Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mulle voi J laittaa sydämiä niin paljon kuin sielu sietää, muuta ei tarvitsisi :) vastaisin takaisin samoin.
Olispa L samaa mieltä.
-yks J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkös olisi ihanaa, jos oma kaivattu laittaisi sydän -viestin🥰
Tietysti olisi ihanaa, mutta ajatelkaa jos tämä sydän tulisikin siltä epäkiinnostavalta työpaikan hyypiöltä. Mitä siihen sanoisitte? Olisi taatusti epämääräistä ja outoa ahdistelua.
No tämähän se näissä aina. Kun ei voi lopulta yhtään tietää mikä on oma markkina-arvo sen kaivatun mielessä.
Siksi minä en tee mitään selkeää aloitetta. Olen pari kertaa yrittänyt jotain sanoa hänelle kun siihen on ollut tilaisuus, mutta olen saanut vaikutelman, ettei enempi juttelu kiinnosta. Voin siis edelleen kohdata hänet ilman että olen nolannut itseni täysin. Ei hän tyhmä mies ole, kyllä on täytynyt ymmärtää kiinnostukseni. Emme kylläkään näe yhteisessä työpaikassa.
Hajoaako se sun elämä jo kohta, vai tarvitsetko mun apua vielä?
Vierailija kirjoitti:
Apu on aina tarpeen jos se tulee ammattilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apu on aina tarpeen jos se tulee ammattilaiselta.
Kuulostaa ahdistavalta...
Olen aina ihastunut itsevarmoihin ja jotenkin aktiiviisiin ja urheilullisiin miehiin. Ketään en ole saanut. Miksi en voi ihastua johonkin aivan toisenlaiseen. Nytkin kuolaan erään miehen perään, vaikka tiedän ettei hän minusta ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko, jos sulla ei ole kaikki hyvin?
En ja jos minua yhtään tunnet niin tiedät sen.
Ahdistuksen ammatilaiselta saa lääkeapuakin.
Vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä elämän kokemuksella, minulla joku käry siitä, miten kiinnostunut ihminen käyttäytyy. Sinusta en kuitenkaan saa mitään selkoa. Menet pois, tulet takaisin, menet pois, tulet takasin. Ja sitten vielä se katse.
Jos yhtään lohduttaa niin olen itsekin aivan sekaisin tunteistani ja kaikesta muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Never to suffer would never to have been blessed.
- Edgar Allan Poe
Eräs kärsi meidän kaikkien puolesta. Juolahti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Never to suffer would never to have been blessed.
- Edgar Allan Poe
Eräs kärsi meidän kaikkien puolesta. Juolahti mieleen.
Niinpä, minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle voi J laittaa sydämiä niin paljon kuin sielu sietää, muuta ei tarvitsisi :) vastaisin takaisin samoin.
Johanna?
Jaa kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihastunut itsevarmoihin ja jotenkin aktiiviisiin ja urheilullisiin miehiin. Ketään en ole saanut. Miksi en voi ihastua johonkin aivan toisenlaiseen. Nytkin kuolaan erään miehen perään, vaikka tiedän ettei hän minusta ole kiinnostunut.
En ole erityisen aktiivinen, enemmänkin sohvalla nautiskelija. Geenit on vaan tulleet suoraan taivaasta.
Toivon kaikille kauniita ajatuksia!
Kaivatulle tietysti eniten. 🍀
Mitä mä täällä enää kaipaan, kun kaikki on jo ohi? Sydänparkani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä täällä enää kaipaan, kun kaikki on jo ohi? Sydänparkani.
Mikään ei ole edes päässyt edes alkuun. Tee se aloite.
Tässä päivässä on paljon kaunista...Ajatuksia sinusta ja hetkestä, kun katsoin sinisiin silmiisi...🤗
Mulla on lainaa sen verran, kun ottaa tuosta yhden nollan pois.