Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
14121/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rahaa olla niin romanttinen kuin luonne edellyttäisi. Niinpä on parasta keskittyä vaan siihen, mikä on ilmaista - eli seksiin. Jos nainen haluat mun olevan romanttinen, niin lyö setelitukko kouraan, niin järjestän jotain romanttista. :D

Vierailija
14122/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin postin 😊

Ei tullut perille, posti kadotti sen 😫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14123/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että rakastin sua jo silloin. Mutta taistelin vastaan. Ja nyt se tunteen aalto pyyhkäisi yli niin ettei ollut enää mitään tehtävissä. Onkohan meidät alunperin luotu toisillemme?

Vierailija
14124/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tänään, ettei mun tunteet sua kohtaan oo kadonneet. Antaisin mitä vaan, jos olis mahdollista elää edes yksi yö yhdessä. Unohdettaisiin kaikki mitä me paetaan. Meidän kehot huutaa toisiaan, ja me molemmat tunnetaan samoin. Vieläkin.

Vierailija
14125/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole miestä puhumaan.

Kummassa?

Vierailija
14126/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin, että rakastin sua jo silloin. Mutta taistelin vastaan. Ja nyt se tunteen aalto pyyhkäisi yli niin ettei ollut enää mitään tehtävissä. Onkohan meidät alunperin luotu toisillemme?

Milloin tämä jo silloin oli?

Vierailija
14127/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untenmaille käy matkani. Olet ajatuksissani. Hyvää yötä ja kauniita unia.

Vierailija
14128/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun näitä parisuhteita kokee, niin ei jaksa enää. Jokohan olisi aika eläköityä niistä puuhista.

Ei ole.

"Importance of giving love"

https://academic.oup.com/psychsocgerontology/article/76/2/391/5943916?l…

Artikkelista lainauksen lainaus:

All awakening to love is spiritual awakening. Love empowers us to live fully and die well.

Vierailija
14129/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole miestä puhumaan.

Kummassa?

Kenessäkään noin yleisesti ottaen. Sivusta

Vierailija
14130/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole rahaa olla niin romanttinen kuin luonne edellyttäisi. Niinpä on parasta keskittyä vaan siihen, mikä on ilmaista - eli seksiin. Jos nainen haluat mun olevan romanttinen, niin lyö setelitukko kouraan, niin järjestän jotain romanttista. :D

Vaikuttaa kyllä nyt vähän siltä, että et edes tiedä mitä romanttisuus on.

Vierailija
14131/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä?

Vierailija
14132/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin postin 😊

Ei hätää. Laitoin uuden 😊

Vierailija
14133/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ihmisyys kaikissa se määrittävä tekijä, ei löydy erilaista siinä mielessä. Jos joku tuntuu myönteisessä mielessä erilaiselta kuin muut niin on vaan luultavasti yhteensopivampi, sillä tavalla erityinen.

No kyllä ihmisistä minusta tekee loppupeleissä aika erilaisia esimerkiksi erilaiset kiinnostuksenkohteet, äly, koulutus. Parisuhdemielessä aika erilaisen tekee esimerkiksi se että  onko romanttinen vai kiinnostaako vain seksi. Jotkut on hyvinkin romanttisia, osa ei tippakaan.

sivusta

Kyllä kyllä, mutta siellä pohjalla on se ihmisyys joka on perusolemukseltaan aika samaa.

Vierailija
14134/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä?

SXXX:lle 😘

Vierailija
14135/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua aina.

Vierailija
14136/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä jo silloin oli?

Tosi tosi kauan sitten.

Vierailija
14137/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kuullut, että nainen kuulee korvillaan ja mies näkee silmillään?

Ei siihen mitään setelitukkoa tarvita.

Vierailija
14138/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh en ole päässy tökkäämään sinua hetkeen.

🥰😘

Vierailija
14139/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin postin 😊

Ei hätää. Laitoin uuden 😊

Innokas 😌

Vierailija
14140/27486 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa kyllä nyt vähän siltä, että et edes tiedä mitä romanttisuus on.

Romanttisuus on kuule just sitä, mitä Hollywood- ja Disney-leffat opettavat sen olevan: sitä, että ostetaan iso kimppu ruusuja, hommataan kallista shamppanjaa, kynttilöitä ja muuta krääsää. Miehen romanttisuus mitataan sillä, kuinka kallista hörhelöä yms. hänellä on vara naiselle lahjoittaa. Kun nainen toivoo miehen olevan romanttinen, niin ei siinä ole kyse mistään tiskaamisesta tai kehuista. Kyllä siinä on mielessä ne timanttisormukset ja isot ruusukimput.

Ketju on lukittu.