Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J ketä kaipaat? Sivusta kysyn
M-naista
Sieltähän se tulikin.
Vierailija kirjoitti:
S naista 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miä sen V miehen otan. Kyvykäs,komea, kestävä, kiihkeä, kätevä ja kaiken osaava. Ja paljon muutakin.
Nyt itkettää.
T. Setä-mies
Minuakin harmittaa aivan julmetusti. -Peli-mies
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Onko kaivatullasi lemmikkieläimiä?
Mun kaivatullani ei tarvitsisi olla kuin korkeintaan pölypalloja sängyn alla, sinne en kyllä mene. Koiran paikka on kuninkaallisesti sängyssä. Ehtoon puolella istun kiikkustuolissani mieluiten yksin ja kaivattuni saa keinuttaa jalallaan kevyesti samalla kun katson salkkareita telkkarista ja mietin eivätkö nuokaan koskaan vanhene. Sitten katsahdan kaivattuuni ja naurahdan. Rin tin tin vaan jokaiseen torppaan!
Vierailija kirjoitti:
L-naista 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät linjat. Lämpöä ja työntäyteistä on. Näkymät kaivatun suhteen yhä kysymysmerkki.
Miksi kysymysmerkki?
Kuten joskus aiemmin olen kirjoittanut: Suurella todennäköisyydellä kaikki on ollut vain päässäni. Emme myöskään enää ole tekemisissä, että olisi mahdollista helposti/luonnollisesti lähestyä.
Pitäisi melkein törmätä... Vahingossa.
Gallup miehille:
🔼 olen T
🔽 olen J
Jos kuljet jonkin muun kirjainmerkin alla, voit mainita sen erilliskommenttina.
Vierailija kirjoitti:
En ketään. On monimutkaisempi kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Gallup miehille:
🔼 olen T
🔽 olen J
Jos kuljet jonkin muun kirjainmerkin alla, voit mainita sen erilliskommenttina.
Jopas meitä onkin.eipä ihme että harhaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin lintu laulaa haikeasti, kaukana koira haukkuu. Minä ajattelen sinua.
Suloista.
Täällä joku huudattaa jotain sirkkeliä, taitaa olla remonttia menossa.
Naapurin lyyli rapisuttaa multapussia ja ilmassa on vieno leikatun ruohon tuoksu.
En juo kesälehmän tuoretta maitoa.
Minua paleltaa.
Tulin ulos lämmittelemään talon +20 C lämmöstä, mutta neuletakin vedin ulkonakin +23 C: ssa päälleni. Tyyntä. Lehtikään ei puussa värähdä.
Olisit mies edes lämmön lähteenä.Lämmittäisin sisäisesti ja ulkoisesti.
Ahh, so 🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S naista 💖
Ja hän sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S naista 💖
Ja hän sinua.
Suvia?
Joskus voi käydä niin, että elämään tupsahtaa sattumalta henkilö, joka on eloisa ja erityinen ja vaikka ei ihastuisi häneen romanttisesti, alkaa hänen poistuttuaan elämästä kaivata häntä, koska se millainen hän oli, sai aikaan uutta energiaa ja voimaa itsellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut vilkuilee 🤭 onkohan suhteet kunnossa kotosalla.
On on, se on kuulema normaalia hakea eroottisia virikkeitä parisuhteen ulkopuolelta ja sitten käydä kuin puolisonsa kimppuun kuin sika limppuun.
No selvis sitten sekin miksi tuo ukko on hampaat kiinni mun ahterissa harva se ilta.
Mutta ei joka ilta? Jos pääsisin suhteeseen kaivattuni kanssa, se päättyisi siihen, että hän kyllästyisi muhun, kun olisin hänen kimpussaan ihan koko ajan ja iskisin hampaat hänen peffaan joka päivä, aamuin illoin ja siinä välissäkin. 😆 sivusta, yltä, alta, edestä ja takaa
No se on nähty se mitä miehiä.
Unohdit sitten kertoa, että sivusta hyppäsit keskusteluun?
Tykkään yhdestä miehestä, romanttisestikin, mutta on sata ja yksi syytä sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi käydä niin, että elämään tupsahtaa sattumalta henkilö, joka on eloisa ja erityinen ja vaikka ei ihastuisi häneen romanttisesti, alkaa hänen poistuttuaan elämästä kaivata häntä, koska se millainen hän oli, sai aikaan uutta energiaa ja voimaa itsellekin.
Näin se on. Sama fiilinki kuin olet lentokentällä ja odotat lentoa kotimaahan ja vaikkei lomapaikka ollutkaan paras mahdollinen, niin joku haikeus jää kytemään, hetkeksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahans, nyt täytyy lähteä nostamaan verkot vesiltä. Juuri tähän aikaan vuodesta alkaa käymään kova kuhina.
Tykkään kokata kalaruokia. Avink avink.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kädet on seksikkäät.
Millaiset kädet?
Aika hoikat, pitkät sormet, mutta vahvan näköiset, suonikkaat. Sellaisen tekevän miehen kädet. Ei pullavat. Varmaan olisi luja ote.
Kuvailit just mun kädet. Sivueri
Olet voittanut käsilotossa.
'
Eräs J mies kaipaa mammoja. Muut jatkakoon.