Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjoja olette hankkineet aikuisille lapsillenne?

Vierailija
20.12.2025 |

Mietin, että oonko jotenkin höppänä, kun aikuisille opiskeleville lapsilleni haluan lahjoja antaa. Tiedän kyllä, että tykkäävät paketeista ja joulusta ylipäätään, kuten itsekin. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharja, robotti-imuri, vaatteita, suklaata, astioita mitä puuttui ja rahaa. Poika 24 v opiskelija.

Vierailija
2/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivelahja oli smoothiekone, sellainen johon menee joka puteli erikseen. Sen lisäksi paljon muuta kuten matkailukirja, vitamiineja, viikonloppulaukku, oman kodin tarviketta, Playstation-peli, hajuvesi jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän minkäikäinen aikuinen lapsi.  Mun lasten viiskymppiset on jo ohi.  Heillä aikuiset lapset.

Vierailija
4/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hankkinut pojalle kalsareita, korvakorut, hajuvettä, kasvovoidetta lahjakortin parturiin ja suklaata. Osa toivelahjoja. Tytölle ostin kattilan (toivomus), korvikset, askartelujuttuja, päivävoidetta, takin, neuleen ja suklaata.

Molemmat opiskelevat. Mielellään ostaisin enemmänkin, mutta olen pienellä eläkkeellä. 

Vierailija
5/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjat on meillä lähinnä symbolisia. Suklaarasia, glögiä, pientä kosmetiikkaa, kosmetiikasta olen kysynyt etukäteen tarkasti että mitä toivoo. Puolin ja toisin pienet lahjat. Erikseen pitkin vuotta olen maksanut opiskelukuluja, junalippuja, ruokarahaa, mitä milloinkin. 

Vierailija
6/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kivaa ostaa lahjoja, lopetin itse kun tarkkaan mietitty lahja saa aina vasta-lahjana Pandan suklaa rasian.

Yhdessäolo tärkeintä.

Vierailija
7/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air fryerin, hierontalahjakortin, aikuisten Legopaketin, neuleen, tuoksun ja saman sarjan dödön, herkkuja. On ihan parasta antaa lahjoja!

Vierailija
8/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tilille, ruokakaupan muutaman kympin lahjakortti ja yksi pieni fyysinen lahja.

Vierailija
9/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin paketillisen rusinoita. Tiedän, että tykkää niistä, enkä kyllä ole yhtään hajulla mitä muuta voisin antaa.

Vierailija
10/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, nakkeja, selänraaputin.

Vierailija
11/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja tapahtumiin, Lupaus kaulakorut, sukkia ja rahaa. 

Vierailija
12/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle vaatteita ja suklaata. Toiselle puhelimen ja lahjakortteja, kun työttömänä ja toimeentulotuen varassa elävänä on kaikesta puutetta.

Vierailija
13/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille samanarvoinen lahjakortti. Toiselle tytölle uutta läppäriä varten, toiselle uuteen puhelimeen, pojalle sänkyyn. Lisäksi kaikille suklaata. Kulkevat yhtä lukuunottamalla julkisilla tänne, niin ei viitsi antaa mitään ylimääräistä tavaraa kuljetettavaksi.

Vierailija
14/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuoden seinäkalenteri, suklaata ja sukat.

Vierailija
15/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä halusivat: toinennsaa sodastreaminnja toinen näppiksen. Lisäksi suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi