Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te taidatte väistellä toisianne.
En väistele ketään. Menen aina päin🔥
Ja läpi vaikka harmaan kiven. Ennemmin vaikka kuolen. Revin rahatkin aina jostakin. Ristiriitoja tulossa, ei kannattaisi valehdella koskaan kun kysymyksessä on ihmisten elämät.
Hävettää. En tuu sinne enää ikinä. Muutan toiselle puolelle kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan sua minne vain. Annan sun tehdä mitä tahansa. Seison sun rinnalla maailman palaessa ja taivaan perustusten murtuessa. Ole mulle Jangi niin olen sun Jin.
Haluan olla sun jangi.
Sinä olet se, johon nojaan. Mikään riippakivi en halua olla, mutta saan sinusta toivoa. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Tapa se toikin hoitaa asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset, maailman sisäänpäin kääntynein kansa. Meillä hävetään omia tunteitaan, omia saavutuksia ja omaa osaamista. Meillä piilotellaan kaikki tarpeellinen, ettei kateus ajaisi meitä ojasta allikkoon. Suomalainen uskaltaa mitä vain, paitsi puhua tunteistaan.
Prkl.
Kell onni on se onnen kätkeköön. Minusta hyvä neuvo.
Nyt ei ollut tarkoitus joten ja olet täysin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi levännyt vai rasittunut?
Jatkuvasti on ylirasittuneen ja valvoneen näköinen. Kunpa ymmärtäisi levätä riittävästi ja panostaa terveellisiin elämäntapoihin ennen kuin kroppa sanoo stop. Ei hän ole enää mikään kaksvitonen, joka jaksaa painaa kolmen tunnin yöunilla päivästä toiseen, viikosta toiseen.
Jotkut ei usko. Mikä sitten kenenkin syy on. Mulla kroppa antoi periksi kun jääräpäinen mieli ei suostunut. Nyt musta tuskin enää on kaivatuksi kellekään, hyvä kun itse jaksan kaipauksessani. Itse katson, että periksiantamattomuuteni on sekoitus optimismia ja velvollisuudentuntoa. Pitää vaan yrittää tehdä ja antaa kaikkensa kaikille ja on usko siihen että sinnikkyys palkitaan ja enemmän yrittämällä saa kaikki ratkottua. Sivusta.
PS. Ikävä.
Kuulostat vähän mun kaivatultani. Ei hän aina näytä väsyneeltä, liioittelin yllä. Parhaimmillaan hän on tosi freesin näköinen. Ja on hän upea väsyneenäkin. Just tuollainen velvollisuudentuntoinen, ehkä myös hieman perfektionismiin taipuvainen. Haluaa aina itse varmistaa kaikki asiat, muutoin ei saa rauhaa. Minullakin on ikävä häntä. Haluaisin ensinnäkin halata häntä tiukasti ja pitkään, pusutella niskaan.
Kuvauksen puolesta aika paljon kuin minä, mutta en nyt sentään upea ole koskaan, enkä keksi kuka mua ikävöisi saati haluisi halailla. Toivottavasti ei kukaan, koska hän ainakaan ei, joten ne olis kaikki vääriä.
Mutta joo, valvon paljon ja hereillä ollessa teen paljon. Varmana näkyy naamasta, mutta ei sen väliä, enhän mä itse omaa naamaani joudu tuijottamaan.
Sivusta siis
Jos et millään keksi, kuka sua vois kaivata, niin sitten et varmaan ole hän. Hän näet kyllä ymmärtää, että kaikki meidän välillämme tapahtunut on johtunut siitä, että kaipaan häntä. Ja hän on kyllä upea, aina. Eikä vain minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, en muuta tai muita, vastauksena eiliseen kyselyyn. Täällä on paljon väkeä ja suomessa on rajoitettu määrä sanoja. Ja haluaisin selvittää asiat.
Miksi haluat selvittää?
Kaivattuni sanoi eilen haluavansa selvittää asiat. Hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset, maailman sisäänpäin kääntynein kansa. Meillä hävetään omia tunteitaan, omia saavutuksia ja omaa osaamista. Meillä piilotellaan kaikki tarpeellinen, ettei kateus ajaisi meitä ojasta allikkoon. Suomalainen uskaltaa mitä vain, paitsi puhua tunteistaan.
Prkl.
Näinhän se valitettavasti on. Suomalaiset ovat tosi rohkeita paitsi jos kyseessä tunteet
Tunteet ja rehellisyys sekä avun tarjoaminen.
Ajattelen sinua ja taaperoa.
Olisitpa sylissäni hellittävänä. Helliä suudelmia ja haleja sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, en muuta tai muita, vastauksena eiliseen kyselyyn. Täällä on paljon väkeä ja suomessa on rajoitettu määrä sanoja. Ja haluaisin selvittää asiat.
Miksi haluat selvittää?
Kaivattuni sanoi eilen haluavansa selvittää asiat. Hänkin.
Miten selvitettäisiin?
Sivusta osallistuu
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mulle tämä. Sulla hävettää, että roikun lähellä ja teen tikusta asiaan. .
Pakko varmaan mennä pois. Mistä ihmeestä löydän ymmärtävän viiteryhmän elämääni? Kun on vanha ruma läski ei välttämättä ole samalla tavalla toivoa kuin nuoremmilla
Tänään teki mieli erityisesti halata. Silittää. En aistinut että mä saisin. Yötä.
Vierailija kirjoitti:
Menen vielä sun kans naimisiin.
Ei kannata. Mä oon kova hukkaamaan vihkisormuksia.
Nyt iski ikävä, heräsin. Silmät kiinni uudestaan, niin sut viereeni saan.
Onkohan huomenna hyvä päivä?
Tilasto: Jako kahteen. M, ylös, N, alas.
Ehkä voisin huomenillalla käydä taas etsimässä sun lempipaikkaa. Jos se ei älyttömän kaukana ole ja jos sinne pääsee edes nyt. Oletin että se aika on aika myöhäinen, jolloin sulla on omaa aikaa. Mutta toisaalta ehkä koitit kertoa, että haluaisit mun tulevan jonnekin toisaalle erääseen toiseen suurpiirteisempään aikaan tai sittenkin erääseen kolmanteen paikkaan eräänä kolmantena aikana. Tiedä häntä. No ehkä pitäis panostaa vähän kaikkialla pyörimiseen, jos jaksais ja kehtais.
Lähetkö messiin Jose?