Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko olla edes rehellinen? Voisitko mitenkään?
Missäs mä nyt en ole ollut rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten minussa aavistus jo sinusta
Vaistoni kertoi samaa heti ensi kontaktista lähtien.
Sä ihan aidosti vaikutat niin monella kummallisellakin tavalla mun vastinkappaleelta, että tässä on pakko olla jotain. Sä olet mun vakan kansi. Ja tietystihän voi olla, että sä sovit muihinkin vakkoihin, mutta mun vakkaan puolestaan on ollut todella vaikea löytää kantta.
Toivottavasti vielä nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vielä nähdään.
Tottakai nähdään, ellei kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista nähdä sua, kun välillämme on tuhat ihmistä enkä enää koskaan saa vaihtaa edes paria sanaa kanssasi kahden.
Kyllä kaikki ihmiset, jotka haluavat jutella mun kanssa aina ovat löytäneet siihen jonkun raon.
No selkeästi hän ei sitten tarkoita sinua, kun kerran halua on ja rakoa ei, joten miksi kerroit tämän tähän? Eri
Osoittaakseni, että hän joko ei yritä tarpeeksi (tähän voi vaikuttaa) tai toista ei vain kiinnosta (tähän ei kannata vaikuttaa).
Älä huoli, saan hoidettua. Helvetti mikä nöyryytysnäytelmä syyttömänä! Kukaan ei ota minua huomioon mitenkään. Tiedän kyllä mitä tehdä, luota minuun. Kaikki se mikä elämässä tapahtuu on tarkoituksella jota emme voi tietää etukäteen aina. Syyttömänä syntyneet; rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sä ihan aidosti vaikutat niin monella kummallisellakin tavalla mun vastinkappaleelta, että tässä on pakko olla jotain. Sä olet mun vakan kansi. Ja tietystihän voi olla, että sä sovit muihinkin vakkoihin, mutta mun vakkaan puolestaan on ollut todella vaikea löytää kantta.
Kauniisti muotoiltu, kelle olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten minussa aavistus jo sinusta
Vaistoni kertoi samaa heti ensi kontaktista lähtien.
Elätkö vaistoasi kuunnellen?
Nää seksikeskustelut täällä vain vahvistaa sitä ajatusta, ettei tässä enää parisuhdetta tarvita. Miksi olla niin monella tavalla vääränlainen, kun voi olla ihan itsekseen just sellainen kuin on. Säästyy kaikkien energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole kiinnostuneita naisen suruista ja murheista.
Kyllä jotkut on. Voin ilahduttaa päiväänne kertomalla vielä lisää tuosta psykedeelistä (suu)seksiä tarjonneesta miehestä, jonka kimppuun *hyökkäsin* aina kun kyllästyin reiden silittämiseen.
Jos sanoin, että on murheita/en ole nukkunut tms., niin hän oli aina, että kerro vaan ja hän voi hoitaa (tiedätte varmaan mitä "hoitamisella" tässä yhteydessä tarkoitetaan xD)
Hän oli sellainen intohimoinen ja kiihkeä, itsevarma yolo man, ei sellaisten tunteet ja halut lässähdä jostain "väärästä" eleestä tms.
Okei. Ja miksi et ole tämän miehen kanssa?
Ei ole mahdollista (ei ole mikään varattu-juttu, eli ei siitä kyse)
Vierailija kirjoitti:
Nää seksikeskustelut täällä vain vahvistaa sitä ajatusta, ettei tässä enää parisuhdetta tarvita. Miksi olla niin monella tavalla vääränlainen, kun voi olla ihan itsekseen just sellainen kuin on. Säästyy kaikkien energiaa.
Täällä on erilaisten ihmisten erilaisia kokemuksia, ei täällä olevat tekstit liity välttisti mitenkään juuri sinuun ja sinun ihastuksiisi. Mieltymyksiä löytyy joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu olis just oikeanlainen, olipa sitten lahnailija tai aktiivinen. Joten älä sinäkään ajattele olevasi vääränlainen.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti muotoiltu, kelle olikaan.
Miksi sun vakkaan on ollut niin vaikea löytää kansi? Mikä siihen on vaikuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut on. Voin ilahduttaa päiväänne kertomalla vielä lisää tuosta psykedeelistä (suu)seksiä tarjonneesta miehestä, jonka kimppuun *hyökkäsin* aina kun kyllästyin reiden silittämiseen.
Jos sanoin, että on murheita/en ole nukkunut tms., niin hän oli aina, että kerro vaan ja hän voi hoitaa (tiedätte varmaan mitä "hoitamisella" tässä yhteydessä tarkoitetaan xD)
Hän oli sellainen intohimoinen ja kiihkeä, itsevarma yolo man, ei sellaisten tunteet ja halut lässähdä jostain "väärästä" eleestä tms.
Oli varmaan ulkomaalainen sit? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan ulkomaalainen sit? sivusta
Suomessa oli
Satutit. Etkä pyydä edes anteeksi😔
Ei tarvitse olla parisuhteessakaan, kyllä minä olen saanut ihan täysin tuntemattomalta mieheltä julkisella paikallakin välittämisen eleen ja lohdutusta, kun itkin lohduttomasti yksin siellä.