Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Samaan konkurssiin kaikki tyynni!
Mutta minullahan on kaikki keinot lähentyä vaikka kuinka paljon ja liikaakin, mutta valitsen itse pysyä etäällä. Syitä on useita. Pitäisi löytyä päättelykykyä laskea ne.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko, jos sulla ei ole kaikki hyvin?
En. Kysyvälle vastaisin. Irl.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkös olisi ihanaa, jos oma kaivattu laittaisi sydän -viestin🥰
Tietysti olisi ihanaa, mutta ajatelkaa jos tämä sydän tulisikin siltä epäkiinnostavalta työpaikan hyypiöltä. Mitä siihen sanoisitte? Olisi taatusti epämääräistä ja outoa ahdistelua.
Niinpä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mutta minullahan on kaikki keinot lähentyä vaikka kuinka paljon ja liikaakin, mutta valitsen itse pysyä etäällä. Syitä on useita. Pitäisi löytyä päättelykykyä laskea ne.
Ei tämä varmaankaan ole minulle, mutta ilmoitatko tässä jollekin, ettet halua mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olisi ihanaa, mutta ajatelkaa jos tämä sydän tulisikin siltä epäkiinnostavalta työpaikan hyypiöltä. Mitä siihen sanoisitte? Olisi taatusti epämääräistä ja outoa ahdistelua.
Niinpä. 😊
Eitoivotulle ei vastata takaisin mitään, viidakon laki
Tuuhan Ansku tänne. Puhutaan.
Mitä sä piilotat sisälläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä varmaankaan ole minulle, mutta ilmoitatko tässä jollekin, ettet halua mitään?
En, se on tämänhetkinen tilanne. Ei aina voi toimia halujensa mukaan. Varsinkaan jos se ei ole kaikille harmitonta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se syy on toinen nainen/mies. Vähintään jotain vastaavaa salattavaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia pidän sinut etäällä.
Saa kaiken kivan, mutta ei tartte olla paikalla, kun apua tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Ton kysymyksen olen kuullut kerran, poliisiasemalla
Vierailija kirjoitti:
Surua, ahdistusta, tuskaa,
rakkautta, hellyyttä, ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuuhan Ansku tänne. Puhutaan.
Mihin tulen? Mistä puhutaan?
T. Ansku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, se on tämänhetkinen tilanne. Ei aina voi toimia halujensa mukaan. Varsinkaan jos se ei ole kaikille harmitonta.
Tuntematta tilannettasi vaikuttaa siltä, että olet päätöksesi tehnyt. Toivottavasti toinenkin osapuoli sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tosi kova ikävä.
Onhan se, mutta minkäs teet kun toista ei kiinnosta.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä halunnutkaan olla pelkästään halujen kohde...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. 😊
Eitoivotulle ei vastata takaisin mitään, viidakon laki
Lakimuutos voisi olla paikallaan.
Rikolliset eivät ole rehellisiä.