Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te taidatte väistellä toisianne.
Jos on tarpeeksi solmussa, ei muu auta.
Väistely vain pahentaa. Sivu
Olis tosi kiva, jos ihmiset ymmärtäisi näitä asioita, eikä elättelisi päissään epämääräisiä skenaarioita. Eri
Mitä pitäis ymmärtää?
Ymmärtää tehdä oikein. Syö mun kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen vielä sun kans naimisiin.
Miehen vai naisen?
Miehen.
T? M? Kuka?
Sun mielestä tää taitaa olla hyvä näin. Olisithan sä muuten varmaan muuta osoittanut. 💛🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus puhe on turhaa.
Vaaditaan tekoja.
Niin pitäisi, mutta kun ei voi.
Miksei voi? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus puhe on turhaa.
Vaaditaan tekoja.
Niin pitäisi, mutta kun ei voi.
Kyllä voi kun on rohkea. Teko ei vaadi paljoa. Apu voi olla arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, en muuta tai muita, vastauksena eiliseen kyselyyn. Täällä on paljon väkeä ja suomessa on rajoitettu määrä sanoja. Ja haluaisin selvittää asiat.
Miksi haluat selvittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tosi kiva, jos ihmiset ymmärtäisi näitä asioita, eikä elättelisi päissään epämääräisiä skenaarioita. Eri
Mitä pitäis ymmärtää?
Ymmärtää tehdä oikein. Syö mun kädestä.
Tää ei ollu multa. Mun kädest syö moniki. Sivust
Kaivata voi vaikka on kuinka tyytyväinen elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan menetettyä kauneuttani.
Kuten me kaikki.
Mitä sun järjen ääni sanoo? Mä en ilmeisesti koskaan ole sun järjen valinta.
Vierailija kirjoitti:
En väistele ketään. Menen aina päin🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäis ymmärtää?
Sepä se, kun ei auta suoraankaan sanoa. Ei mene silti perille.
Seuraan sua minne vain. Annan sun tehdä mitä tahansa. Seison sun rinnalla maailman palaessa ja taivaan perustusten murtuessa. Ole mulle Jangi niin olen sun Jin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset, maailman sisäänpäin kääntynein kansa. Meillä hävetään omia tunteitaan, omia saavutuksia ja omaa osaamista. Meillä piilotellaan kaikki tarpeellinen, ettei kateus ajaisi meitä ojasta allikkoon. Suomalainen uskaltaa mitä vain, paitsi puhua tunteistaan.
Prkl.
Kell onni on se onnen kätkeköön. Minusta hyvä neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset, maailman sisäänpäin kääntynein kansa. Meillä hävetään omia tunteitaan, omia saavutuksia ja omaa osaamista. Meillä piilotellaan kaikki tarpeellinen, ettei kateus ajaisi meitä ojasta allikkoon. Suomalainen uskaltaa mitä vain, paitsi puhua tunteistaan.
Prkl.
Näinhän se valitettavasti on. Suomalaiset ovat tosi rohkeita paitsi jos kyseessä tunteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi levännyt vai rasittunut?
Jatkuvasti on ylirasittuneen ja valvoneen näköinen. Kunpa ymmärtäisi levätä riittävästi ja panostaa terveellisiin elämäntapoihin ennen kuin kroppa sanoo stop. Ei hän ole enää mikään kaksvitonen, joka jaksaa painaa kolmen tunnin yöunilla päivästä toiseen, viikosta toiseen.
Jotkut ei usko. Mikä sitten kenenkin syy on. Mulla kroppa antoi periksi kun jääräpäinen mieli ei suostunut. Nyt musta tuskin enää on kaivatuksi kellekään, hyvä kun itse jaksan kaipauksessani. Itse katson, että periksiantamattomuuteni on sekoitus optimismia ja velvollisuudentuntoa. Pitää vaan yrittää tehdä ja antaa kaikkensa kaikille ja on usko siihen että sinnikkyys palkitaan ja enemmän yrittämällä saa kaikki ratkottua. Sivusta.
PS. Ikävä.
Kuulostat vähän mun kaivatultani. Ei hän aina näytä väsyneeltä, liioittelin yllä. Parhaimmillaan hän on tosi freesin näköinen. Ja on hän upea väsyneenäkin. Just tuollainen velvollisuudentuntoinen, ehkä myös hieman perfektionismiin taipuvainen. Haluaa aina itse varmistaa kaikki asiat, muutoin ei saa rauhaa. Minullakin on ikävä häntä. Haluaisin ensinnäkin halata häntä tiukasti ja pitkään, pusutella niskaan.
Kuvauksen puolesta aika paljon kuin minä, mutta en nyt sentään upea ole koskaan, enkä keksi kuka mua ikävöisi saati haluisi halailla. Toivottavasti ei kukaan, koska hän ainakaan ei, joten ne olis kaikki vääriä.
Mutta joo, valvon paljon ja hereillä ollessa teen paljon. Varmana näkyy naamasta, mutta ei sen väliä, enhän mä itse omaa naamaani joudu tuijottamaan.
Sivusta siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hääyö oli yhtä suuri pettymys kuin koko avioliitto. Virhe mikä virhe, minkäs sille enää voi.
Siinä vaiheessa vasta selvisi? Ihmettelen.
Rakkaudesta sekaisin, syyntakeeton. Harhainen. En ole enää. Realiteetit veti turpaan.
Terkkuja hyväntuuliselle lesbolle!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Hyvää yötä ja kauniita unia sen myötä. 💕
Lämpimiä halauksia ja paljon lentosuukkosia sinulle. 🤗🤗🤗😘😘😘
Siinä vaiheessa vasta selvisi? Ihmettelen.