Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä kaivatun silmistä näkyy?
En aina saa selvää. Ystävällisyyttä kyllä, mutta sen takana enemmän, en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan hullua, mitä sua kohtaan tunnen ja kuinka paljon ajatusaikaani kulutat. Meillä ei ole muuta kuin esteitä etkä ole osoittanut mua kohtaan sen kummempia tunteita kuin ystävällisyyttä ja luottamusta nekin rajatussa määrin ja kontekstiin sidottuna. Silti elän harhassa suuremmasta yhteydestä ja haaveilen ties mistä kielletystä ja epätodennäköisestä. Jokin sun katseessa se varmaan oli. Näin ehkä syvemmälle ja tarkemmin kuin mikään pinta paljastaa. Tai sitten kuvittelin, mutta kannaltani lopputulos on sama. Kierin tervassa ja höyhenissä yhtä kaikki. Että semmoiset terkut tänään, kaikella rakkaudella!
Miehelle?
Mieheltä naiselle.
Milloin viimeksi katselit häntä silmien kautta sieluun?
Silmät ovat sielun peili sanotaan. Miksi jotkut tuijottavat silmiin? Ahdistaisiko se sinua? Näkeekö silloin jotakin..?
Ei ahdista. Se on suloista ja ihmeellistä, mutta hyvin harvinaista. Kysyin siksi, että koin itse taannoin jotain tuollaista.
No miten teidän juttu tuosta eteni?
Ei ole "juttua". Jotain pientä avauduttiin puolin ja toisin (sama kokemus), sitten lähdettiin tahoillemme. Ja nyt sitten pakahduttava kaipaus raastaa sisikuntaa.
Ei ehkä olis kannattanut katsella sinne sieluun saakka 🥺
Ehkäpä se toinenkin kaipaa yhtälailla sinua? Kannattaa ottaa selvää!
On jopa todennäköistä että kaipaa. Mutta en lähde ottamaan selvää, olosuhteet ei anna myöten.
Olen kokenut jotain samanlaista, mistä mies tässä kirjoitat. Sama tilanne myös sen suhteen, että olosuhteet eivät ole lainkaan otolliset ottaa yhteyttä. Silti kaipaan ja ajattelen häntä päivittäin. Tekisi mieli kertoa näistä ajatuksista hänelle, mutta en halua sekoittaa hänen elämäänsä. Molemmilla on nykyään perheet. Toivon hänelle pelkästään onnellisuutta. Tulet olemaan aina sydämessäni. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu
Onko Oululaisia paikalla? Hei vain jos on! 👋
On. 👋
Onkohan sulla mies yhtä vaikeeta kuin mulla? Tekis mieli kipaista juoksuun suoraan sun luokse ja unohtaa kaikki muu. Järkevää se ei ainakaan olis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lenkille 😊
Onko tänään maastolenkkipäivä? 😃
Voi olla, ei ole onneksi liian kuuma! 😍
Sitä outellessa😛😘
Olen tarkkailuasemissa terdellä!
Eikä vielä itikoita.
Täällä isompi itikka 😂😂Vähän välivettä jotta meno maistuu! Älähän humalluta itseäsi!
Omalla terdellä on vain kuplavettä ja kahvia/ teetä. En juo viikolla enkä viikonloppuna.
Tuo hullu käki muutaman vuoden takaa on näemmä palannut- kukkuu lähes taukoamatta. Kiusaanko soittamalla sille käen kukuntaa? Saan siten lähemmäksi. Kyllä miä nämä tiedän 😅😅
Ei käkeä saa kiusata😂😂😂 Tuhma olet.
Taitaa olla yleinen käki kukkuu -päivä. Niillä on varmaan joku maanlaajuinen kukuntaverkosto.
Vierailija kirjoitti:
Aina osaa arvostaa sitä mitä ei ole. Kun voi hengittää niin on kuin taivas olisi auki.
Pitäisi olla kiitollinen ihminen ja toimia elämässään oikein. Pitäisi myös hyväksyä se että elämässä kaikki ei aina mene oman pään mukaisesti. Pettymykset tulee kestää!
Missäs minun kultakäköseni luuraa? Kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Aina osaa arvostaa sitä mitä ei ole. Kun voi hengittää niin on kuin taivas olisi auki.
Allergia? Kaipausallergia? Vakavampaa?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yleinen käki kukkuu -päivä. Niillä on varmaan joku maanlaajuinen kukuntaverkosto.
Pitää pitää kanavat ja verkostot auki. Olla globaali.
Ei se ole keneltäkään pois.
Näin tuottaa iloa molemminpuolisesti.
Nimimerkillä kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Syystähän se aurinkokin paistaa. Huomaatko kuinka se alkaa lämmittämään meille uutta vuodenaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Missäs minun kultakäköseni luuraa? Kaipaan sinua.
Etsi laajemmalti? Vai onko piiloutunut hyvästä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Nimeä kolme asiaa, joista juuri nyt olet kiitollinen?
Kaikesta huolimatta terveydestä, yleisestä hyvinvoinnistani sekä oppaideni tuesta esimerkiksi. Myös tulevaisuuden näkymistä ja vaikkapa siitä että rohkenen toimia oikein aina.
Olet aika korkealla top 10 -listalla, jos sellaisen siis tekisin.
Jäi jostakin syystä vaivaamaan se lakanoissa pyörittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi vai pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi vai pahasti?
Hyvällä, ei hyvästi.
Miten