Kyse on siis parista hakasesta, ei mistään älykkyystestistä..
Joo, mutta halu tyhmentää ihmistä. Sumentaa järjen. Sanat menevät sekaisin, tavarat putoilevat kädestä, yhtäkkiä on kaksi vasenta jalkaa, jne.
Tästä kommentista tuli niin ikävä häntä. - sivusta.
Kauan sitten minussa aavistus jo sinusta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuon kaltaiset miehet naisten makuun. Miehen pitäisi osata olla myös henkisenä tukena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni paras vaihe on se, kun nainen ensimmäisen kerran avaa rintaliivien hakaset.
Kyllä on miehen tehtävä avata hakaset ekan kerran. Vätys mieheksi, joka ei osaa tai viitsi tai ole aloitteellinen tässä. Ei perässävedettäville!
Gordionin solmuilla ja pirunnyrkeillä voi harjoitella. Kannattaakin, ettei tosi paikassa iske paniikki.
Kyse on siis parista hakasesta, ei mistään älykkyystestistä..
Joo, mutta halu tyhmentää ihmistä. Sumentaa järjen. Sanat menevät sekaisin, tavarat putoilevat kädestä, yhtäkkiä on kaksi vasenta jalkaa, jne.
Tästä kommentista tuli niin ikävä häntä. - sivusta.
Mulla oli ikävä omaa häntäni sitä kirjoittaessa. Kaikenlaista muistuu mieleen. Tietäneeköhän itsekään minkälaista puuta heinää välillä on tullut puhuneeksi mun ollessa läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö aloittaa taas dokaaminen ja avata viestiyhteys suhun. Kännissähän ne viestit lähtisi.
Miksi on vaikeaa laittaa viestiä selvin päin? Eihän kukaan halua mitään känniviestejä, jotka perutaan seuraavana päivänä.
Seis! Mulle kelpais nekin, joten puhupa vain taas kerran pelkästä omasta puolestas!
Halutaan, halutaan!
Sivuhuutelija
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattuni on, siksi arvostankin häntä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteessa olevat ovat. Se koskettaa niin paljon itseäänkin. Umpihulluja..
olis tulossa tunnin päästä perunamuusia ja uunimakkaraa, parsalla. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on upeat muistot sellaisesta miehestä, joka aina vaan silitteli reittä ja katseli muualle kunnes tein aloitteen :D Kieltämättä tilanne rassasi joskus hieman, ja kerran testasin kauan menee ennen kuin hän tekisi aloitteen seksiin, mutta neljännen tunnin kohdalla luovutin ja tein itse taas sen aloitteen, kun tämä silitteli vieläkin reittä. Mutta aina kun sen aloitteen teki, niin seksi oli upeaa.
Eri
Öö, mikä on aloite seksiin? Minä miehenä ainakin silitän reittä vaikka viikon jos se on mielessä, mutta ilman että toinen myös osoittaa jollain kosketuksella tai sanoilla halunsa, ei se siitä etene mihinkään. Ei aloitteellisuus nyt niinkään voi mennä että toinen on passiivinen lahna alusta loppuun toisen hoitaessa hommat... siihen voi olla jopa rikoslaissa oma terminologiansa... Sivusta.
Moni asia ei vituta niin paljon kuin lahnoista jäkättävät runkkarit.
Itseäni ei viduta, mutta kieltämättä huvittaa kun tässä parin sivun sisällä on saatu negatiivista palautetta niin lahnoista, kuin myös liian aloitteellisistakin naisista. :D
Olisi rankkaa jos olisi noin tarkkaa, mieluummin joku jonka kanssa aidosti synkkaa niin ei tarvitse takertua tuollaisiin yksityiskohtiin tai noudattaa aina jotain tiettyä kaavaa.
Mies haluaa sekä madonnan että håååran ja naiselle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin tasapainotella näiden välimaastossa.
No ei nyt noinkaan, kun ei itselläni ainakaan ole ollut IRL tuollaisia ongelmia, kun ei kiinnosta tuollaiset palstamies-tyyppiset. Eli ei sillä tavalla kosketa itseäni henkilökohtaisesti, kunhan huvitun näille jutuille täällä. Ei nämä ketjun jutut ja livenä kokemani elämä kohtaa oikeastaan ollenkaan, täällä on aika eri tyyppistä porukkaa.
Jes. Sun henkilökohtaiset kokemuset ajavat yli vallitsevista kulttuurisista tendensseistä.
Henkilökohtaista elämääni minä elän, eli ei sillä tavalla tässä kontekstissa kiinnosta mitkään vallitsevat asenteet. Piireissäkin on eroa, yksilöiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteessa olevat ovat. Se koskettaa niin paljon itseäänkin. Umpihulluja..
olis tulossa tunnin päästä perunamuusia ja uunimakkaraa, parsalla. Tervetuloa..
Ei aina. Saa kärsiä vaikka kuinka paljon ja toinen on vain kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten minussa aavistus jo sinusta
Silloin tuntemattoman tunnen nyt ja tunnustan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista nähdä sua, kun välillämme on tuhat ihmistä enkä enää koskaan saa vaihtaa edes paria sanaa kanssasi kahden.
Kyllä kaikki ihmiset, jotka haluavat jutella mun kanssa aina ovat löytäneet siihen jonkun raon.
No selkeästi hän ei sitten tarkoita sinua, kun kerran halua on ja rakoa ei, joten miksi kerroit tämän tähän? Eri
Ihanaa viikonloppua kaivatulle. Toivon sinulle lepoa ja rentoutumista ja paljon rakkaudentäyteisiä hetkiä.