Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vuotta 2018.
Tuona vuonna istuin kaivatun vieressä kokonaisen tunnin.
2018 oli tosiaan kiva vaikka ihan vidddddddun rankka kyllä :S Ei ihme ettei meinannut jaksaa ja olikin aika down
Pari vuotta tai parikyt vuotta kuka näitä laskee
Minä luotan häneen, en tiedä luottaisiko hän minuun. Onko sillä täällä Limbossa edes mitään väliä?
Kalamies
18. Muutoksen vuosi. Ei vältsisti parempaan. Vaikka moni niin luulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän jouda kaipaamaan.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko suoraan, ettet pysty olemaan pelkkä kaveri?
Joskus olen sanonut etten pysty olemaan, kun on liikaa tunteita mukana. Nyt olen muuttanut mieleni ja voin olla pelkkä kaverikin. Nähtäväksi jää miten se luonnistuu.
Ihastuminen sotkee pään, varsinkin jos jää epäselväksi mitä toinen oikeasti ajattelee ja tuntee
Oon niin väsyny. Tarvisin spermaa ja energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Luottamus, tuo ihmissuhteen kantava voima. Se jota meillä ei ole.
Ei sitä oikein voi olla, jos on oppinut että toinen valehtelee^^" Ajattelin että edes minulle voisi ja uskaltaisi olla avoin sekä kertoa kipeätkin totuudet sekä jättää miellyttämisen. Mutta ei se sitten ollut niin. Siis feilasin sellaisen luottamuksen väylän luomisessa : (
Miltä tuntuu elää ihmisen kanssa joka ei oikeasti ole lainkaan sellainen kuin kuvittelet?
Vierailija kirjoitti:
Luotin joskus.
Samoin. Luotin paljonkin. Annoin useaman mahdollisuudenkin.
T
Vierailija kirjoitti:
Minä luotan häneen, en tiedä luottaisiko hän minuun. Onko sillä täällä Limbossa edes mitään väliä?
Kalamies
Uskon, että kyllä hän luottaisi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rakkaimpani on ikävä 🥺
Tarkoititko, mitä sanoit? Vai kenties näin:
Rakkaimpani, on ikävä.
Vierailija kirjoitti:
G: Meillä on sama maku värien suhteen, luulisin.
Muuten joo, mutta mun toista lemppariväriä en ole nähnyt sun päällä.
Olis kohta tarjolla keitettyjä perunoita, savulohta, kaali-porkkana-purjo mixiä ja parsaa. Extrana lihaksikas voimamies. (hikinen)
Tervetuloa..
Luottamukseeni vastattiin iskemällä jokaikiseen heikkoon kohtaan, uudelleen ja uudelleen. Nyt odotetaan kiitosta?