Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mielettömältä kitujunttilasta paperipölyn keskeltä, 30km ja rajain vikapuolelta. Huomiseen rakas, ja kaipaajat toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen lehmä, pysyhän huomenna koko päivä kotona. En halua pilata päivääni näkemällä sinut vahingossa.
Siellä taas obsessoitunut kaipaaja kärvistelemässä tunteidensa kanssa.
?
Me oltaisiin oltu niin kuin Bridget Jones ja Mark Darcy. Minä toope ja sinä naistasi häpeävä lakimies.
Haluan vielä katsoa silmiisi... Iso ikävä. Ja haluaisin pian kuulla äänesi, taas.
Nuku hyvin, komistus.
Vierailija kirjoitti:
Punainen lehmä, pysyhän huomenna koko päivä kotona. En halua pilata päivääni näkemällä sinut vahingossa.
Mulle varmaan. Hyvästi. Meen pois
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua. Hitto.
Tämäpä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Eskarin Tiina🤗
Minkä eskarin?
Huomenta! Asioita on taas pistetty eteenpäin, katsotaan löytyykö keneltäkään apuja edes itsensä vuoksi. Sata sata ropisee, pili pili pom! Hassun hauskaa perjantaita! 🌞
Hyvää työpäivää unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia lentosuukoilla 🤗🤗🤗😘😘
Huomenta mammoille 😉 olkaahan kiltisti viikonloppuna..
Kahvilla ja sinua vielä hetken ajatellen mies. Sä oot kiva ja haluan tutustua... 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista huomenta ihana H-nainen. Valvoin ja mietin sinua. Saisinpa painaa sinut rintaani vasten. Olisitpa minun.
Onko hän "jonkun toisen"?
Tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sinua, Aarteeni.
Mihin?
Rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras vaihe ihastuksessa on se, kun toisen on vasta huomannut ja pannut merkille, eikä tunneta vielä kunnolla. Kaikki ne mielikuvat, joilla tyhjät kohdat ja tuntemattomat piirteet täydennetään, tekevät hänestä niin kutkuttavan ihanan. Todellisuus on usein pettymys fantasian rinnalla.
Kaipaan parin vuoden taakse. Niihin kuviin ja tunnelmiin.
Mielestäni taas parasta on se, kun on se vaihe jossa pääsee jo ihmisen pintakerroksien alle mihin kaikilla ei ole pääsyä eikä näkemystä nähdä se ihminen siinä sekä huomata jokaisen kerroksen jälkeen pitävänsä ihmisestä aina vain enemmän ja haluavansa olla hänen kanssaan. En pidä mistään kertakäyttösistä jutuista.
Mie tykkään myös eniten siitä, kun fantasia muuttuu tutustumisen myötä todellisuudeksi ja se oikea ihminen realistisine piirteineen onkin edelleen tai enemmän ihastuttava. Silloin puhutaan jo sairastumisesta etenevään rakkaustautiin. Ihastuminen on höttöä, mutta rakastuminen on lyijynvakavaa businestä. Sivusta.
Niin, jos noin tapahtuu. Aloituksessahan kävi päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi puhua, mutta eihän sitä mahdollisuutta koskaan tule.
Pitäisi myös pussata. Samallahan nuo hoitaa pois alta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit, ehkä näkökulmasi muuttuisi.
Miksi et kerro? Oletko muuttanut mieltä meidän suhteen?
Öitä