Alkoi tehdä yhtä äkkiä hirveästi mieli tupakkaa!
Mun ei pitäisi edes polttaa kun mulla on Basedowin tauti. En ole koskaan säännöllisesti polttanutkaan. Mutta nyt yhtäkkiä tuli hirveä hinku saada tupakkaa! Mitähän mahtaa maksaa nykyään Suomi Finlandissa aski? Tietääkö kukaan?
Kommentit (28)
Paljon ja ihmettelen miten jollain taviksella (tai jopa köyhällä) on varaa tupakoida. Itse tupakoin joskus viihteellä, mutta se, että joka viikko menee yli 20€ röökiin, niin hui helvata!
Vierailija kirjoitti:
Jotain 12-13€
Ei voi olla totta! Aloin nauraa ihan ääneen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain 12-13€
ap
Miksi nauraa? Kauppa on vielä auki.
Vierailija kirjoitti:
Paljon ja ihmettelen miten jollain taviksella (tai jopa köyhällä) on varaa tupakoida. Itse tupakoin joskus viihteellä, mutta se, että joka viikko menee yli 20€ röökiin, niin hui helvata!
Tupakka on elintarvike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain 12-13€
ap
Joo menen hakemaan. Justiin vaan olisin ollut reissussa ja siellä aski oli pari euroa. En tajunnut silloin ostaa.
Suomi on kyllä yksi iso köyhyysloukku.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain 12-13€
ap
Mikäs se siinä nauratti? Kyllähän moni tuopistakin saman hinnan maksaa kun tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
70€ viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain 12-13€
ap
Joo menen hakemaan. Justiin vaan olisin ollut reissussa ja siellä aski oli pari euroa. En tajunnut silloin ostaa.
Suomi on kyllä yksi iso köyhyysloukku.
ap
No hei, sen paremmalta se maistuu, mitä kalliimpaa.
Onko tyhmyytesi muilla tavoin haitannut elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Tuu tuu tupakka rulla...
Siinä imeväisiä opetetaan himoitsemaan tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka on elintarvike.
Ei. Kondomi on elintarvike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain 12-13€
ap
Mikäs se siinä nauratti? Kyllähän moni tuopistakin saman hinnan maksaa kun tekee mieli.
Just tää Suomen mahdottomuus kaikessa. Mikä täällä olis halpaa tai parempaa kuin muualla? Ei tuu nyt justiin mitään mieleen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Osta joltain tai pyydä kaveria tuomaan ulkomailta. Maksat vaan noin 5e aski.
Jotain 12-13€