Mitä lahjoja olette hankkineet aikuisille lapsillenne?
Mietin, että oonko jotenkin höppänä, kun aikuisille opiskeleville lapsilleni haluan lahjoja antaa. Tiedän kyllä, että tykkäävät paketeista ja joulusta ylipäätään, kuten itsekin.
Kommentit (15)
Toivelahja oli smoothiekone, sellainen johon menee joka puteli erikseen. Sen lisäksi paljon muuta kuten matkailukirja, vitamiineja, viikonloppulaukku, oman kodin tarviketta, Playstation-peli, hajuvesi jne.
Riippuu vähän minkäikäinen aikuinen lapsi. Mun lasten viiskymppiset on jo ohi. Heillä aikuiset lapset.
Oon hankkinut pojalle kalsareita, korvakorut, hajuvettä, kasvovoidetta lahjakortin parturiin ja suklaata. Osa toivelahjoja. Tytölle ostin kattilan (toivomus), korvikset, askartelujuttuja, päivävoidetta, takin, neuleen ja suklaata.
Molemmat opiskelevat. Mielellään ostaisin enemmänkin, mutta olen pienellä eläkkeellä.
Joululahjat on meillä lähinnä symbolisia. Suklaarasia, glögiä, pientä kosmetiikkaa, kosmetiikasta olen kysynyt etukäteen tarkasti että mitä toivoo. Puolin ja toisin pienet lahjat. Erikseen pitkin vuotta olen maksanut opiskelukuluja, junalippuja, ruokarahaa, mitä milloinkin.
Se on kivaa ostaa lahjoja, lopetin itse kun tarkkaan mietitty lahja saa aina vasta-lahjana Pandan suklaa rasian.
Yhdessäolo tärkeintä.
Air fryerin, hierontalahjakortin, aikuisten Legopaketin, neuleen, tuoksun ja saman sarjan dödön, herkkuja. On ihan parasta antaa lahjoja!
Rahaa tilille, ruokakaupan muutaman kympin lahjakortti ja yksi pieni fyysinen lahja.
Ostin paketillisen rusinoita. Tiedän, että tykkää niistä, enkä kyllä ole yhtään hajulla mitä muuta voisin antaa.
Lahjakortteja tapahtumiin, Lupaus kaulakorut, sukkia ja rahaa.
Yhdelle vaatteita ja suklaata. Toiselle puhelimen ja lahjakortteja, kun työttömänä ja toimeentulotuen varassa elävänä on kaikesta puutetta.
Kaikille samanarvoinen lahjakortti. Toiselle tytölle uutta läppäriä varten, toiselle uuteen puhelimeen, pojalle sänkyyn. Lisäksi kaikille suklaata. Kulkevat yhtä lukuunottamalla julkisilla tänne, niin ei viitsi antaa mitään ylimääräistä tavaraa kuljetettavaksi.
Ensi vuoden seinäkalenteri, suklaata ja sukat.
Mitä halusivat: toinennsaa sodastreaminnja toinen näppiksen. Lisäksi suklaata.
Sähköhammasharja, robotti-imuri, vaatteita, suklaata, astioita mitä puuttui ja rahaa. Poika 24 v opiskelija.