Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mulla taas paistettua siikaa ja savulohta, tankoparsaa, salaattia, lohkoperunoita ja uunivihanneksia... oliivileipää jos tykkää, ja hedelmämehua.
Vierailija kirjoitti:
Olis kohta tarjolla keitettyjä perunoita, savulohta, kaali-porkkana-purjo mixiä ja parsaa. Extrana lihaksikas voimamies. (hikinen)
Tervetuloa..
Se osoite puuttuu edelleen, joten ei nyt sitten pääse vaikka mieli tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaimpani on ikävä 🥺
Tarkoititko, mitä sanoit? Vai kenties näin:
Rakkaimpani, on ikävä.
Molemmilla tavoilla.
Tuoksuisitpa mun lakanoissa.
Jos en luota ihmiseen, niin Välttelen hänen seuraa. Ja puhumista hänelle. Sinuun luotan.
Miehelle.
Niin, se oma haava ei edelleenkään oikeuta potkimaan toisten hiekkalinnoja.
Hei sun synttärivuosi! Onko myös kuukausi?
Jos elämä vetää turpiin, me vedetään takas.
Minä söin vain pussillisen Kaatissäkkiä ja koetin etsiä niistä suosikkiani. Kaikki oli oikeastaan ihan yhtä hyviä, koko pussi meni 😔. Sokruhuppelissa nukuin pienet tirsat ja heräsin valtavaan lamannuttavaan raajakramppiin, mikä pisti kaksinkerroin sohvaavasten. Totisesti olisin mies tarvinnut sinua hieromaan lihaksiani. Pelottavaa, jos tuo tapahtuisi kesken autolla ajamisen.
Vierailija kirjoitti:
Näitkö viikonloppuna kaivattuasi?
En. Eiköhän sillä ole aurinkoisena kevätpäivänä parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi suosikkiväri?
Ennen oli punainen, mutta nykyistä en tiedä. Lempivärit vaihtuvat, niin minullakin. Kaivatut eivät kovin helpolla, minullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukkuu! Onko käkiä?
Ei mut yksi söpö pulu on
Vierailija kirjoitti:
Niin, se oma haava ei edelleenkään oikeuta potkimaan toisten hiekkalinnoja.
Ihmisten reagoinneille on aina syy. En minä ole väittänytkään, että tämä piirre minussa olisi jotenkin oikeutettu. Se vain on. Ja sille on syynsä. Pyrin itse olemaan avoin. Ja ne hiekkalinnat ovat silloin jotain sellaista, joka liittyy jollain tavalla minuun - jotain, josta minut on tarkoituksella suljettu ulos. Tilanteet ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuisitpa mun lakanoissa.
Niin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Miksi piileskelet?
Mitä tarkoitat?
Kaipaan sinua. Miksi piileskelet?