Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Tuo Unelmahäät Sakari & Noora. Haluan sellaista meininkiä meidän häihin, näytetään se oikea luonto 💓.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Unelmahäät Sakari & Noora. Haluan sellaista meininkiä meidän häihin, näytetään se oikea luonto 💓.
Meinaatteko osallistu ohjelmaan? Kertokaa kaipausketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko osallistu ohjelmaan? Kertokaa kaipausketjusta.
Hyvä ajatus! Muistakaa lisätä minutkin kertomukseen! Kaikki huomio on aina hyvästä!👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä kaivatun silmistä näkyy?
Niistä näkyi jotain hyvin kaunista ja uniikkia, kuin pala menneisyyttä ja nykyisyyttä, jotka kohtaavat. Elin juuri sen päivän uudestaan. 💙
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Nimeä kolme asiaa, joista juuri nyt olet kiitollinen?
1. Läheiset ihmiset
2.Vuodenaika ja luonto
3.Haasteet ja vaikeudet, isot elämänmuutokset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
1. Läheiset ihmiset
2.Vuodenaika ja luonto
3.Haasteet ja vaikeudet, isot elämänmuutokset
Viimeinen kohta on hyvä havainto, juuri niin!
Se jolla onni on onnen kätkeköön
Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Fyysinen terveys. Mieluisa työ, vaikka välillä koen itseni riittämättömäksi hyvästä palautteesta huolimatta. Tietynlainen rauha itseni kanssa. Vaadin edelleen itseltäni paljon, mutta osaan myös olla armollinen.
Minusta on kiinnostunut kaksi vaakamiestä.
Toinen on tasan kymmenen vuotta nuorempi kuin minä.
Toinen on tasan kymmenen vuotta vanhempi kuin minä.
Olemme KAIKKI vaakoja (minä myös). Kaikki alkupään vaakoja. (Syyskuun ja lokakuun vaihde).
Mikä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Sinä et koskaan ole halunnut auttaa. Mistä se kertoo? Siitäkö, ettet pysty auttamaan.
Autan sellaisia, jotka pyytävät apua. Jos pysyttelee kaukana minusta eikä kysy apua, miten kykenisin auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olemme KAIKKI vaakoja (minä myös). Kaikki alkupään vaakoja. (Syyskuun ja lokakuun vaihde).
Mikä siinä on?
En tiedä miksi mutta mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän tapaan lähes saman syntymäpäivän omaavia. Tai sitten siihen vain kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on?
No nyt on kryptista. Ota molemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on?
En tiedä miksi mutta mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän tapaan lähes saman syntymäpäivän omaavia. Tai sitten siihen vain kiinnittää huomiota.
Aistin jonkun samankaltaisuuden ja se on älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et koskaan ole halunnut auttaa. Mistä se kertoo? Siitäkö, ettet pysty auttamaan.
Autan sellaisia, jotka pyytävät apua. Jos pysyttelee kaukana minusta eikä kysy apua, miten kykenisin auttamaan.
En minä voisi pyytää apua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on?
Etkö voi näinkään kevyttä vitsailua kysyä kaivatultasi suoraan? Jaiks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on?
No nyt on kryptista. Ota molemmat!
Mun ehdotus olis tää mut ei ne miehet suostu.
Vierailija kirjoitti:
Jäi jostakin syystä vaivaamaan se lakanoissa pyörittäminen.
Niin, eikö olis mukavaa ;)
Ekana, että meillä pitkän ja masentavan talven jälkeen on mahdollisuus nauttia tästä ihanasta keväästä ja kesän aavistuksesta, lintujen laulusta, toiveikkuudesta kaiken uuden edellä. Pienistä ihan ilmaista elämyksistä luonnon äärellä. Jos vain tahdot niin.
Tokana, olen aina kiitollinen siitä että kaikkien kokemusteni ja koettelemusteni jälkeen pystyn tekemään sitä mitä rakastan. Työtäni ja elinkeinoani. Sitä, joka antaa toimeentulon sekä paljon muuta aineetonta hyvää. Hyvän työyhteisön ja tiimityöskentelyn, ihmissuhteita yhteisössä, jonka varassa jaksan, vaikka työ onkin ajoittain hyvin hektistä ja kuluttavaakin.
Kolmantena, olen eniten kiitollinen kyvystäni rakastaa. Tähän ikään mennessä tiedän vahvuuteni sekä heikkouteni siinä, kasvun paikat sekä mahdollisuudet. Tiedän pyyteettömyyden ja sen miten sen avulla voi itse saada sekä antaa enemmän merkityksellisyyttä plus toivoa & luottamusta elämään.
Rakkaus on hyvin vaikea laji. Työ ja mielenrauha ovat ehkä helpompia Terveyteen voi vaikuttaa monilla omilla valinnoilla ja motivaatioilla, mutta sekään ei ole itsestäänselvyys. Kuten ei mikään näistä em: sta.. Luonto vain on ja siitä saamme nauttia neljänä vuodenaikana kaikkine sen ilmiöineen.