Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mikään aivojumppa ei meitä pelasta
Emily. I had a vivid dream of you. 💕
Tule tekemään mulle hyvää. Olisin sen tarpeessa.
Minä. Rakastan sinua. Haiku.
Tuulesta temmatut terveiset sinulle M! Nautinnollista kesälomaa sinulle! 💛
Sinun muistisi ei ole niin huono kuin annat ymmärtää. Sen minä olen ymmärtänyt kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sinun muistisi ei ole niin huono kuin annat ymmärtää. Sen minä olen ymmärtänyt kauan sitten.
Vähän hajamielisyyttä havaittavissa, mutta muuten kaikki hyvin 😄
Sinä voit, minä hävisin, koska sinä teit mitä teit.
Vierailija kirjoitti:
Mikään aivojumppa ei meitä pelasta
Joo mulla ainakin lyö ihan tyhjää koko ajan jos edes erehdyn yrittämään ajattelemaan jotakin tai ylipäätään yhtään mitään. Mulla saattaa olla työuupumus eli burn_out. Liekö jonkinlainen työnarkomania taustalla vaikka en koe olevani narsisti lainkaan että kaikkea sitä elämässä saattaa sattua. Mietin vielä kehen osoittaisin ensimmäisenä syytökseni. Täytyy hieman katsoa miltä asiat näyttävät tänään ja pohtia miltä ne näyttäytyisivät jos tekisin niin tai vastaavasti esimerkiksi näin. Huomiseen en voi odottaa joten tänään on tehtävä päätös.
Vierailija kirjoitti:
Aamupäiväuneksin sinusta.
Ok. Tuu sitten illempana kirjoittelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hajamielisyyttä havaittavissa, mutta muuten kaikki hyvin 😄
Onko sinulla kenties jännitystä ilmassa? Epävarmuutta? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä ton huomasit?
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit, minä hävisin, koska sinä teit mitä teit.
Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä ton huomasit?
Tässä kohdassa hyvä kysymys!
- Sivusta
Huomenta vaan kaikille 💞 Täytyy mennä suihkuun ja pakata pari tiedostoa. Nähdään kaiffarit taas!
Vierailija kirjoitti:
On, kaikki meni niin pieleen kuin vain voi mennä. Ei siitä sen enempää.
Kerro
Ei just sopivasti tänä aamuna! Silmät turvoksissa ja aivastelen koko ajan. Olisikohan allergiaa?