Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on sanottu ihan suoraan, että pitäisi lähteä.
Lähteä mistä? Avioliitosta? Työpaikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni paras vaihe on se, kun nainen ensimmäisen kerran avaa rintaliivien hakaset.
Kyllä on miehen tehtävä avata hakaset ekan kerran. Vätys mieheksi, joka ei osaa tai viitsi tai ole aloitteellinen tässä. Ei perässävedettäville!
Itselläni on upeat muistot sellaisesta miehestä, joka aina vaan silitteli reittä ja katseli muualle kunnes tein aloitteen :D Kieltämättä tilanne rassasi joskus hieman, ja kerran testasin kauan menee ennen kuin hän tekisi aloitteen seksiin, mutta neljännen tunnin kohdalla luovutin ja tein itse taas sen aloitteen, kun tämä silitteli vieläkin reittä. Mutta aina kun sen aloitteen teki, niin seksi oli upeaa.
Eri
Öö, mikä on aloite seksiin? Minä miehenä ainakin silitän reittä vaikka viikon jos se on mielessä, mutta ilman että toinen myös osoittaa jollain kosketuksella tai sanoilla halunsa, ei se siitä etene mihinkään. Ei aloitteellisuus nyt niinkään voi mennä että toinen on passiivinen lahna alusta loppuun toisen hoitaessa hommat... siihen voi olla jopa rikoslaissa oma terminologiansa... Sivusta.
Hän ei koskaan edennyt siitä silittämisestä mihinkään, silitti vain reittä samasta kohtaa koko ajan. Oli kyllä mukana heti ja otti ohjat käsiin kun hyökkäsin kimppuun ja aloitin seksin.
Omg mikä mies, en kestäisi päivääkään. Sivu
Mä taas en syttyis henkilöstä, joka kimppuun hyökkäämällä *aloittaa seksin* mutta kukin tavallaan. Eri
Mulla on miehenä vähän sama. Jos nainen on liian päällekäyvä, se jotenkin latistaa halut. Naisen pitää olla sopivasti vihjailevan viettelevä ja voi olla aloitteellinenkin, esim. hyväillä ja suudella, mutta sitten pitäis kuitenkin itse miehenä saada olla se, joka ne vaatteet repii toisen yltä. Ehkä se on se ikiaikainen saalistusvietti, jonka pitää miehellä edes jollain tavalla täyttyä, että hormonit hyrrää? Ajatuksen tasolla on kiihottavaa, jos nainen käy suoraan käsiksi ja alkaa kopeloimaan, mutta käytännön tasolla sellainen alkaa jotenkin naurattaa ja sitten homma lässähtää. On parempi, että nainen on viettelevä hienovaraisemmin ja antaa miehen halujen kasvaa ja sitten mies tekee aloitteen. Tai ainakin tältä minusta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Turvaan omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni paras vaihe on se, kun nainen ensimmäisen kerran avaa rintaliivien hakaset.
Kyllä on miehen tehtävä avata hakaset ekan kerran. Vätys mieheksi, joka ei osaa tai viitsi tai ole aloitteellinen tässä. Ei perässävedettäville!
Itselläni on upeat muistot sellaisesta miehestä, joka aina vaan silitteli reittä ja katseli muualle kunnes tein aloitteen :D Kieltämättä tilanne rassasi joskus hieman, ja kerran testasin kauan menee ennen kuin hän tekisi aloitteen seksiin, mutta neljännen tunnin kohdalla luovutin ja tein itse taas sen aloitteen, kun tämä silitteli vieläkin reittä. Mutta aina kun sen aloitteen teki, niin seksi oli upeaa.
Eri
Öö, mikä on aloite seksiin? Minä miehenä ainakin silitän reittä vaikka viikon jos se on mielessä, mutta ilman että toinen myös osoittaa jollain kosketuksella tai sanoilla halunsa, ei se siitä etene mihinkään. Ei aloitteellisuus nyt niinkään voi mennä että toinen on passiivinen lahna alusta loppuun toisen hoitaessa hommat... siihen voi olla jopa rikoslaissa oma terminologiansa... Sivusta.
Hän ei koskaan edennyt siitä silittämisestä mihinkään, silitti vain reittä samasta kohtaa koko ajan. Oli kyllä mukana heti ja otti ohjat käsiin kun hyökkäsin kimppuun ja aloitin seksin.
:D Hän oli komea, mukava, samat seksuaaliset mieltymykset ja seksin aikana näin tähtiä
Löitkö pääsi? Planetaariossa? Ulkona? Silmäoiretta? Kuvioitu katto? Tatuointi kumppanin naamassa? En kestä irrallisia langanpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö aloittaa taas dokaaminen ja avata viestiyhteys suhun. Kännissähän ne viestit lähtisi.
Miksi on vaikeaa laittaa viestiä selvin päin? Eihän kukaan halua mitään känniviestejä, jotka perutaan seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Turvaan omaan elämään.
Sinuna lähtisin.
Sinä lähdet varmaan näillä huitteilla viikonlopun viettoon. Hyvää sellaista sinulle.
Kaikki viestit 8.00 ja 13.30 väliltä poistettu. Jollain meni pahasti kuppi nurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Turvaan omaan elämään.
Miksi et lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
:D Hän oli komea, mukava, samat seksuaaliset mieltymykset ja seksin aikana näin tähtiä
Löitkö pääsi? Planetaariossa? Ulkona? Silmäoiretta? Kuvioitu katto? Tatuointi kumppanin naamassa? En kestä irrallisia langanpäitä.
Oli niin hyvä kemia, tekniikat ja suorastaan psykedeelistä suuseksiä c(:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö aloittaa taas dokaaminen ja avata viestiyhteys suhun. Kännissähän ne viestit lähtisi.
Miksi on vaikeaa laittaa viestiä selvin päin? Eihän kukaan halua mitään känniviestejä, jotka perutaan seuraavana päivänä.
Miksi peruttaisiin? En mä ainakaan oo koskaan perunu. Humalassa kynnys avoimesti paljastaa tunteensa vaan madaltuu. Ei se tarkoit että alkaa valehtelemaan. Sivust.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras vaihe ihastuksessa on se, kun toisen on vasta huomannut ja pannut merkille, eikä tunneta vielä kunnolla. Kaikki ne mielikuvat, joilla tyhjät kohdat ja tuntemattomat piirteet täydennetään, tekevät hänestä niin kutkuttavan ihanan. Todellisuus on usein pettymys fantasian rinnalla.
Kaipaan parin vuoden taakse. Niihin kuviin ja tunnelmiin.
Mielestäni taas parasta on se, kun on se vaihe jossa pääsee jo ihmisen pintakerroksien alle mihin kaikilla ei ole pääsyä eikä näkemystä nähdä se ihminen siinä sekä huomata jokaisen kerroksen jälkeen pitävänsä ihmisestä aina vain enemmän ja haluavansa olla hänen kanssaan. En pidä mistään kertakäyttösistä jutuista.
Mie tykkään myös eniten siitä, kun fantasia muuttuu tutustumisen myötä todellisuudeksi ja se oikea ihminen realistisine piirteineen onkin edelleen tai enemmän ihastuttava. Silloin puhutaan jo sairastumisesta etenevään rakkaustautiin. Ihastuminen on höttöä, mutta rakastuminen on lyijynvakavaa businestä. Sivusta.
Tuntuu vain siltä, että nykyään on entistä vaikeampi tutustua ihmisiin. Aika on kortilla ja sitä varjellaan, jaetaan vain tarkasti valittujen ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gordionin solmuilla ja pirunnyrkeillä voi harjoitella. Kannattaakin, ettei tosi paikassa iske paniikki.
Kyse on siis parista hakasesta, ei mistään älykkyystestistä..
Joo, mutta halu tyhmentää ihmistä. Sumentaa järjen. Sanat menevät sekaisin, tavarat putoilevat kädestä, yhtäkkiä on kaksi vasenta jalkaa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Sama
xD