Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
15201/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, selvitetään asiat. Pääset kuoreni alle.

Vierailija
15202/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sinua kaikissa kategorioissa.

Sama. Siksi sinä. Siksi en voi edes kuvitella, että kukaan muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15203/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sinua ja taaperoa.

Kiitos ajatuksestasi.

Vierailija
15204/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen vielä sun kans naimisiin.

Ei kannata. Mä oon kova hukkaamaan vihkisormuksia.

Siksikö sulla on uusi sormus?

Vierailija
15205/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan sua minne vain. Annan sun tehdä mitä tahansa. Seison sun rinnalla maailman palaessa ja taivaan perustusten murtuessa. Ole mulle Jangi niin olen sun Jin.

Haluan olla sun jangi.

Ootte hyvä jengi.

Vierailija
15206/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi levännyt vai rasittunut?

Jatkuvasti on ylirasittuneen ja valvoneen näköinen. Kunpa ymmärtäisi levätä riittävästi ja panostaa terveellisiin elämäntapoihin ennen kuin kroppa sanoo stop. Ei hän ole enää mikään kaksvitonen, joka jaksaa painaa kolmen tunnin yöunilla päivästä toiseen, viikosta toiseen.

Jotkut ei usko. Mikä sitten kenenkin syy on. Mulla kroppa antoi periksi kun jääräpäinen mieli ei suostunut. Nyt musta tuskin enää on kaivatuksi kellekään, hyvä kun itse jaksan kaipauksessani. Itse katson, että periksiantamattomuuteni on sekoitus optimismia ja velvollisuudentuntoa. Pitää vaan yrittää tehdä ja antaa kaikkensa kaikille ja on usko siihen että sinnikkyys palkitaan ja enemmän yrittämällä saa kaikki ratkottua. Sivusta.

PS. Ikävä.

Kuulostat vähän mun kaivatultani. Ei hän aina näytä väsyneeltä, liioittelin yllä. Parhaimmillaan hän on tosi freesin näköinen. Ja on hän upea väsyneenäkin. Just tuollainen velvollisuudentuntoinen, ehkä myös hieman perfektionismiin taipuvainen. Haluaa aina itse varmistaa kaikki asiat, muutoin ei saa rauhaa. Minullakin on ikävä häntä. Haluaisin ensinnäkin halata häntä tiukasti ja pitkään, pusutella niskaan.

Kuvauksen puolesta aika paljon kuin minä, mutta en nyt sentään upea ole koskaan, enkä keksi kuka mua ikävöisi saati haluisi halailla. Toivottavasti ei kukaan, koska hän ainakaan ei, joten ne olis kaikki vääriä.

Mutta joo, valvon paljon ja hereillä ollessa teen paljon. Varmana näkyy naamasta, mutta ei sen väliä, enhän mä itse omaa naamaani joudu tuijottamaan.

Sivusta siis

Jos et millään keksi, kuka sua vois kaivata, niin sitten et varmaan ole hän. Hän näet kyllä ymmärtää, että kaikki meidän välillämme tapahtunut on johtunut siitä, että kaipaan häntä. Ja hän on kyllä upea, aina. Eikä vain minun mielestäni.

Kuvaile häntä vähän? sivu

Vierailija
15207/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt mammoille, erikoisesti yhdelle uurastajalle😍

Vierailija
15208/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan huomenna hyvä päivä? 

On. Päivä paistaa, ihmiset kypsiä, mantelitumakkeensa etenkin.

Vierailija
15209/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sinua kaikissa kategorioissa.

Sama. Siksi sinä. Siksi en voi edes kuvitella, että kukaan muu.

Paljon sanottu.

Vierailija
15210/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aion hiplailla sua. Sitä ootellessa hyvää yötä! 

Vierailija
15211/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiedä sitä ootko flunssainen tms. Sitäkin pohdin nimittäin eilen. Selittäis hiljaisuuden. 

Vierailija
15212/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha täs vaihees vielä sanoa.

Vierailija
15213/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕

Paljon lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘

Hyvää yötä ja kauniita unia sen myötä. 💕

Lämpimiä halauksia ja paljon lentosuukkosia sinulle. 🤗🤗🤗😘😘😘

Kiitos 💕😘

Vierailija
15214/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, vaikka en kaivattua näe.

Vierailija
15215/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät yöt mammoille, erikoisesti yhdelle uurastajalle😍

😍

Vierailija
15216/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä <3  Maailma on kaunis aina

Vierailija
15217/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen vielä sun kans naimisiin.

Ei kannata. Mä oon kova hukkaamaan vihkisormuksia.

Siksikö sulla on uusi sormus?

Eihän oo.

Vierailija
15218/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi levännyt vai rasittunut?

Jatkuvasti on ylirasittuneen ja valvoneen näköinen. Kunpa ymmärtäisi levätä riittävästi ja panostaa terveellisiin elämäntapoihin ennen kuin kroppa sanoo stop. Ei hän ole enää mikään kaksvitonen, joka jaksaa painaa kolmen tunnin yöunilla päivästä toiseen, viikosta toiseen.

Jotkut ei usko. Mikä sitten kenenkin syy on. Mulla kroppa antoi periksi kun jääräpäinen mieli ei suostunut. Nyt musta tuskin enää on kaivatuksi kellekään, hyvä kun itse jaksan kaipauksessani. Itse katson, että periksiantamattomuuteni on sekoitus optimismia ja velvollisuudentuntoa. Pitää vaan yrittää tehdä ja antaa kaikkensa kaikille ja on usko siihen että sinnikkyys palkitaan ja enemmän yrittämällä saa kaikki ratkottua. Sivusta.

PS. Ikävä.

Kuulostat vähän mun kaivatultani. Ei hän aina näytä väsyneeltä, liioittelin yllä. Parhaimmillaan hän on tosi freesin näköinen. Ja on hän upea väsyneenäkin. Just tuollainen velvollisuudentuntoinen, ehkä myös hieman perfektionismiin taipuvainen. Haluaa aina itse varmistaa kaikki asiat, muutoin ei saa rauhaa. Minullakin on ikävä häntä. Haluaisin ensinnäkin halata häntä tiukasti ja pitkään, pusutella niskaan.

Kuvauksen puolesta aika paljon kuin minä, mutta en nyt sentään upea ole koskaan, enkä keksi kuka mua ikävöisi saati haluisi halailla. Toivottavasti ei kukaan, koska hän ainakaan ei, joten ne olis kaikki vääriä.

Mutta joo, valvon paljon ja hereillä ollessa teen paljon. Varmana näkyy naamasta, mutta ei sen väliä, enhän mä itse omaa naamaani joudu tuijottamaan.

Sivusta siis

Jos et millään keksi, kuka sua vois kaivata, niin sitten et varmaan ole hän. Hän näet kyllä ymmärtää, että kaikki meidän välillämme tapahtunut on johtunut siitä, että kaipaan häntä. Ja hän on kyllä upea, aina. Eikä vain minun mielestäni.

Juu, siis en tietenkään ole kaivattusi. Ei meidän välillä ole mitään koskaan ollut, eikä tule olemaankaan. Kunhan vain kuvauksesta tunnistin itseni, eli samastuin. Paitsi sen upeuden osalta.

Kauniisti kirjoitat kaivatustasi, kaikkea hyvää teille!

Samasivu

Vierailija
15219/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut hoitaa asian kunnialla. Satun olemaan ruosteessa näiden asioiden kanssa.

Vierailija
15220/27486 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, selvitetään asiat. Pääset kuoreni alle.

Jos todella olet tuota mieltä, niin laita viesti irl, jossa sanot jotain, josta voi edes etäisesti päätellä tuon saman. Tiedät, että tässä tilanteessa se aloite tulee joko sulta tai sitä ei tule ollenkaan. Eikä johdu siitä, ettenkö haluais.

Ketju on lukittu.