Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin postin 😊
Ei tullut perille, posti kadotti sen 😫
Ei hätää. Laitoin uuden 😊
Sulla on vanha osoite siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että rakastin sua jo silloin. Mutta taistelin vastaan. Ja nyt se tunteen aalto pyyhkäisi yli niin ettei ollut enää mitään tehtävissä. Onkohan meidät alunperin luotu toisillemme?
Kenelle tämä?
Pitkälle vaalealle miehelle
Mulla ei ole mielikuvitusta olla niin romanttinen kuin luonne edellyttäisi. Niinpä on parasta keskittyä vaan siihen, mihin viitsin nähdä vaivaa - eli seksiin. Jos nainen haluat mun olevan antelias ja huomaavainen, niin lyö setelitukko kouraan, niin pidän huolta suhteestamme järjestämällä meille kivaa tekemistä. :D
Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi kun näitä parisuhteita kokee, niin ei jaksa enää. Jokohan olisi aika eläköityä niistä puuhista.
Ei ole.
"Importance of giving love"
https://academic.oup.com/psychsocgerontology/article/76/2/391/5943916?l…Artikkelista lainauksen lainaus:
All awakening to love is spiritual awakening. Love empowers us to live fully and die well.
Valoa ja valaistuneisuutta kohti, antaen rakkautta
Koko yön odottaen aamun halauksia
Jollei muista illan halauksia - lusikassa halaus pysyy
Antaen ja saaden rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon tää sivusto on avattu, mielenkiinnosta vaan
Löytyy otsikon yhteydestä. Onko kivaa?
Ei tää ketju vaan sivusto, siis jos joku tietää
1998 syksyllä keskustelut
Vuodenajat vaihtuu
Mut edelleen sua
Taloja sortuu
Ja edelleen sua
Tutustun toiseen
Tutustun kolmanteen
Tuli neljäs
Mut edelleen sua
Katsees, jolla osuman teit
Jotain mitä en oo tuntenu ennen
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua aina.
Rakastan sua aina. Älä epäile.
Ei romanttisuuteen isoa rahaa tarvita. Kenellä tahansa on varaa kauniisiin sanoihin ja eleisiin. Jos naiset haluavat isoeleisiä lahjoja, ostakoot itse. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että rakastin sua jo silloin. Mutta taistelin vastaan. Ja nyt se tunteen aalto pyyhkäisi yli niin ettei ollut enää mitään tehtävissä. Onkohan meidät alunperin luotu toisillemme?
Kenelle tämä?
SXXX:lle 😘
Miksi trollaat sivusta? Etkö keksi omia avauksia? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Pitkälle vaalealle miehelle
Milloin oli silloin? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
SXXX:lle 😘
Vissiin sitten niin. 😘
SXXX
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mielikuvitusta olla niin romanttinen kuin luonne edellyttäisi. Niinpä on parasta keskittyä vaan siihen, mihin viitsin nähdä vaivaa - eli seksiin. Jos nainen haluat mun olevan antelias ja huomaavainen, niin lyö setelitukko kouraan, niin pidän huolta suhteestamme järjestämällä meille kivaa tekemistä. :D
Korjattu.
Minä korjaisin tuon tummenetun muotoon: mikä minusta on kivaa
sivusta
Miten sitä voikin mennä jostain ihmisestä näin sekaisin ja tuntua omalta heti jo ensi näkemältä... Yksipuolisesti.
Saisin susta virtaa ja motia
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voikin mennä jostain ihmisestä näin sekaisin ja tuntua omalta heti jo ensi näkemältä... Yksipuolisesti.
Otikko selvää vai oliko nyt rationaalisen ajatuksen lopputulos? En jaksa enää luottaa täällä kenenkään kykyyn tehdä aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan saanut kadonnutta kiinnostusta uuteen roihuun? Nyt näyttää kyllä pahalta.
Mitä ihmettä? Se on merkki kääntää uusi sivu elämässä. Jos tämä olisi minulle, en haluaisi että toinen yrittäisi vastentahtoisesti tykätä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi kun näitä parisuhteita kokee, niin ei jaksa enää. Jokohan olisi aika eläköityä niistä puuhista.
Ei ole.
"Importance of giving love"
https://academic.oup.com/psychsocgerontology/article/76/2/391/5943916?l…Artikkelista lainauksen lainaus:
All awakening to love is spiritual awakening. Love empowers us to live fully and die well.
Valoa ja valaistuneisuutta kohti, antaen rakkautta
Koko yön odottaen aamun halauksia
Jollei muista illan halauksia - lusikassa halaus pysyy
Antaen ja saaden rakkautta
Sitä kohti. Lusikassa, käsi kädessä. Halaus pysyy, rakkaus pysyy.
Kenelle?